artykuł

2 min.

Wygodne reklamacje w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej — sprawdź, co możesz zrobić samodzielnie

ostatnia aktualizacja:

Stale poszerzamy katalog reklamacji, które złożysz w serwisie transakcyjnym oraz w aplikacji mobilnej. Nie potrzebujesz już pomocy konsultanta mLinii, nie musisz wysyłać wiadomości, czy pisać pisma. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto.

Sprawdź, które reklamacje możesz złożyć samodzielnie:

  • wpłacasz pieniądze we wpłatomacie i nie widzisz ich po kilku godzinach na koncie lub nie zgadza się kwota wpłaty

  • bankomat nie wypłacił pieniędzy

  • nie powiodła się płatność kartą w sklepie lub Internecie

  • zauważasz na swoim koncie nietypową transakcję, której być nie powinno

  • masz wątpliwości związane z opłatą za Twoje konto osobiste, firmowe, za kartę debetową lub kredytową

Teraz dodatkowo złożysz reklamacje dotyczące:

  • przelewów przychodzących i wychodzących, w tym przelewów zwykłych, ekspresowych, sorbnet czy mTransfer, np. przelew nie dotarł do odbiorcy lub nie udało Ci się wykonać przelewu

  • prowizji związanych z kredytem odnawialnym – np. masz wątpliwości związane z opłatą przy otwarciu kredytu, jego odnowieniu, jeśli zmieniasz wysokość kwoty kredytu

  • prowizji związanych z kredytem w rachunku bieżącym lub dopuszczalnym saldem debetowym
    prowizji od transakcji kartą, np. pobranych podczas wypłaty pieniędzy z bankomatu czy sprawdzania, ile pieniędzy masz na koncie


Myślisz, że to trudne? Wniosek poprowadzi Cię krok po kroku

Wniosek dzięki któremu złożysz reklamację jest intuicyjny, a jego wypełnienie zajmuje tylko chwilę. Pytania, które w nim zadajemy są różne w zależności od problemu i dopasowane w taki sposób, aby dostać od Ciebie informacje niezbędne do rozwiązania reklamacji.

Na wnioskach wyświetlamy też informacje, które mogą okazać się dla Ciebie przydatne. W zależności od problemu np. podamy Ci godziny sesji przelewów, zwrócimy uwagę na konieczność zastrzeżenia karty jeśli nam zgłosisz, że Twojej karty mógł użyć ktoś inny.


Nota prawna

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.

Szczegółowe informacje dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/regulamin/.


wyniki wyszukiwania