Chcesz zmienić dane? A może zamówić dokumenty do konta lub kredytu? Możesz to zrobić wygodnie w aplikacji mobilnej.

Jak zamówić dokumenty i złożyć dyspozycje w aplikacji mobilnej?

Zaloguj się do aplikacji. Kliknij ikonę lupy (pomoc)

Wybierz Twoje sprawy

Skorzystaj z wygodnego dla Ciebie sposobu wyszukiwania spraw.

Jakie dyspozycje możesz złożyć w aplikacji mobilnej?

W aplikacji znajdziesz popularne wnioski i dyspozycje, dzięki którym możesz samodzielnie m.in.:

    • zmienić swoje dane osobowe
    • zastrzec dokument tożsamości
    • zamówić nową kartę w miejsce zastrzeżonej
    • zmienić typ rachunku
    • obniżyć limit karty kredytowej
    • zamówić dokumenty np. zaświadczenia i opinie dotyczące produktów, z których korzystasz
    • złożyć wniosek o świadczenia dla rodziców (np. Rodzina 800+)
    • zlecić spłatę zajęcia rachunku bankowego lub zgłosić środki niepodlegające egzekucji
    • zamówić gotówkę do odbioru w placówce
    • zmienić dzień spłaty raty kredytu lub wystawienia wyciągu karty kredytowej
    • zgłosić zmiany dotyczące ubezpieczeń, z których korzystasz
    • dostarczyć polisę nieruchomości do kredytu hipotecznego
    • zmienić rachunek do spłaty kredytu lub karty kredytowej

Zaglądaj tu regularnie – listę będziemy uzupełniać o kolejne dyspozycje.

Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek