Teraz sprawne odpowiedzi masz zawsze pod ręką

Zastanawiasz się jak zmienić limit płatności BLIK? A może chcesz podać do banku nowy adres korespondencyjny?

Nie musisz już w tych sprawach dzwonić na mLinię czy iść do placówki. Kliknij w ikonę znaku zapytania na ekranie aplikacji, by skorzystać z wyszukiwarki w zakładce Pomoc. Szybko i wygodnie znajdziesz w niej odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Pomoc w aplikacji to:

Intuicyjna wyszukiwarka, w której możesz wpisywać pojedyncze słowa lub całe zdania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, podgląd do ekranów i funkcji w aplikacji mobilnej

Przekierowanie do połączenia z konsultantem i złożenia reklamacji z poziomu aplikacji

Masz pytania? Kliknij ikonę lupy


Ikonę lupy znajdziesz na Pulpicie, w prawym górnym roku ekranu.


Wpisz swoje pytanie w wyszukiwarce. W sekcji pomocy wyświetlimy Ci też najczęściej zadawane pytania.

 
Pobierz za darmo aplikację mBanku

 

 

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem

 

Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek