Chcesz zmienić dane albo typ konta? A może potrzebujesz opinii o swoim kredycie? Nie musisz już szukać placówki, swoje sprawy możesz załatwiać samodzielnie w serwisie transakcyjnym.
Jakie dyspozycje możesz złożyć w serwisie transakcyjnym?
Po zalogowaniu do konta załatwisz większość swoich spraw:
- zmienisz dane
- zgłosisz zastrzeżenie dokumentu tożsamości
- zamówisz kartę w miejsce zastrzeżonej
- dopiszesz lub odpiszesz współposiadacza oraz pełnomocnika
- zmienisz typ rachunku
- zamówisz dokumenty
- zawnioskujesz o świadczenia dla rodziców (np. Rodzina 800+)
- zlecisz spłatę zajęcia rachunku bankowego
- zgłosisz środki niepodlegające egzekucji
- dostarczysz polisę nieruchomości do kredytu hipotecznego
To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/słowniczek
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu i kanałów składania dyspozycji znajdziesz w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/konta/regulamin/ i w Regulaminie obsługi klientów w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. udostępnionym na stronie: https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/regulamin-obslugi/