artykuł

2 min.

Rozszerzamy mOkazje zakupy – kolejni klienci będą mogli zrobić zakupy w aplikacji

ostatnia aktualizacja:

Od ponad dwóch miesięcy wybrana grupa klientów korzysta z nowej funkcji aplikacji mobilnej. Nadszedł czas, by kolejne 450 tys. osób przekonało się, jak działają mOkazje zakupy. Dodaliśmy też nowe możliwości, by korzystanie z tej funkcji było jeszcze przyjemniejsze. Jak rozwijamy mOkazje zakupy? Dowiecie się z tego artykułu.

Dlaczego mOkazje zakupy

Zakupy w sieci to codzienność każdego z nas. Już ponad 75% Polaków kupuje w Internecie co najmniej kilka razy w miesiącu.* Naszą ambicją jest tworzenie rozwiązań, które pomagają Wam w codziennym życiu. Dlatego wprowadziliśmy możliwość zamawiania i płatności za zakupy bezpośrednio w aplikacji banku. Dzięki mOkazjom zakupy nie będziecie musieli przechodzić na różne strony partnerów, co uczyni zakupy wygodniejszymi i szybszymi.


Czym różnią się mOkazje zakupy od mOkazji

Od ponad 10 lat oferujemy Wam mOkazje, dzięki którym możecie korzystać z propozycji naszych partnerów. W ramach mOkazji część kwoty za zakupy u partnerów zwracamy na konto. W mOkazjach zakupy (dostępnych w ramach Programu mOkazje) idziemy o krok dalej – zamówienia i płatności odbywają się bez przechodzenia na stronę partnera, bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Zakup produktów w wyjątkowych cenach jest prosty i funkcjonalny. Udostępniamy wygodną formę płatności za zamówienie – darmowym przelewem z konta lub z karty kredytowej. Dane w formatce zamówienia uzupełniane są automatycznie, wystarczy potwierdzić zakup PIN-em w aplikacji mobilnej.


Jakie produkty można zamówić w aplikacji

mOkazjach zakupy znajdziecie szeroki wybór produktów z różnych kategorii, takich jak: elektronika, gaming, małe AGD, dom i ogród, sport, turystyka i wiele innych. Nasz partner – Morele – będzie powiększać liczbę dostępnych produktów tak, by każdy znalazł coś wyjątkowego dla siebie. Warto regularnie zaglądać do mOkazji zakupy.


Jak skorzystać z mOkazji zakupy w aplikacji

  1. Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej należy wybrać zakładkę zakupy.

  2. Wystarczy dodać produkty do koszyka, a formularz zamówienia uzupełnimy automatycznie.

  3. Płatność odbywa się z konta lub karty kredytowej bezpośrednio w aplikacji banku.


Nota prawna
To nie jest oferta. mOkazje zakupy dostępne są w ramach Programu mOkazje. Program prowadzi mBank S.A. Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji zakupy określa Regulamin Pilotażu nowej funkcjonalności mOkazje zakupy w ramach programu mOkazje dostępny na https://www.mbank.pl/pdf/ind/mokazje/regulamin-programu-zakupy-1.pdf
Za sprzedaż produktów i usług w ramach mOkazji zakupy oraz obsługę posprzedażową odpowiada Morele.net. Sp. z o.o. zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego Morele.net dla Uczestników Programu mOkazje dostępnym na https://www.morele.net/pokaz_pomoc/1375/.
 
Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 14.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek


wyniki wyszukiwania