potwierdzenie tożsamości pracownika

zależy nam na Twoim bezpieczeństwie

Gdy odbierasz telefon z banku, chcesz mieć pewność, że rozmawiasz z pracownikiem, a nie oszustem. Dlatego, gdy zadzwoni do Ciebie nasz pracownik (doradca z placówki lub konsultant, który dzwoni w imieniu mBanku) otrzymasz powiadomienie w aplikacji mobilnej z jego danymi. Dzięki temu masz pewność, że rozmawiasz z przedstawicielem banku, a nie oszustem, który się pod niego podszywa.

Pracownik, który wyśle Ci powiadomienie w aplikacji mobilnej potwierdzi też w ten sposób Twoją tożsamość. Kiedy zatwierdzisz powiadomienie – wiemy, że dodzwoniliśmy się do Ciebie.

wskazówka

Gdy dostajesz telefon z mBanku i chcesz upewnić się, że nie dzwoni do Ciebie oszust, poproś o potwierdzenie rozmowy w aplikacji mobilnej.

jak to działa

powiadomienie w aplikacji

pamiętaj

Nie wysyłamy SMS-ów, aby potwierdzić, że dzwonimy z mBanku. Takie potwierdzenie dostaniesz tylko w aplikacji mobilnej i tylko po zalogowaniu się do niej.  Jeśli nie masz aplikacji lub nie korzystasz z mobilnej autoryzacji, podczas rozmowy potwierdzisz tożsamość w dotychczasowy sposób.

co robić, jeśli nie dostaniesz powiadomienia w aplikacji

Jeśli ktoś dzwoni do Ciebie i podaje się za pracownika mBanku, ale:

  • nie dostaniesz powiadomienia w aplikacji lub

  • rozmówca mówi, że nie może wysłać do Ciebie takiego powiadomienia, np. ze względu na problemy techniczne

jak najszybciej rozłącz się, aby uniknąć oszustwa.

aplikacja mBanku

aplikacja mobilna

pobierz aplikację mobilną, z którą możesz

  • rozliczyć się szybko ze znajomymi przelewem na numer telefonu

  • błyskawicznie płacić BLIKIEM

  • płacić telefonem i zegarkiem

  • szybko zablokować czasowo swoją kartę – jeśli masz problem z jej odnalezieniem

  • sprawdzać stan konta

  • mieć bezpieczny i stały dostęp do konta – logujesz się np. odciskiem palca

logo googlePlaylogo appStorelogo appGallery

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz w naszym słowniczku. To nie jest oferta.

pytania i odpowiedzi


To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

Korzystanie z Mobilnej autoryzacji wymaga aktywnego połączenia internetowego w urządzeniu mobilnym. Jej aktywacja oznacza jednocześnie zmianę dotychczasowego sposobu autoryzacji operacji.

Wszystkie dyspozycje, które dotychczas wymagały potwierdzenia kodem SMS będą potwierdzane poprzez akceptację powiadomienia autoryzacyjnego w aplikacji mobilnej mBanku. Aby móc korzystać z najnowszej wersji aplikacji mobilnej mBanku, niezbędne jest urządzenie z zainstalowanym systemem operacyjnym Android - minimum wersja 8.0 lub iOS wersja 16.0 (lub nowsze).

Szczegóły dotyczące mobilnej autoryzacji są dostępne w Regulaminie obsługi klientów w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na: https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/regulamin-obslugi/

 


wyniki wyszukiwania