Wybierz księgowość w zależności od formy prawnej firmy
mKsięgowość
- jednoosobowa działalność gospodarcza
- spółka cywilna
- spółka jawna
- spółka partnerska
mKsięgowość pełna
- spółka z o.o.
- spółka z o.o. w organizacji
- spółka komandytowa
- fundacja
- stowarzyszenie rejestrowe
- stowarzyszenie zwykłe
- spółdzielnia
- wspólnota mieszkaniowa
- publiczna szkoła/przedszkole
- inna publiczna placówka oświatowa
- niepubliczne przedszkole prowadzone przez osobę fizyczną (tylko na podstawie wpisu do RSPO)
- niepubliczna szkoła, przedszkole, inna niepubliczna placówka oświatowa (prowadzona przez inny podmiot z tej listy)
- kościół/parafia
- związek wyznaniowy
mKsięgowość
Dlaczego warto
opieka księgowej lub księgowego blisko Twojej firmy lub obsługa on-line
zarządzanie finansami połączone z kontem firmowym
szybkie wystawianie faktur
wsparcie księgowej/księgowego w aktualizacji wiedzy o przepisach
podgląd bieżących zobowiązań podatkowych i wyniku finansowego firmy
To księgowość prowadzona przez profesjonalistów

Wszystkie biura księgowe należą do Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych (OSCBR), która sprawdza jakość świadczonych usług księgowych. Sieć OSCBR liczy ponad 1000 biur rachunkowych w całej Polsce. Wszystkie biura mają wymagane ubezpieczenie OC.

OSCBR został zwycięzcą w kategorii wirtualna księgowość, czyli firma, która oferuje najlepszy pakiet wsparcia księgowo-rozliczeniowego dla przedsiębiorców w rankingu Marka Godna Zaufania 2023 My Company Polska
Sprawdź biuro OSCBR blisko Ciebie
Wybierz najlepszą dla Twojej firmy opcję mKsięgowości
mKsięgowość Komfort
mKsięgowość Premium
- obsługa księgowa
- obsługa kontroli podatkowej
- konsultacja księgowa
- mOrganizer pakiet STANDARDOWY
- do 40 szt. dokumentów w tym zagranicznych lub walutowych
CENA: 429 zł netto /miesiąc
Koszt po przekroczeniu limitu dokumentów w pakiecie możesz sprawdzić w cenniku zawartym w regulaminie
Złóż wniosek o mKsięgowość tak jak Ci wygodnie:
w placówce lub na
mLinii +48 42 6 300 800
umowę zaakceptujesz w łatwy sposób w serwisie transakcyjnym lub w wybranej placówce
miej kontrolę na finansami firmy gdziekolwiek jesteś
mKsięgowość pełna
Dla kogo jest mKsięgowość pełna
Z mKsiegowości pełnej mogą skorzystać firmy zobowiązane do prowadzenia pełnych ksiąg rachunkowych, czyli:
- spółki z o.o.
- spółki komandytowe
- firmy, których przychód netto za poprzedni rok obrotowy wyniósł co najmniej równowartość 2 mln euro
- firmy, które prowadzą pełne księgi rachunkowe.
Dlaczego warto
- obsługa on-line przez profesjonalną księgową lub księgowego
- system do zarządzania finansami dostępny z poziomu konta firmowego
- wysyłka dokumentów online do księgowej/księgowego
- wsparcie księgowej/księgowego w aktualizacji wiedzy o przepisach
- podgląd bieżących zobowiązań podatkowych i wyniku finansowego firmy
Zyskujesz mOrganizer finansów ułatwiający prowadzenie biznesu
- konto firmowe zintegrowane z systemem do prowadzenia finansów - wszystko w jednym miejscu za jednym logowaniem
- szybko wystawiasz faktury, otrzymujesz przypomnienia o płatnościach i wysyłasz powiadomienia do kontrahentów
- łatwo wprowadzasz faktury i przekazujesz je księgowej
- opłacasz należności jednym kliknięciem.

Wybierz pakiet dla swojej firmy
Złóż wniosek o mKsięgowość tak jak Ci wygodnie:
w placówce lub na
mLinii +48 42 6 300 800
umowę zaakceptujesz w łatwy sposób w serwisie transakcyjnym lub w wybranej placówce
miej kontrolę na finansami firmy gdziekolwiek jesteś
Może Cię zainteresować
mOrganizer Finansów
- kompleksowe narzędzie do zarządzania finansami firmy
w 5 pakietach -
korzystaj z pełnej wersji przez miesiąc za darmo!
Nota prawna
To nie jest oferta. Wszelkie informacje dotyczące mOrganizera finansów i mKsięgowości dostępne są w „Regulaminie serwisu CashDirector dostępnego w ramach systemu transakcyjnego mBank S.A., w pakietach: Fakturowanie, mOrganizer finansów, mKsięgowość Start, mKsięgowość Komfort, mKsięgowość Premium oraz mKsięgowość Start PK, mKsięgowość Komfort PK, mKsięgowość Premium PK”. Liczba klientów na podstawie danych wewnętrznych CashDirector na dzień 31.03.2021 r.
Paynow - bramka płatności dla Twojego sklepu internetowego
- Twoi klienci zapłacą wygodnie online - blikiem, przelewem lub kartą płatniczą
- darmowa aktywacja i wsparcie ekspertów podczas integracji
To nie jest oferta. Do promocji ,,Więcej dla Twojej firmy z Paynow” można przystąpić od 1.09.2022 r. do 31.01.2023 r.
Promocja obowiązuje od 1.09.2022 r. do 31.01.2025 r. (czas, w którym można korzystać z promocyjnych warunków).
Promocja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, czyli dla osób fizycznych, które prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, są wspólnikami spółki cywilnej, prowadzą spółkę jawną, spółkę partnerską, spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, spółkę komandytową, fundację, stowarzyszenie rejestrowe.
Aby skorzystać z promocji, przedsiębiorca musi:
1. mieć otwarty rachunek dla firm w mBanku,
2. w trakcie promocji złożyć wniosek o usługę Integratora Płatności Paynow dla firm na stronie www.mbank.pl, na stronach partnerów banku, w placówkach mBanku lub mFinanse, na mLinii (+48 42 6300 800), w serwisie transakcyjnym lub w aplikacji mobilnej,
3. podpisać umowę z bankiem o świadczenie usługi Integratora Płatności Paynow dla firm.
Dodatkowo sklep uczestnika promocji musi zostać pozytywnie zweryfikowany z regulaminem usługi Integratora Paynow dla firm oraz z listą towarów i usług zakazanych, które nie mogą być przedmiotem transakcji wykonywanych za pomocą bramki płatniczej Paynow.
Uczestnik promocji, który spełnił ww. warunki otrzyma promocyjne warunki cenowe:
1. gwarancję niezmienności prowizji wynoszącej 0,80% od transakcji kartą, BLIKIEM oraz pay-by-linkiem dokonanej w sklepie internetowym przez 24 miesiące od dnia pozytywnego zakończenia weryfikacji sklepu,
2. 0% prowizji od transakcji dokonanej w sklepie internetowym, na pierwsze 50 tys. PLN zrealizowane przy użyciu Paynow, do wykorzystania przez 10 miesięcy od dnia pozytywnego zakończenia weryfikacji sklepu.
Promocja nie obejmuje klientów, którzy przystąpią do negocjacji cenowych oraz nie obejmuje transakcji realizowanych na konto walutowe. Po zakończeniu okresu 24 miesięcy od dnia pozytywnego zakończenia weryfikacji sklepu opłaty pobierane są zgodnie z Taryfą prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości detalicznej mBank S.A. dla usługi Paynow.
Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdują się w Regulaminie promocji ,,Więcej dla Twojej firmy z Paynow”, który znajduje się na www.mBank.pl/paynow
Szczegółowe warunki dotyczące usługi Paynow znajdują się w „Regulaminie usługi Integratora Płatności Paynow dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.”, który znajdziesz na www.mBank.pl/paynow i na www.paynow.pl.
Klient może korzystać z usługi Paynow, jeśli spełni następujące warunki:
1. ma aktywny rachunek bieżący w Banku,
2. ma do niego dostęp za pośrednictwem serwisu transakcyjnego,
3. jest właścicielem sklepu sprzedającego towary i usługi przez internet,
4. złoży wniosek o uruchomienie usługi Integrator Płatności Paynow,
5. zawrze umowę o świadczenie usługi Integrator Płatności Paynow dla firm oraz
6. dokona pozytywnej implementacji Integratora do swojego sklepu internetowego w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Ekopożyczka dla firm
- 5,5% marży
- 0% prowizji za udzielenie
To nie jest oferta. Jeśli pozytywnie ocenimy Twoją zdolność kredytową, będziesz mógł otrzymać ekopożyczkę. Oferta specjalna to wyliczona przez bank na podstawie dotychczasowej współpracy klienta z mBankiem kwota ekopożyczki, którą możesz otrzymać bez dokumentów. Szczegółowe informacje, w tym warunki i opłaty związane z ekopożyczką oraz promocją „Ekopożyczka dla Firm”, są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm, Tabeli stóp procentowych dla firm, Ogólnym Regulaminie kredytowania działalności gospodarczej, Regulaminie udzielania pożyczki dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie Promocji „Ekopożyczka dla Firm”, dostępnych na stronach https://www.mbank.pl/firmy/promocje/ekopozyczka/
Promocja „Ekopożyczka dla Firm” (dalej promocja) trwa od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. i dotyczy udzielania pożyczki dla firm na zakup przedmiotów z grup celów wymienionych w sekcji Warunki/zasady promocji w Regulaminie Promocji „Ekopożyczka dla firm” (zwanej dalej ekopożyczką) na promocyjnych warunkach, takich jak:
a) obniżona do 0% prowizja za udzielenie ekopożyczki
b) marża banku obniżona o 1 p.p. od marży pożyczki dla firm obowiązującej w dniu złożenia wniosku o ekopożyczkę
c) zmienna stopa procentowa oparta o stałą marżę banku wskazaną powyżej w lit. b) oraz zmienną stawkę bazową WIBOR 3M obowiązującą w banku wynoszącą 6,94% z dnia 27/02/2023 r.
Promocja skierowana jest do rezydentów, będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą jednoosobowo lub będącymi wspólnikami w spółce cywilnej, spółek jawnych, partnerskich oraz spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, zwanych dalej Uczestnikami promocji, którzy w okresie trwania promocji spełniają łącznie wszystkie poniższe warunki:
a) złożą wniosek w terminie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. o ekopożyczkę według zasad i warunków Regulaminu udzielania pożyczki dla firm w banku, przy czym przez złożenie wniosku o ekopożyczkę w banku rozumie się jego zarejestrowanie w systemie banku
b) złożony wniosek o ekopożyczkę nie dotyczy podwyższenia lub obniżenia kwoty pożyczki dla firm
c) uzyskają pozytywną decyzję kredytową o przyznaniu ekopożyczki oraz podpiszą umowę kredytową
d) w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy ekopożyczki dostarczą do banku dokumenty potwierdzające wydanie 100% środków z ekopożyczki na zakup przedmiotów opisanych w celach finansowania wskazanych w Regulaminie promocji (w przeciwnym razie zmienimy warunki ekopożyczki na aktualnie obowiązujące w dniu złożenia wniosku o ekopożyczkę).
Pytania i odpowiedzi
-
Czym jest sieć OSCBR?
-
OSCBR to jest ogólnopolska sieć certyfikowanych biur rachunkowych współtworzona przez trzy podmioty: CashDirector, mBank i Biura Lokalne.
-
-
Czym jest CashDirector?
-
Cash Director to spółka dostarczająca rozwiązania mOrganizer i mKsięgowość
-
-
Jak przejść na inny pakiet mOrganizera?
-
Aby zmienić pakiet mOrganizera, wejdź w Ustawienia w części księgowej w serwisie transakcyjnym, wybierz interesujący Cię pakiet, przesuń suwak i wybierz przycisk „Aktywuj”, dzięki czemu od razu otrzymasz dostęp do pakietu.
-
-
Jak zmienić pakiet mKsięgowości?
-
Aby zmienić pakiet mKsięgowości, wejdź w Ustawienia w części księgowe w serwisie trasakcyjnym, wybierz interesujący Cię pakiet, przesuń suwak i wybierz przycisk Aktywuj.
-
-
W jaki sposób skontaktuję się z dedykowaną księgową?
-
W części księgowej w serwisie transakcyjnym wejdź w Ustawienia/ Moja księgowa - znajdziesz tam numer telefonu i adres e-mail do swojej księgowej prowadzącej.
-
Nota prawna
Księgowość
To nie jest oferta. Wszelkie informacje dotyczące mOrganizera finansów i mKsięgowości dostępne są w „Regulaminie serwisu CashDirector dostępnego w ramach systemu transakcyjnego mBank S.A., w pakietach: Fakturowanie, mOrganizer finansów, mKsięgowość Start, mKsięgowość Komfort, mKsięgowość Premium oraz mKsięgowość Start PK, mKsięgowość Komfort PK, mKsięgowość Premium PK”. Liczba klientów na podstawie danych wewnętrznych CashDirector na dzień 31.03.2021 r.
mOrganizer finansów
To nie jest oferta. Wszelkie informacje dotyczące mOrganizera finansów i mKsięgowości dostępne są w „Regulaminie serwisu CashDirector dostępnego w ramach systemu transakcyjnego mBank S.A., w pakietach: Fakturowanie, mOrganizer finansów, mKsięgowość Komfort, mKsięgowość Premium oraz mKsięgowość Start PK, mKsięgowość Komfort PK, mKsięgowość Premium PK”.
Nota prawna
To nie jest oferta. Wszelkie informacje dotyczące mOrganizera finansów i mKsięgowości dostępne są w „Regulaminie serwisu CashDirector dostępnego w ramach systemu transakcyjnego mBank S.A., w pakietach: Fakturowanie, mOrganizer finansów, mKsięgowość Start, mKsięgowość Komfort, mKsięgowość Premium oraz mKsięgowość Start PK, mKsięgowość Komfort PK, mKsięgowość Premium PK”.