Twoje logowanie do serwisu transakcyjnego jest bezpieczne.
Zgodnie z wymogami dyrektywy PSD2, stosujemy tak zwane silne uwierzytelnienie. Sprawdź, jak bezpiecznie zalogować się do serwisu transakcyjnego.
Kliknij , aby obejrzeć
Nie masz naszej aplikacji mobilnej, a chcesz logować się z użyciem mobilnej autoryzacji?
Nic prostszego - specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy aplikację mBank Token. Działa ona tak samo jak mobilna autoryzacja w naszej aplikacji mobilnej.
Otrzymujesz powiadomienia, którymi potwierdzasz logowanie do serwisu transakcyjnego i inne operacje.
Służy ona tylko do tego. Dowiedz się więcej o aplikacji mBank Token.
Masz pytania?
-
Mam zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego. Jak go odblokować?
-
Dostęp do serwisu transakcyjnego możesz odblokować na trzy sposoby.
- Masz dostęp do aplikacji mobilnej?
Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.
- Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
- W sekcji Kanały dostępu przy kanale internet kliknij AKTYWUJ.
- W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator klienta. Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
- Przejdź do strony logowania.
- Wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a i tymczasowe hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
- Następnie poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
- W ostatnim kroku podamy Ci Twój docelowy, 8-cyfrowy identyfikator klienta.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
2. Nie masz aplikacji, ale znasz swój identyfikator klienta?
- Wejdź na stronę aktywacji dostępu do konta.
- Wpisz wymagane dane i kliknij WYŚLIJ.
- Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
- W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
- Przejdź do strony logowania.
- Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
- W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet.
- Zmianę hasła na docelowe zatwierdzisz SMS-em lub mobilną autoryzacją.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
3. Potrzebujesz pomocy pracownika?
Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.
- Wybierz 1 - jestem klientem. Lektor poprosi Cię o podanie identyfikatora. Jeśli go nie pamiętasz, nic nie wpisuj. Poczekaj, aż skończy się czas na wpisanie identyfikatora i wybierz 0, aby połączyć się z konsultantem.
- Konsultant zada Ci kilka pytań identyfikacyjnych i zamówi dla Ciebie pakiet, w którym znajdziesz swój docelowy identyfikator i tymczasowe hasło do logowania. Będziesz musiał użyć obu danych do ponownej aktywacji dostępu przez internet.
- Pakiet wyślemy e-mailem. Jeżeli nie mamy Twojego aktualnego adresu e-mail, zaproponujemy wysyłkę pakietu pocztą, na zarejestrowany w banku adres korespondencyjny.
- Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
- W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
- Przejdź do strony logowania.
- Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
- W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
-
-
Nie pamiętam identyfikatora. Jak go ustalić/odzyskać ?
-
Jeśli nie pamiętasz identyfikatora, możesz go odzyskać dwa sposoby.
- Masz dostęp do aplikacji mobilnej?
Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.
- Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
- Następnie w sekcji Kanały dostępu sprawdź status przy kanale internet.
- Jeśli w polu internet widzisz status AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ.
- Jeśli w polu internet widzisz status ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ. Status zmieni się na AKTYWUJ, a Ty dostaniesz od nas SMS z informacją o zablokowaniu kanału internet. Następnie kliknij AKTYWUJ.
- W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator klienta. Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
- Przejdź do strony logowania.
- Wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a i tymczasowe hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
- Następnie poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
- W ostatnim kroku podamy Ci Twój docelowy, 8-cyfrowy identyfikator klienta.
Masz już swój identyfikator i aktywny dostęp do konta.
2. Nie udało Ci się odzyskać identyfikatora w aplikacji?
Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.
- Wybierz 1 - jestem klientem. Lektor poprosi Cię o podanie identyfikatora. Jeśli go nie pamiętasz, nic nie wpisuj. Poczekaj, aż skończy się czas na wpisanie identyfikatora i wybierz 0, aby połączyć się z konsultantem.
- Konsultant zada Ci kilka pytań identyfikacyjnych i zamówi dla Ciebie pakiet, w którym znajdziesz swój docelowy identyfikator i tymczasowe hasło do logowania. Będziesz musiał użyć obu danych do ponownej aktywacji dostępu przez internet.
- Pakiet wyślemy e-mailem. Jeżeli nie mamy Twojego aktualnego adresu e-mail, zaproponujemy wysyłkę pakietu pocztą, na zarejestrowany w banku adres korespondencyjny.
- Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
- W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
- Przejdź do strony logowania.
- Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
- W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
Masz już swój identyfikator i aktywny dostęp do konta.
-
-
Nie pamiętam hasła do serwisu. Jak mogę je odzyskać?
-
Jeśli nie pamiętasz hasła do serwisu, musisz ustalić nowe. Możesz to zrobić na trzy sposoby. Wybierz najwygodniejszy dla siebie.
- Znasz swój identyfikator klienta?
- Wejdź na stronę aktywacji dostępu do konta.
- Wpisz wymagane dane i kliknij WYŚLIJ.
- Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
- W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
- Przejdź do strony logowania.
- Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
- W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet.
- Zmianę hasła na docelowe zatwierdzisz SMS-em lub mobilną autoryzacją.
Twój dostęp do konta jest już aktywny. Możesz zalogować się nowym hasłem.
- Masz dostęp do aplikacji mobilnej?
- Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
- Następnie w sekcji Kanały dostępu sprawdź status przy kanale internet.
- Jeśli w polu internet widzisz status AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ.
- Jeśli w polu internet widzisz status ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ. Status zmieni się na AKTYWUJ, a Ty dostaniesz od nas SMS z informacją o zablokowaniu kanału internet. Następnie kliknij AKTYWUJ.
- W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator klienta. Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
- Przejdź do strony logowania.
- Wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a i tymczasowe hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
- W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Zmianę hasła na docelowe zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
- Podamy Ci też Twój docelowy, 8-cyfrowy identyfikator klienta.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
- Pamiętasz swój identyfikator i telekod?
Możesz ustalić nowe hasło na mLinii, bez konieczności rozmowy z konsultantem.
- Wymyśl tymczasowe hasło składające się z minimum 8, a maksymalnie 20 cyfr.
- Zadzwoń pod numer +48 42 6 300 800.
- Wybierz 1 - jestem klientem.
- Wprowadź identyfikator klienta.
- Wpisz wybrane cyfry telekodu, o które poprosi lektor.
- Wybierz 1 - zmiana hasła dostępu do internetu.
- Lektor poprosi Cię byś wpisał tymczasowe hasło. Usłyszysz komunikat - proszę wprowadzić nowe hasło od 8 do 20 cyfr i zatwierdzić krzyżykiem (#). Lektor poprosi o powtórzenie hasła, a następnie potwierdzi ustalenie hasła tymczasowego.
- Przejdź do strony logowania.
- Wpisz 8-cyfrowy identyfikator klienta i tymczasowe hasło, które właśnie ustaliłeś na mLinii. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
- W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
-