2 min.
Wyciekły Twoje dane? CyberRescue powie Ci co robić!
ostatnia aktualizacja:
Czy wiesz, że każdego dnia dochodzi nawet do kilkudziesięciu różnych wycieków danych. Często osoba, której dotyczy ta sytuacja, nie zdaje sobie z tego sprawy. Z czym to się wiąże i jakie ma konsekwencje?
Klika faktów o wycieku danych
Ktoś dostaje nieautoryzowany dostęp do bazy danych osobowych. Może się to zdarzyć przez brak odpowiednich zabezpieczeń np. systemów lub strony.
Najczęściej wyciekają loginy/adresy mailowe oraz hasła. Wycieki zdarzają się nawet najbardziej znanym organizacjom i mediom z których korzysta większość z nas.
Strona haveibeenpwnd.com zbiera informacje o wycieku danych osobowych. Dzięki niej sprawdzisz czy nie doszło do naruszenia informacji związanych z Twoim bezpieczeństwem.
Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoje dane dostały się w ręce oszustów, skorzystaj z darmowego wsparcia CyberRescue. Specjaliści powiedzą Ci kiedy i jakie informacje wyciekły, przygotują dla Ciebie raport, a także instrukcje jak chronić się przed kolejnym wyciekiem!
Weryfikacja dwuetapowa to podwójne sprawdzenie tożsamości podczas logowania. Gdy włączymy taką weryfikację, po wpisaniu hasła podasz kod, który dostaniesz np. SMS-em. Dzięki temu oszust nie przejmie Twojego konta i nie będzie miał dostępu do Twoich danych, które tam umieszczasz.
Manager haseł to program lub rozszerzenie do przeglądarki, które nie tylko zapamięta wszystkie Twoje loginy, hasła czy dane osobowe, które uzupełniasz w formularzach, ale także wygeneruje dla Ciebie silne hasło, jeśli będzie Ci potrzebne.
Pamiętaj!
Pomoc specjalistów CyberRescue jest zupełnie darmowa. Zgłoś się 24/7 i ciesz się bezpieczeństwem danych w sieci.
Jak włączyć CyberRescue?
To proste. Wypełnij wniosek lub zadzwoń na mLinię.
To nie jest oferta. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na https://www.mBank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie. W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.
Warunkiem zawarcia Umowy jest:
a. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz CyberRescue Sp. z o.o. informacji o Kliencie, w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;
b. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.