artykuł

1 min.

Zmieniamy lokalizację historii transakcji dla klientów firmowych

ostatnia aktualizacja:

W bankowości internetowej istotne jest doświadczenie użytkownika, dlatego staramy się je cały czas udoskonalać. Intuicyjność korzystania z serwisu transakcyjnego jest ważna, więc wprowadzimy zmiany.

Zmieniamy sekcję Mój biznes w Finanse oraz przeniesiemy do niej historię transakcji. Zmiana obejmie serwis transakcyjny dostępny przez stronę internetową.


Dlaczego przenosimy historię transakcji

W opiniach użytkowników, zauważyliśmy, że wiele osób szuka bardziej intuicyjnego i skonsolidowanego podejścia do zarządzania swoimi finansami. Dzięki temu historia, analiza wydatków i analiza finansów będą w jednym miejscu, a przełączanie między tymi kontekstami będzie jeszcze prostsze.

Dziękujemy za Wasze zaufanie i cenne uwagi, które pomagają nam ulepszać nasze usługi. Zmiana dotyczy klientów firmowych i będziemy ją udostępniali stopniowo na Waszych urządzeniach.


mBank S.A. nie ponosi odpowiedzialności za stosowanie w praktyce informacji objętych powyższym materiałem. Materiał niniejszy ma charakter informacyjno – marketingowy i nie stanowi porady prawnej ani podatkowej. 


wyniki wyszukiwania