artykuł

3 min.

Głosowanie już trwa! Oddaj na nas swój głos w Mobile Trends Awards!

ostatnia aktualizacja:

Przełom lutego i marca wiąże się dla nas z plebiscytem Mobile Trends Awards. Miło nam ogłosić, że po raz kolejny nominowano nas do tej prestiżowej nagrody w kategoriach Bankowość mobilna oraz Commerce, z naszą nowością, mOkazje zakupy. Liczymy na Twoje wsparcie. Jeśli lubisz korzystać z naszej aplikacji i podoba Ci się to, jak ją rozwijamy, oddaj na nas swój głos.

Głosowanie Mobile Trends Awards

Nagrody Mobile Trends Awards są przyznawane corocznie dla najlepszych rozwiązań mobilnych minionego roku. W plebiscycie już od kilkunastu lat konkurują ze sobą znane, lubiane i silne marki. Są one oceniane są za innowacyjność, pomysłowość, perfekcję, rozwiązywanie potrzeb klientów.

Nagrody Mobile Trends Awards przyzna Kapituła Konkursowa, w której skład wchodzą eksperci od lat związani z branżą mobile.

Internauci również mają głos – każdy będzie mógł zagłosować na swój ulubiony projekt lub firmę! Zwycięzcy otrzymają dodatkowe punkty w rywalizacji o pierwsze miejsce i statuetkę. Swoje głosy możesz oddawać do 20 lutego br.

Statuetki zostaną rozdane 27 marca br. na uroczystej Gali Mobile Trends Awards.

 

Zagłosuj na nas w kategoriach

  • Bankowość mobilna: za rozwój aplikacji mBank.

  • Commerce: mOkazje zakupy

 

Co zrobiliśmy w aplikacji mobilnej w 2024 roku?

  • Styczeń – Dodaliśmy do pulpitu funkcję ukrywania salda na pulpicie. Zwiększyliśmy bezpieczeństwo naszych klientów w miejscach publicznych takich jak np. komunikacja miejska. Stało się to dzięki możliwości wygodnego zasłonięcia bankowych danych na pulpicie aplikacji.

  • Luty – Udostępniliśmy możliwość zmiany limitów płatności BLIK w aplikacji. Dzięki temu ułatwiliśmy klientom zarządzanie swoimi finansami bezpośrednio z poziomu aplikacji mobilnej. Jest to szczególnie ważne dla klientów mobile only, którzy do tej pory musieli korzystać ze zmiany limitów w serwisie transakcyjnym.

  • Kwiecień – Dodaliśmy wygodny podgląd i możliwość łatwiejszego zarządzania swoim majątkiem. Przeprojektowaliśmy i odświeżyliśmy sekcję „podsumowanie” w menadżerze finansów. W kwietniu rozbudowaliśmy też sekcję, która pokazuje ofertę inwestycyjną Dodaliśmy również możliwość pobrania potwierdzenia przelewu przed sesją wychodzącą. Umożliwiliśmy również dodanie konta walutowego na “kafel” produktowy na pulpicie aplikacji.

  • Maj – Zmieniliśmy wygląd ekranów mobilnej autoryzacji: wyróżniliśmy najważniejsze informacje o realizowanych operacjach bankowych. Dzięki wprowadzonej zmianie klienci mogą jeszcze szybciej sprawdzić szczegóły realizowanej operacji.

  • Czerwiec – Ułatwiliśmy klientom analizę i zarządzanie swoimi finansami przez przeniesienie sekcji historii operacji, do sekcji finanse. To sekcja odpowiedzialnej za całościową analizę finansów naszych klientów. Rozpoczęliśmy pilotaż mOkazji zakupy. To miejsce, w którym klienci mogą zamawiać i płacić za produkty – szybko, wygodnie i bezpiecznie. A to wszystko z poziomu naszej aplikacji.

  • Lipiec – Stworzyliśmy kalkulator, który pozwala zasymulować wysokość przyszłej emerytury. Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu klienci zyskali możliwość zaplanowania i zasymulowania wysokości swojej przyszłej emerytury.

  • Wrzesień – Wsparliśmy poszkodowane osoby w walce ze skutkami powodzi kwotą ponad 6 mln zł. W ciągu niespełna tygodnia od pojawienia się dramatycznych wydarzeń, udostępniliśmy na pulpicie aplikacji “niebieskie” serce. Kierowało ono do mechanizmu zbiórki WOŚP.  Ponad 80 tysięcy klientów mBanku skorzystało z mechanizmu wpłat. Bardzo za to dziękujemy!

  • Październik – Uruchomiliśmy mechanizm, który generuje spersonalizowane zestawienia – miesięczne podsumowania wpływów i wydatków. wykorzystaliśmy tu między innymi interaktywny quiz dotyczący częstotliwości płatności BLIKIEM przez klientów. Pozwoliło nam to dodatkowo zaangażować użytkowników w lepsze poznanie swoich finansowych zachowań.  

  • Grudzień – Jako pierwszy bank w Polsce przygotowaliśmy dynamiczne, pełne ciekawych i inspirujących informacji podsumowanie roczne tzw. “mBank wrapped”. Swoje podsumowanie roku zobaczyło ponad 1,8 mln klientów banku. W grudniu dodaliśmy także możliwość zmiany numeru telefonu z poziomu aplikacji. To jedną z najbardziej oczekiwanych funkcji, zwłaszcza dla klientów tzw. “mobile only”.

 

mOkazje zakupy

mOkazje zakupy to owoc współpracy zespołów mBanku i Morele.net. Wystarczy kliknąć w widget z ofertą na pulpicie aplikacji lub przejść do zakładki „zakupy”, by zacząć zamawiać wybrane produkty. Czeka ich ponad 1,5 miliona w 2 tysiącach różnych kategorii (między innymi: elektronika, gaming, małe i duże AGD, sport i produkty codziennego użytku).

Wyszukiwarka, filtry i sortowanie ułatwią znalezienie idealnego produktu. Po wejściu na Kartę Produktu widoczne będą zdjęcia, specyfikacja, cena, dostępne metody dostawy oraz opinie innych użytkowników.

Liczymy na Twój głos :)


Nota prawna
To nie jest oferta.
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach, ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

W ramach mOkazji zakupy zamówisz w aplikacji mobilnej produkty od Morele.net lub przedsiębiorców współpracujących z Morele.net oraz zapłacisz za nie produktami mBanku, które oferujemy w naszej aplikacji. mOkazje zakupy dostępne są w ramach Programu mOkazje. Program prowadzi mBank S.A. Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji zakupy określa Regulamin programu mOkazje dostępny na: https://pdf.mbank.pl/mbankpl/of/regulaminy/uslugi/regulamin_programu_mokazje_od_02.12.2024_r.pdf   

Za sprzedaż produktów i usług w ramach mOkazji zakupy oraz obsługę posprzedażową odpowiada Morele.net. Sp. z o.o. lub przedsiębiorca współpracujący z Morele.net. zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego Morele.net dla Uczestników Programu mOkazje dostępnym na: https://www.morele.net/pokaz_pomoc/1375/


wyniki wyszukiwania