2 min.
Wygodne reklamacje w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej — jeszcze więcej zrobisz samodzielnie
ostatnia aktualizacja:
Reklamacje? Zależy nam, żeby takie sytuacje przytrafiały Ci się jak najrzadziej, a najlepiej wcale. Jednak, jeśli już się zdarzą, chcemy, żeby zgłoszenie było dla Ciebie szybkie, proste. Dlatego jeśli masz problem, możesz go zgłosić tam, gdzie Ci wygodnie: w domu lub nawet z drugiego końca świata :) Wystarczy, że masz dostęp do serwisu.
Nieustannie pracujemy nad poszerzaniem listy spraw, które możesz zgłosić nam w prosty sposób w serwisie transakcyjnym lub w aplikacji mobilnej. Przygotowujemy formularze wniosków reklamacyjnych w taki sposób, aby były jasne, przejrzyste i zrozumiałe. Prosimy jedynie o takie informacje, które są nam niezbędne do rozwiązania problemu. Pozwala nam to szybko i sprawnie zareagować na Twoje zgłoszenie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
jak możesz samodzielnie złożyć reklamację,
jakie problemy możesz nam zgłosić w aplikacji lub serwisie transakcyjnym
wejdź na naszą stronę internetową www.mbank.pl/rek
Na tej stronie znajdziesz również inne przydatne informacje. Dotyczą one m.in. reklamacji kartowych, obowiązujących bank terminów czy innych dostępnych form zgłoszenia reklamacji.
Co nowego udostępniliśmy w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej?
Jeśli coś pójdzie nie tak, teraz możesz złożyć samodzielnie również reklamację dotyczącą:
wypłaty z bankomatu, płatności w sklepie i w internecie za pomocą BLIKA
opłat, prowizji lub odsetek związanych z Twoim kredytem gotówkowym
obsługi wniosku o kredyt gotówkowy
jakości naszej pracy w placówce, na mLinii lub na czacie
problemów w serwisie transakcyjnym, kiedy np.:
- logujesz się do serwisu
- przeglądasz dane
- robisz przelew
- składasz wniosek np. 500+, 300+
- zakładasz Profil Zaufany
- logujesz się do Profilu Zaufanegoproblemów w aplikacji mobilnej, np. podczas gdy:
- łączysz aplikację mobilną z kontem
- logujesz się do aplikacji
- robisz przelew
- przeglądasz dane
- korzystasz z powiadomień PUSH
Jakie korzyści daje złożenie reklamacji w serwisie transakcyjnym lub w aplikacji mobilnej?
ŁATWO wymagamy tylko niezbędnych informacji – |
SZYBKO wniosek wypełnisz w kilka minut
|
WYGODNIE reklamację możesz złożyć, jak chcesz – w serwisie, aplikacji
|
ŁATWO wymagamy tylko niezbędnych informacji – |
SZYBKO wniosek wypełnisz w kilka minut
|
WYGODNIE reklamację możesz złożyć, jak chcesz – w serwisie, aplikacji
|