2 min.
Rusza 3. edycja konkursu Cyfrowe Rewolucje! Do wygrania nagrody o wartości 400 tys. Zł
ostatnia aktualizacja:
To już 3. edycja konkursu Cyfrowe Rewolucje, w którym do wygrania jest pakiet nagród o łącznej wartości 400 tys. zł. Aby wziąć w nim udział, należy do 22 lipca wypełnić zgłoszenie konkursowe na stronie www.cyfrowerewolucje.pl i opisać w nim swój pomysł na prowadzenie firmy w sieci. Partnerem strategicznym konkursu jest firma Mastercard.
O Cyfrowych Rewolucjach
Przypominamy, że Cyfrowe Rewolucje to kampania społeczna, którą kierujemy do firm działających na rynku e-commerce. Kampania wystartowała w czerwcu 2020 r. w reakcji na pandemię. Chcieliśmy pomóc przedsiębiorcom przetrwać i przenieść biznes do internetu.
Konkurs Cyfrowe Rewolucje
W tym roku uczestnicy konkursu walczyć będą o jedną z ośmiu nagród o łącznej wartości ponad 400 tys. zł. W tym dwie nagrody główne o wartości 150 tys. zł i sześć dodatkowych o wartości 25 tys. zł każda. Firmy mogą zgłaszać się w dwóch kategoriach: firma o obrotach do 10 mln zł i o obrotach od 10 do 50 mln zł.
Zadanie konkursowe jest to samo: należy opisać pomysł na prowadzenie firmy w wirtualnym świecie oraz uzasadnić, dlaczego to właśnie ten pomysł ma szansę odnieść sukces w e-commerce. W zmaganiach mogą brać udział zarówno firmy o wieloletnim stażu na rynku jak i niemal raczkujące (wystarczy wykazać obroty za trzy ostatnie miesiące). Zgłoszenia przyjmowane są do 22 lipca 2022 r. na stronie cyfrowerewolucje.pl.
W konkursowym pakiecie nagród znajdują się narzędzia niezbędne do rozwinięcia skrzydeł w e-biznesie, które mają pomóc firmom, m.in. w: założeniu e-sklepu, e-marketingu, kwestiach prawnych, dotarciu do klienta, zadaniach związanych z logistyką oraz płatnościami w sklepie. Zwycięzcy dostaną też dawkę najwyższej jakości wiedzy podczas szkoleń DIMAQ oraz wsparcie mentora biznesu Lecha Kaniuka, CEO SunRoof, eksperta od skalowania biznesu oraz autora bestsellera “Siła Pędu”.
Partnerami konkursu są: Ceneo, DIMAQ, DPD Polska, Gessel, IdeoForce, Lex Secure, mElements, Samito, Sky Shop, Spacecamp. Partnerem strategicznym i fundatorem nagród głównych w konkursie jest Mastercard.
Wyniki ogłoszone zostaną 13 września 2022 r. A zwycięzców wyłoni jury w składzie: Anna Białobłocka z Mastercard, Maciej Cebertowicz ze Sky Shop, Maciej Filipkowski z Zaprojektuj swoje życie, Lech Kaniuk z SunRoof, Anna Kaczmarska z Samito, Bernadetta Kasztelan-Świetlik z GESSEL, Anna Ledwoń-Blacha z More Bananas, Dariusz Nalepa i Piotr Teodorczyk z mBank oraz Łukasz Zembowicz z DPD Polska.
Przypominamy, że ubiegłoroczna edycja kampanii Cyfrowe Rewolucje to kilkadziesiąt tekstów i blisko 20 webinarów o tym, jak przenieść firmę do świata online. To także ponad 550 zgłoszeń w konkursie, w którym do wygrania były m.in. usługi pozwalające na zbudowanie e-sklepu i jego promocji w internecie, szkolenia z e-marketingu, wsparcie prawne i księgowe oraz pakiety usług logistycznych.
Nota prawna
To nie jest oferta. Ten materiał ma charakter wyłącznie informacyjny. Upowszechniamy go w celu reklamy i promocji mBanku S.A. Nie można traktować go jako wiążącego zobowiązania jakiejkolwiek osoby, w tym mBanku S.A., z jakiegokolwiek tytułu.