1 min.
Aplikacje w telefonie. CyberRescue radzi - sprawdź, co pobierasz!
ostatnia aktualizacja:
Telefon komórkowy zastąpił portfel, komputer i aparat fotograficzny. Niestety wiąże się to z wieloma lukami, które pozwalają na cyberataki z zewnątrz. Dlatego zachowaj szczególną ostrożność, kiedy instalujesz aplikacje na swoim smartfonie.

Często pobierasz aplikacje na swoje urządzenia? Uważaj! Oszuści nie śpią i tworzą złośliwe oprogramowania, które mogą Cię szpiegować. Na całe szczęście możesz skorzystać z darmowej pomocy CyberRescue. Specjalnie dla Ciebie specjaliści zweryfikują czy program, który chcesz zainstalować jest bezpieczny.
Co zrobią specjaliści CyberRescue?
1. Pomogą Ci znaleźć i usunąć zainstalowaną złośliwą aplikację.
2. Zweryfikują za Ciebie czy aplikacja jest bezpieczna.
3. Podpowiedzą, jakie aplikacje warto mieć, by podnieść bezpieczeństwo urządzenia.
4. Podpowiedzą, jakiego antywirusa zainstalować.
5. Znajdą zamiennik poszukiwanej przez Ciebie aplikacji, jeśli wybrana jest podejrzana.
Kiedy pobierasz aplikację, zawsze sprawdzaj czy nie wymaga ona więcej uprawnień niż to konieczne. Jeżeli jej działanie nie opiera się na przykład na wykorzystaniu kontaktów czy plików, nie powinna żądać dostępu do tych zawartości.
Pamiętaj o tym, by zawsze używać blokady telefonu, najlepiej odciskiem palca lub PIN-em (wzór nie należy do bezpiecznych rozwiązań). Warto włączyć również czasowe blokowanie ekranu, np. po 5 minutach bezczynności.
Pamiętaj!
Pomoc specjalistów CyberRescue jest zupełnie darmowa. Zgłoś się 24/7 i ciesz się bezpieczeństwem danych w sieci.
Jak włączyć CyberRescue?
To proste. Wypełnij wniosek lub zadzwoń na mLinię.
To nie jest oferta. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na https://www.mBank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie. W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.
Warunkiem zawarcia Umowy jest:
akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz CyberRescue Sp. z o.o. informacji o Kliencie, w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;
zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.