a

23 września

 Narzędzia marketingu online. Jak zacząć zdobywać klientów w sieci? Jak zarabiać na ich opiniach? Jak wykorzystać nowoczesne technologie w marketingu online?

 

Wiedzą dzielą się:

 

 Godz. 18.30    

 

 Paweł Kubiak, TrustMate

 (LinkedIn)

 

 Jak zarabiać na opiniach?

  •  

    Poznaj szczegóły


    • Temat: Jak zarabiać na opiniach?

      • Jak klienci przekonują klientów i dlaczego opinie są ważne?
      • Skuteczne zbieranie opinii o sklepie i produktach
      • Treściwe opinie a pozycjonowanie
      • Jak walczyć z negatywnymi opiniami?
      • Jak zarabiać na opiniach?

       

      O TrustMate: Firma oferuje zaawansowane narzędzia do zbierania opinii, moduł mediacji oraz intuicyjny interfejs. Jest jedyną, platformą zbierającą opinie, na polskim rynku, która dzieli się własnością ocen ze swoimi usługobiorcami.

 

 Godz. 19.20    

 

 Wojtek Szymański, Ideo Force (LinkedIn)

 

 Dlaczego Customer Journey jest kluczowe do pozyskiwania klientów w Internecie?

  •  

    Poznaj szczegóły


    • Temat: Dlaczego Customer Journey jest kluczowe do pozyskiwania klientów w Internecie?

      • Czym jest customer journey i dlaczego jest ważne?
      • Jakie są narzędzia i taktyki budowy persony?
      • Jak dobrać najbardziej konwertujące kanały w Internecie?
      • Jakie są najczęściej popełniane błędy przy marketingu sklepów internetowych?

       

      O Ideo Force: Agencja e-marketingowa i e-commerce, która działa na rynku od 1999 roku. Kreuje wizerunki marek, tworzy angażujące treści, zwiększa zasięgi i poprawia konwersje. Firma specjalizuje się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu, social media marketingu oraz poprawie użyteczności.

 

 Godz. 20.10   

 

 Marta Sarnecka (LinkedIn) i Michał Lewandowski (LinkedIn), Samito

 

 Automatyzacja marketingu na pomoc!

  •  

    Poznaj szczegóły


    • Temat: Automatyzacja marketingu na pomoc!

      • Jak automatyzacja marketingu pomaga w dbaniu o relacje z klientami?
      • Korzyści wdrożenia rozwiązań automatyzacji marketingu
      • Jakie narzędzia są dostępne na rynku?
      • Automatyzacja marketingu w praktyce - case study i przykłady

       

      O Samito: Oferuje kompleksowe rozwiązania customer experience, które zwiększają sprzedaż w e-commerce. Ich system wykorzystuje narzędzia marketing automation, sales intelligence, technologię rozpoznawania obrazów oraz zaawansowaną analitykę opartą na big data. SAMITO powstało w 2014 roku i jest jedną z najciekawszych spółek na rynku e-commerce z tytułami „Best Tool for E-commerce” oraz „Best Innovation in Technology” przyznanymi w 2019 r. przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Przeczytaj - to ważne

  • Nasz webinar jest darmowy i nie musisz się wcześniej zapisywać. Pamiętaj o dacie i godzinie - mamy limit 500 miejsc
  • Aby nie zapomnieć o wydarzeniu, możesz:
    • dodać przypomnienie do swojego kalendarza
    • zapisać się na event na naszym FB
  • Aby wziąć udział w webinarze w danym dniu wystarczy, że klikniesz tutaj.
  • Jeśli lubisz działać z wyprzedzeniem to już dziś zadaj pytanie naszym ekspertom. Wyświetlimy je podczas webianaru. Jeśli zabranie na nie czasu na wizji, odpowiemy po zakończeniu spotkania – w FAQ-ach zamieszczonych na tej stronie. Pytanie wyślij na adres cyfrowerewolucje@mbank.pl

Ten materiał ma charakter wyłącznie informacyjny. Upowszechniamy go w celu reklamy i promocji mBanku S.A. Nie można traktować go jako wiążącego zobowiązania jakiejkolwiek osoby, w tym mBanku S.A. z jakiegokolwiek tytułu. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Szczegółowe informacje na temat konkursu Cyfrowe rewolucje znajdują się w regulaminie