2 min.
Pokażemy nową historię operacji
ostatnia aktualizacja:
Przeczytajcie, co czeka na was w nowej historii operacji. Będzie prościej, szybciej i oczywiście: bardziej przejrzyście. Historię będziemy zmieniać stopniowo, a do każdego z was wyślemy wiadomość, w której podamy konkretną datę.
1. Wszystkie funkcje historii w jednym miejscu
Pamiętasz przycisk „Zmień widok”? Teraz go nie będzie. Od razu będziesz mieć dostęp do wszystkich funkcji, z których do tej pory można było skorzystać dopiero po przełączeniu widoku. Dlatego:
wygodnie sprawdzisz saldo od razu po operacji.
W nowej historii możesz łatwo sprawdzić saldo po operacjach na wybranym rachunku. Wystarczy, że aktywujesz suwak „Saldo,”pobierzesz zestawienie operacji w formacie PDF i CSV.
Zestawienie wybranych operacji pobierzesz w zbiorczej formie do pliku w wybranym przez Ciebie formacie. Wystarczy, że w głównym widoku historii zaznaczysz pole „Eksportuj listę”.uzyskasz łatwy dostęp do zawieszeń i blokad.
Będą widoczne od razu w menu.
2. Szybki dostęp do zaawansowanych filtrów
Jeśli nie chcesz długo „scrollować” historii, aby znaleźć konkretną operację, skorzystaj z filtrów. Teraz będzie to jeszcze prostsze i szybsze. Wszystkie dostępne filtry znajdziesz po lewej stronie ekranu. Dzięki nim wybierzesz interesujący Cię typ operacji, datę czy przybliżoną kwotę. A my automatycznie pokażemy wszystkie operacje, które spełnią Twoje kryteria.
3. Łatwe wyszukiwanie operacji
Oczywiście w nowej historii nie rezygnujemy z wyszukiwarki. Pamiętaj, że w ten sposób szybko i wygodnie odszukasz wybrane operacje. Wpisz nazwę, kwotę lub kategorię i… gotowe. Wybrana operację wyszukasz też po frazie „od - do”, np. 20 – 25; 100 – 200.
Możesz też wybrać konkretne operacje z wyświetlonej historii (np. zestawienie płatności np. za benzynę) i wykonać na nich wybrane działania. Podsumowując - łatwiej znajdziesz interesującą Cię transakcję.
Dodatkowo wprowadzimy kilka innych zmian. Odświeżymy wygląd dotyczący Twoich rachunków i produktów ubezpieczeniowych. Jeśli masz pytania, zachęcamy Cię do kontaktu z mLinią lub Ekspertem online. Jeżeli jesteś klientem private banking, zachęcamy Cię doi kontaktu z doradcą lub Centrum Telefonicznym