Jeśli otrzymałeś całą kwotę subwencji lub niższą niż ta, o którą wnioskowałeś, możesz odwołać się od decyzji PFR.
- Odwołanie złóż między 1 lutego 2021 r. a 31 marca 2021 r. w tym samym banku, w którym złożyłeś wniosek.
- Możesz złożyć tylko dwa odwołania, każde kolejne PFR odrzuci bez rozpatrzenia.
- Odwołanie może złożyć inna osoba upoważniona niż ta, która złożyła wniosek.
- Proces wypłaty kwoty subwencji finansowej na podstawie odwołania przebiega tak samo, jak proces wypłaty subwencji finansowej na podstawie wniosku.
- Jeśli otrzymałeś decyzję negatywną, nie możesz się odwołać – musisz złożyć nowy wniosek w tym samym banku, w którym złożyłeś pierwszy wniosek.
- Zanim odwołasz się od decyzji PFR:
- wyjaśnij z odpowiednimi instytucjami (np. Zakładem Ubezpieczeń Społecznych lub właściwym urzędem skarbowym) rozbieżności danych w ich rejestrach z tymi, które wpisałeś we wniosku o subwencję,
- upewnij się, że dane zostały uaktualnione w odpowiednich rejestrach.
- Jeśli odwołujesz się od decyzji PFR, we wniosku odwoławczym nie będziesz mógł zmienić:
- danych rejestrowych tj. nazwa, NIP, REGON
- numeru KRS (jeśli dotyczy)
- typu wybranego wcześniej przedsiębiorstwa (mikrofirma lub MSP)
- numeru wskazanego wcześniej rachunku do obsługi subwencji
Sprawdź także
Program Tarcza Finansowa PFR jest finansowany i realizowany przez Polski Fundusz Rozwoju S.A.
Więcej informacji o programie znajdziesz tutaj.
Nota prawna
To nie jest oferta. Materiał ma charakter wyłącznie informacyjny i nie dotyczy produktów i usług mBanku S.A.
Wsparcia finansowego (subwencji finansowej) w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR udziela Polski Fundusz Rozwoju S.A. Zasady i warunki otrzymania oraz zwrotu wsparcia określa Polski Fundusz Rozwoju S.A.
mBank S.A. nie gwarantuje, że informacje zawarte w materiale są kompletne. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie https://pfr.pl/tarcza20