artykuł

2 min.

Wygodne reklamacje w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej — jeszcze więcej zrobisz samodzielnie

ostatnia aktualizacja:

Reklamacje? Zależy nam, żeby takie sytuacje przytrafiały Ci się jak najrzadziej, a najlepiej wcale. Jednak, jeśli już się zdarzą, chcemy, żeby zgłoszenie było dla Ciebie szybkie, proste. Dlatego jeśli masz problem, możesz go zgłosić tam, gdzie Ci wygodnie: w domu lub nawet z drugiego końca świata :) Wystarczy, że masz dostęp do serwisu.

Nieustannie pracujemy nad poszerzaniem listy spraw, które możesz zgłosić nam w prosty sposób w serwisie transakcyjnym lub w aplikacji mobilnej. Przygotowujemy formularze wniosków reklamacyjnych w taki sposób, aby były jasne, przejrzyste i zrozumiałe. Prosimy jedynie o takie informacje, które są nam niezbędne do rozwiązania problemu. Pozwala nam to szybko i sprawnie zareagować na Twoje zgłoszenie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • jak możesz samodzielnie złożyć reklamację,

  • jakie problemy możesz nam zgłosić w aplikacji lub serwisie transakcyjnym
    wejdź na naszą stronę internetową www.mbank.pl/rek

Na tej stronie znajdziesz również inne przydatne informacje. Dotyczą one m.in. reklamacji kartowych, obowiązujących bank terminów czy innych dostępnych form zgłoszenia reklamacji.

 

Co nowego udostępniliśmy w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej?

Jeśli coś pójdzie nie tak, teraz możesz złożyć samodzielnie również reklamację dotyczącą:

  • wypłaty z bankomatu, płatności w sklepie i w internecie za pomocą BLIKA

  • opłat, prowizji lub odsetek związanych z Twoim kredytem gotówkowym

  • obsługi wniosku o kredyt gotówkowy

  • jakości naszej pracy w placówce, na mLinii lub na czacie

  • problemów w serwisie transakcyjnym, kiedy np.:
    - logujesz się do serwisu
    - przeglądasz dane
    - robisz przelew
    - składasz wniosek np. 500+, 300+
    - zakładasz Profil Zaufany
    - logujesz się do Profilu Zaufanego

  • problemów w aplikacji mobilnej, np. podczas gdy:
    - łączysz aplikację mobilną z kontem
    - logujesz się do aplikacji
    - robisz przelew
    - przeglądasz dane
    - korzystasz z powiadomień PUSH

 

Jakie korzyści daje złożenie reklamacji w serwisie transakcyjnym lub w aplikacji mobilnej?

ŁATWO

wymagamy tylko niezbędnych informacji –
przejście przez cały wniosek
to tylko kilka kroków

SZYBKO

wniosek wypełnisz w kilka minut

 

 

WYGODNIE

reklamację możesz złożyć, jak chcesz – w serwisie, aplikacji
albo na stronie www.mbank.pl/rek

 

ŁATWO

wymagamy tylko niezbędnych informacji –
przejście przez cały wniosek
to tylko kilka kroków

SZYBKO

wniosek wypełnisz w kilka minut

 

 

WYGODNIE

reklamację możesz złożyć, jak chcesz – w serwisie, aplikacji
albo na stronie www.mbank.pl/rek

 

wyniki wyszukiwania