mOkazje - Ty robisz zakupy, a my zwracamy Ci część pieniędzy

W mOkazjach znajdziesz produkty i usługi znanych marek i sieci sklepów.

 

Zaglądaj regularnie do mOkazji, masz je zawsze pod ręką w aplikacji mobilnej i w bankowości internetowej.

Zwrot części wydatków trafi wprost na Twoje konto.

Jak działają mOkazje?

Aktywuj mOkazje w aplikacji mobilnej Ustawienia>Przystąp do mOkazji lub w bankowości internetowej w Produkty>Usługi>mOkazje

Wybieraj swoje ulubione marki i rób zakupy z mOkazjami

W szczegółach mOkazji sprawdź, jakie warunki musisz spełnić, aby otrzymać zwrot. Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 75 dni.

Gdzie znajdziesz swoje mOkazje?

mOkazje masz zawsze pod ręką. Znajdziesz je w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej w Banku.

Zaloguj się na swoje konto przez internet. Wybierz Produkty > Usługi > mOkazje.

W aplikacji mobilnej kliknij Usługi > mOkazje

Pytania i odpowiedzi

  •  

    Mam zgodę na mOkazję, a nie widzę żadnych ofert, dlaczego?

    • Po przystąpieniu do programu pierwsze mOkazje pojawią się następnego dnia roboczego w Twoim serwisie transakcyjnym (Produkty > Usługi > mOkazje) i aplikacji mobilnej (Usługi > mOkazje).

      Jeśli po zalogowaniu nie widzisz swoich mOkazji zaloguj się jeszcze raz lub spróbuj otworzyć stronę mBanku w innej przeglądarce.

  •  

    Jakie konto muszę mieć, by korzystać z mOkazji?

    • Możesz korzystać z mOkazji, jeśli posiadasz u nas konto:

      • eKonto możliwości,
      • eKonto osobiste,
      • eKonto do usług,
      • mKonto intensive,
      • eKotno izzy,
      • eKonto,
      • eKonto mobilne,
      • eKonto dla młodych,
      • eKonto standard,
      • eKonto z darmowymi bankomatami,
      • eKonto plus,
      • eKonto m,
      • mKonto multi comfort,
      • mKonto multi active,
      • mKonto aquarius,
      • mKonto aquarius classic,
      • eKonto z usługą pakiet,
      • rachunek Private Banking
      • rachunek karty kredytowej (dotyczy korzyści innych niż zwrot pieniędzy na konto).

Nota prawna

To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
Aktualna lista mOkazji dostępna jest w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku w ramach promocji własnych Banku, maksymalna wartość jednorazowo naliczonego zwrotu pieniędzy lub wartość innych korzyści w ramach jednej transakcji płatniczej nie może przekroczyć kwoty 1 000 zł.

Jeżeli wartość należnego zwrotu przekroczy 1 000 zł, wówczas kwota zwrotu przekraczająca limit nie jest naliczana i nie jest należna. Zwrot z transakcji nastąpi odpowiednio do 75 dni od daty zaksięgowania transakcji spełniającej warunki tej mOkazji na rachunek klienta, którego jest posiadaczem, i z którego została wykonana płatność za zakupy w mOkazjach.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej w ramach promocji własnych Banku połączonych z promocjami partnerów mBanku, korzyści przyznawane przez partnera mOkazji inne niż zwrot na rachunek klienta, udzielane są zgodnie z § 6 pkt.1 Regulaminu programu mOkazje. Jeśli korzyści określone w danej promocji są inne niż zwrot pieniędzy oraz przyznaje je i rozlicza bezpośrednio partner nie stosujemy limitu wartości 1000 złotych przy jednej transakcji płatniczej.
Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji określa Regulamin programu mOkazje dostępny na www.mBank.pl/mOkazje