Nie masz jeszcze naszej aplikacji mobilnej? A może chcesz mieć ją na nowym telefonie? Pobierz aplikację i zobacz, jak połączyć ją ze swoim kontem.

Staramy się robić jak najwięcej w zakresie bezpieczeństwa. Dlatego jeszcze lepiej zabezpieczamy proces łączenia aplikacji mobilnej z kontem. Stopniowo wprowadzamy dodatkowy krok zabezpieczający, w którym prosimy Cię o wysłanie sms-a, w takcie łącznia aplikacji w Twoim kontem. Dlaczego? Chcemy mieć pewność, że robisz to właśnie Ty. Po wprowadzeniu dodatkowego zabezpieczenia, połączenie z kontem aplikacji przez przestępców będzie utrudnione.

Mam telefon z systemem iOS

 

1. Pobierz naszą aplikację. Pamiętaj, żeby robić to tylko z autoryzowanych sklepów App Store (iOS - Apple) Google Play (Android) AppGallery dla telefonów Huawei usługami Google.

 

2. Podaj swoje dane i przejdź dalej.

 

3. Pojawi się ekran Wyślij nam SMS – to nowy, dodatkowy krok zabezpieczający. Więcej

 

W ten sposób upewnimy się, czy to na pewno Ty i czy nikt się pod Ciebie nie podszywa. Pamiętaj, żeby wysłać SMS z numeru, który jest u nas zarejestrowany. Nie zmieniaj też treści wiadomości. Po wysłaniu wiadomości SMS wróć do aplikacji.

 

4. Poczekaj na potwierdzenie.

 

5. W kolejnym kroku odsłuchaj wiadomość głosową, z 4 cyfrowym kodem. Wpisz go w aplikacji.

 

6. Podaj dane, o które Cię poprosimy np. Hasło, którym logujesz się do serwisu transakcyjnego.

 

7. Podaj dane, o które Cię poprosimy, np. dwie środkowe kolumny cyfr ze swojej dowolnej, aktywnej karty mBanku

 

8. Ustal PIN, którym chcesz zalogować się do aplikacji i potwierdzać operacje. Ponownie wpisz PIN.

Mam telefon z systemem Android

 

1. Pobierz naszą aplikację. Pamiętaj, aby robić to tylko z autoryzowanychsklepów App Store (iOS – Apple), Google Play (Android), AppGallery dla teelfonow Huawei z usługami Google.

2. Podaj swoje dane i przejdź dalej

3. Jeśli masz aktywną kartę poprosimy Cię o przyłożenie karty do telefonu. Jeśli nie masz karty poprosimy Cię o wysłanie nam wiadomości SMS. W ten sposób upewnimy się, czy to na pewno Ty i czy nikt się pod Ciebie nie podszywa. Pamiętaj, żeby wysłać SMS z numeru, który jest u nas zarejestrowany. Nie zmieniaj też treści wiadomości. Po wysłaniu wiadomości SMS wróć do aplikacji.

4. Włącz NFC i przyłóż kartę do telefonu

5. W kolejnym kroku odsłuchaj wiadomość głosową z 8 cyfrowym kodem. Wpisz go w aplikacji

6. Podaj informacje, o które Cię poprosimy np. Hasło, którym logujesz się do serwisu transakcyjnego.

7. Ustal PIN, którym chcesz logować się do aplikacji i potwierdzać operacje. Ponownie wpisz PIN.

Możesz też połączyć aplikację ze swoim kontem przy użyciu serwisu transakcyjnego. Zobacz jak to zrobić:

 

Pobierz naszą aplikację. Pamiętaj, by robić to tylko z autoryzowanych sklepów Google Play (Android), App Store (iOS), AppGallery dla telefonów Huawei.

 

Wybierz łączenie aplikacji z kontem w serwisie i zaloguj się do swojego konta w internecie.

 

Wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku. Przy urządzeniu mobilnym kliknij Dalej, a następnie nadaj nazwę swojemu urządzeniu.

 

Zadzwonimy do Ciebie na numer telefonu podany w banku. Lektor poprosi Cię o wprowadzenie na telefonie 3 cyfr. Następnie przekaże Ci 6 cyfrowy kod aktywacyjny. Wpisz go w aplikacji i podaj swój numer telefonu. Kliknij Dalej.

 

Podaj dane, o które Cię poprosimy, np. dwie środkowe kolumny cyfr ze swojej dowolnej, aktywnej karty mBanku

 

Ustal PIN, którym chcesz logować się do aplikacji i potwierdzać operacje. Ponownie wpisz PIN. Gotowe!

Gotowe! Właśnie połączyłeś aplikację ze swoim kontem.

Pobierz za darmo aplikację mBanku

 

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek