1 min.
Zmieniamy lokalizację historii transakcji
ostatnia aktualizacja:
W erze cyfrowej bankowości szukamy sposobów, aby poprawić doświadczenia użytkowników. Intuicyjność jest najczęściej wyróżnianą przez Was kategorią i między innymi przez jej pryzmat oceniacie naszą aplikację mobilną.
Aby nadal tak było, stale Was słuchamy i wiemy, że 1,3 miliona z Was do analizy swoich wydatków wykorzystuje zarówno widok historii, jak i menadżera finansów. Z tego powodu wprowadzimy istotne zmiany. Przeniesiemy historię transakcji do nowej sekcji Finanse. Zmiana dotyczy aplikacji mobilnej oraz serwisu transakcyjnego, do którego logujecie się przez stronę www.
Dlaczego przenosimy historię transakcji
Przeniesienie historii transakcji do sekcji "Finanse" jest odpowiedzią na Wasze rosnące potrzeby. Analizując dane i opinie użytkowników, zauważyliśmy, że wiele osób szuka bardziej intuicyjnego i skonsolidowanego podejścia do zarządzania swoimi finansami. Dzięki temu historia, analiza wydatków, planowanie budżetu i analiza finansów będą w jednym miejscu, a przełączanie między tymi kontekstami będzie jeszcze prostsze.
Zmiana dotyczy klientów indywidualnych oraz firmowych i będziemy ją udostępniali stopniowo na Waszych urządzeniach od 7 czerwca.
Nota prawna
To nie jest oferta. Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek