1 min.
Czas na kolejne nowości w aplikacji mobilnej
ostatnia aktualizacja:
Nie minęło wiele czasu od ostatnich zmian w aplikacji mobilnej, a już przygotowaliśmy dla Was kolejne nowości. Jak zawsze- ma być: wygodnie, szybko i bezpiecznie – gdziekolwiek. Jakich więc nowości możecie się spodziewać…
z artykułu dowiesz się:
Utwórz własny kod QR
Dotychczasowy kafelek Zeskanuj i zapłać zastąpimy nowym - Zeskanuj lub utwórz. Właśnie w tym miejscu samodzielnie utworzysz kod QR z poziomu aplikacji. Ta wygodna funkcja przyda Ci się, kiedy nie chcesz wysyłać całego numeru rachunku np. do kliku osób. Jak więc to działa w praktyce? Składacie się na prezent, a Ty organizujesz „zrzutkę. Wygodnie generujesz kod QR w aplikacji i wysyłasz go znajomym. Po udostępnianiu kodu, odbiorcy zobaczą tytuł przelewu oraz kwotę na jaką został utworzony kod QR. Wystarczy, że zeskanują kod i przelew gotowy. Wystarczy, że potwierdzą kwotę operacji, a pieniądze pojawią się na Twoim koncie.
SEPA czyli przelewy zagraniczne w aplikacji
To kolejna wygodna i szybka funkcja, szczególnie dla mobilnych użytkowników aplikacji. Udostępniamy Ci możliwość wykonywania przelewów za granicę (UE) z poziomu aplikacji mobilnej. Harmonogram przyjęcia i wysłania przelewu SEPA:
dla przelewów z dowolnego rachunku - w dni robocze od 08:05 do 19:30
przelewy SEPA są robione do UE i krajów EOG (europejski obszar gospodarczy).
Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 4.4 lub iOS 9.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych.
To nie jest oferta. Zaprezentowane w materiale mOkazje są przykładowe i służą promocji programu mOkazje. Aktualna lista mOkazji dostępna jest w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku. W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku, maksymalna wartość jednorazowo naliczonego zwrotu nie może przekroczyć kwoty 2 000 zł. Jeżeli wartość należnego zwrotu przekroczy 2 000 zł, wówczas kwota zwrotu przekraczająca limit nie jest naliczana i nie jest należna. Zwrot z transakcji nastąpi do 60 dni od daty zaksięgowania transakcji spełniającej warunki tej mOkazji na Rachunek klienta, którego jest posiadaczem i z którego została wykonana płatność za zakupy w mOkazjach. Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji określa Regulamin Promocji mOkazje w Serwisie Transakcyjnym oraz Aplikacji Mobilnej mBanku dostępny na www.mBank.pl/mOkazje
Szczegóły dotyczące systemu płatności BLIK zawiera Regulamin usług płatniczych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępny na https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/uslugi-platnicze/
Szczegółowe informacje, w tym warunki i opłaty związane z rachunkiem umożliwiającym regularne oszczędzanie znajdują się w Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. oraz Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku, dostępnych na stronie www.mBank.pl/cele/, w placówkach mBanku oraz u operatorów mLinii.