2 min.
Usługa Paynow wspiera sklepy internetowe
ostatnia aktualizacja:
Dowiedz się czym jest bramka płatności Paynow i czemu warto wdrożyć ją w swoim e-sklepie
z artykułu dowiesz się:
Czym jest usługa Paynow?
Paynow to system płatności dla sklepów internetowych, który mBank uruchomił w 2019 r.
Mogą z niego korzystać przedsiębiorcy posiadający rachunek w mBanku. Choć przyjmowanie płatności internetowych kojarzy się przede wszystkim ze sklepami i sprzedażą wysyłkową, warto pamiętać, że korzystanie z bramki płatności może sprawdzić się także w biznesach usługowych – choćby firmom prowadzącym webinaria.
Bank zapewnia, że proces integracji bramki płatniczej paynow na stronie sklepu internetowego jest szybki i płatności można przyjmować już tego samego dnia, w którym podpisało się umowę. Środki wpłacone przez klientów przelewem online lub BLIKiem są od razu dostępne na koncie, a status operacji jest uaktualniany w czasie rzeczywistym. To rozwiązanie pozwala przedsiębiorcy np. na monitorowanie tego, kto zwleka z płatnością. paynow umożliwia przyjmowanie płatności typu pay by link (czyli przekierowanie do serwisu transakcyjnego banku klienta, gdzie po zalogowaniu widzi on szczegóły operacji i musi ją tylko autoryzować), BLIKiem i kartami płatniczymi.
Bramka płatności Paynow jest odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców, którzy szukają komfortowych rozwiązań płatniczych do swojego e-sklepu. W ciągu ostatnich miesięcy wiele sklepów zdecydowało się przenieść i rozwijać sprzedaż w internecie. Dla niektórych stało się to wiodącą formą prowadzenia działalności. W takiej sytuacji może przydać się bramka płatnicza, tym bardziej, że klienci mBanku, Paynow mogą uruchomić bez wychodzenia z domu. Nowi klienci także łatwo złożą wniosek o usługę Paynow. A podczas integracji skorzystają ze wsparcia ekspertów.
Jak złożyć wniosek o uruchomienie usługi Paynow?
Aby uruchomić usługę Paynow, należy złożyć wniosek. W tym celu w bankowości internetowej w górnym panelu należy wybrać opcję „Paynow”, a następnie kliknąć „złóż wniosek”. Na kolejnej stronie należy wybrać firmę, dla której chce się uruchomić usługę (jeśli przedsiębiorca ma kilka firm, które obsługuje z poziomu systemu bankowości mBanku). Później trzeba tylko wybrać kategorię produktów w swoim sklepie internetowym, podać adres www sklepu oraz swój e-mail (czy innego pracownika) konieczny do kontaktu w sprawach technicznych. Po zaakceptowaniu wymaganych zgód prawnych wniosek jest wysyłany i można zaakceptować umowę. Bank aktywuje panel po standardowej weryfikacji sklepu, co trwa maksymalnie jeden dzień roboczy. Dowiedz się więcej o Paynow
Skuteczna sprzedaż w internecie? Wejdź na CyfroweRewolucje.pl, gdzie znajdziesz darmowy kurs i wiele inspiracji.
sprawdź paynow

bramka płatności Paynow
Włącz wygodne płatności dla Twoich klientów w sklepie internetowym.
Nota prawna:
mBank S.A. nie ponosi odpowiedzialności za stosowanie w praktyce informacji objętych powyższym materiałem. Materiał niniejszy ma charakter informacyjno – marketingowy i nie stanowi porady prawnej ani podatkowej.
Paynow
To nie jest oferta. Szczegółowe warunki dotyczące usługi Paynow znajdują się w „Regulaminie usługi Integratora Płatności Paynow dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.”, który znajdziesz na www.mBank.pl/paynow i na www.paynow.pl.
Klient może korzystać z usługi Paynow, jeśli spełni następujące warunki:
ma aktywny rachunek bieżący w Banku,
ma do niego dostęp za pośrednictwem serwisu transakcyjnego,
jest właścicielem sklepu sprzedającego towary i usługi przez internet,
złoży wniosek o uruchomienie usługi Integrator Płatności Paynow,
zawrze umowę o świadczenie usługi Integrator Płatności Paynow dla firm oraz
dokona pozytywnej implementacji Integratora do swojego sklepu internetowego w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Klient nie ponosi żadnych kosztów uruchomienia usługi Integrator Płatności paynow. Prowizja wynosi 0,95% od wartości transakcji.