pulpit w serwisie transakcyjnym

Zdecyduj, co ma na nim być.

mężczyzna pracujący przy biurku na tle kolorowych pasów symbolizujących segment klienta indywidualnego mBanku

chcemy, aby nasz serwis był czytelny, przejrzysty i zrozumiały dla wszystkich

Łatwo odnajdziesz na nim najważniejsze informacje, pokażemy Ci je od razu po zalogowaniu.

Pulpit podzieliliśmy na 3 strefy, które zawierają najważniejsze informacje o:

  • Twoich produktach – zdecyduj których

  • Twoich ostatnich operacjach – w skróconej historii

  • Twojej Poczcie - wiadomościach i powiadomieniach, które otrzymujesz od banku

 

szczegółowe informacje

Zaraz po zalogowaniu zobaczysz swoje produkty, a w szczególności konto i to, ile masz na nim pieniędzy. Możesz też natychmiast zrobić z niego przelew.

Zdecyduj, które informacje chcesz mieć na pulpicie:

  • Wybierz, które rachunki, karty kredytowe czy kredyty zobaczysz od razu po zalogowaniu. Możesz też zmieniać kolejność, w jakiej będą się pojawiały.

  • Wystarczy, że wybierzesz w ustawieniach produkt, który chcesz widzieć po zalogowaniu. Zrobisz to wygodnie z poziomu pulpitu „Miejsce na Twój produkt”. Kliknij „Pokaż na pulpicie”, żeby przesunąć produkt do listy produktów widocznych na pulpicie.

  • Możesz też zmieniać kolejność produktów. Kliknij „przesuń w górę” lub „przesuń w dół”, żeby zmienić pozycję na liście.

Nowe produkty na pulpicie to również większe możliwości zarządzania. Jeżeli np. wyciągniesz na pulpit informacje o swojej karcie kredytowej, spłacisz jej zadłużenie bezpośrednio po zalogowaniu, z poziomu pulpitu. Wygodnie też skopiujesz numer rachunku – szybko, na klik.

Nota prawna
To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.


wyniki wyszukiwania