1 min.
Już możecie zarządzać listą swoich urządzeń zaufanych
ostatnia aktualizacja:
Od 14 września logowanie do konta jest jeszcze bezpieczniejsze. Służy temu m.in. dodawanie swojego komputera do zaufanych. Na co dzień używacie wielu różnych urządzeń: komputery, tablety, telefony. Dlatego wiemy, że zależało Wam, by samodzielnie usuwać i zarządzać listą swoich urządzeń zaufanych.
Mamy dobrą wiadomość. Już możecie samodzielnie usuwać z listy urządzenia, te z których już nie korzystacie i chcecie zrobić miejsce na nowe. Maksymalnie możecie mieć 10 urządzeń zaufanych.
Jak usunąć urządzenie z zaufanych?
Wystarczy zalogować się do serwisu transakcyjnego. Funkcja jest dostępna w Panelu ustawień w sekcji Bezpieczeństwo >>> Urządzenia zaufane.
Ważne:
możecie dodać więcej niż jedno z urządzeń do zaufanych – komputer, telefon czy tablet. Po logowaniu z nieznanego nam sprzętu, poprosimy Was o dodatkowe potwierdzenie – hasłem SMS lub mobilną autoryzacją.
Ze względu na bezpieczeństwo, będziemy prosić Was co jakiś czas o dodatkowe potwierdzenie logowania na zaufanym urządzeniu.możemy Was poprosić również o ponowne dodanie komputera (innych urządzeń) do zaufanych, zwłaszcza jeśli zmieniliście jego parametry (np. zmieniliście oprogramowanie, podłączyliście zewnętrzne urządzenia, takie jak: słuchawki, nowy monitor, mysz, wyczyścicie pamięć podręczną – ciasteczka, itp.).