pytania i odpowiedzi
aktywacja i odblokowanie serwisu
Jeśli nie pamiętasz hasła do serwisu, musisz ustalić nowe. Możesz to zrobić na trzy sposoby. Wybierz najwygodniejszy dla siebie.
Znasz swój identyfikator klienta?
Wejdź na stronę aktywacji dostępu do konta.
Wpisz wymagane dane i kliknij WYŚLIJ.
Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
Przejdź do strony logowania.
Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Zmianę hasła na docelowe zatwierdzisz SMS-em lub mobilną autoryzacją.
Twój dostęp do konta jest już aktywny. Możesz zalogować się nowym hasłem.
Masz dostęp do aplikacji mobilnej?
Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
Następnie w sekcji Kanały dostępu sprawdź status przy kanale serwis transakcyjny.
Jeśli w polu internet widzisz status AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ.
Jeśli w polu internet widzisz status ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ. Status zmieni się na AKTYWUJ, a Ty dostaniesz od nas SMS z informacją o zablokowaniu kanału internet. Następnie kliknij AKTYWUJ.
W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
Przejdź do strony logowania.
Wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a i tymczasowe hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Zmianę hasła na docelowe zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
Podamy Ci też Twój docelowy, 8-cyfrowy identyfikator klienta.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
Pamiętasz swój identyfikator i telekod?
Możesz ustalić nowe hasło na mLinii, bez konieczności rozmowy z konsultantem.
Wymyśl tymczasowe hasło składające się z minimum 8, a maksymalnie 20 cyfr.
Zadzwoń pod numer +48 42 6 300 800.
Połączysz się z Markiem botem, który pomoże Ci ustalić nowe hasło.
W pierwszym kroku Marek poprosi Cię o podanie Twojego tymczasowego hasła. Następnie poprosi Cię o zalogowanie na stronie internetowej banku
Przejdź do strony logowania.
Wpisz 8-cyfrowy identyfikator klienta i tymczasowe hasło, które właśnie ustaliłeś na mLinii. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
Jeśli nie pamiętasz identyfikatora, możesz go sprawdzić w aplikacji mobilnej.
Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.
Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
W sekcji identyfikator klienta kliknij pokaż i potwierdź PIN-em.
Gotowe, masz już swój identyfikator.
Nie jeśli nie korzystasz z naszej aplikacji mobilnej, odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800).
Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.
Połączysz się z botem Markiem, który przełączy Cię do pracownika banku.
Konsultant zada Ci kilka pytań identyfikacyjnych i zamówi dla Ciebie pakiet, w którym znajdziesz swój docelowy identyfikator i tymczasowe hasło do logowania. Musisz użyć obu danych do ponownej aktywacji dostępu przez internet.
Pakiet wyślemy e-mailem. Jeżeli nie mamy Twojego aktualnego adresu e-mail, zaproponujemy wysyłkę pakietu pocztą, na zarejestrowany w banku adres korespondencyjny.
Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
Przejdź do strony logowania.
Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
Masz już swój identyfikator i aktywny dostęp do konta.
Dostęp do serwisu transakcyjnego możesz odblokować na trzy sposoby.
1. Masz dostęp do aplikacji mobilnej?
Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.
Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
W sekcji Dostęp przez komputer i mLinięprzy kanale serwis transakcyjny kliknij AKTYWUJ.
W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
Przejdź dostrony logowania.
Wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a i tymczasowe hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
Następnie poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
W ostatnim kroku podamy Ci Twój docelowy, 8-cyfrowy identyfikator klienta.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
2. Nie masz aplikacji, ale znasz swój identyfikator klienta?
Wejdź na stronę aktywacji dostępu do konta.
Wpisz wymagane dane i kliknij WYŚLIJ.
Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
Przejdź do strony logowania.
Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet.
Zmianę hasła na docelowe zatwierdzisz SMS-em lub mobilną autoryzacją.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
3. Potrzebujesz pomocy pracownika?
Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.
Połączysz się z botem Markiem, który przełączy Cię do pracownika banku.
Konsultant zada Ci kilka pytań identyfikacyjnych i zamówi dla Ciebie pakiet, w którym znajdziesz swój docelowy identyfikator i tymczasowe hasło do logowania. Będziesz musiał użyć obu danych do ponownej aktywacji dostępu przez internet.
Pakiet wyślemy e-mailem. Jeżeli nie mamy Twojego aktualnego adresu e-mail, zaproponujemy wysyłkę pakietu pocztą, na zarejestrowany w banku adres korespondencyjny.
Na adres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
W wiadomości SMS wyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
Przejdź do strony logowania.
Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
Jeśli nie pamiętasz danych do logowania, możesz je odzyskać na dwa sposoby.
Masz dostęp do aplikacji mobilnej?
Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.
Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
Następnie w sekcji Kanały dostępu sprawdź status przy kanale serwis transakcyjny.
Jeśli w polu internet widzisz status AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ.
Jeśli w polu internet widzisz status ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ. Status zmieni się na AKTYWUJ, a Ty dostaniesz od nas SMS z informacją o zablokowaniu kanału internet. Następnie kliknij AKTYWUJ.
W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci 10-cyfowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
Przejdź dostrony logowania.
Wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a i tymczasowe hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
Następnie poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
W ostatnim kroku podamy Ci Twój docelowy, 8-cyfrowy identyfikator klienta.
Masz już swój identyfikator i nowe hasło. Dostęp do Twojego konta jest już aktywny.
Nie udało Ci się odzyskać danych do logowania w aplikacji?
Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.
Połączysz się z botem Markiem, który przełączy Cię do pracownika banku.
Konsultant zada Ci kilka pytań identyfikacyjnych i zamówi dla Ciebie pakiet, w którym znajdziesz swój docelowy identyfikator i tymczasowe hasło do logowania. Będziesz musiał użyć obu danych do ponownej aktywacji dostępu przez internet.
Pakiet wyślemy e-mailem. Jeżeli nie mamy Twojego aktualnego adresu e-mail, zaproponujemy wysyłkę pakietu pocztą, na zarejestrowany w banku adres korespondencyjny.
Naadres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
W wiadomości SMSwyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
Przejdź dostrony logowania.
Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Nadanie hasła zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
Masz już swój identyfikator i nowe hasło. Dostęp do Twojego konta jest już aktywny.
Hasło do serwisu transakcyjnego powinno zawierać od 8 do 20 znaków, wśród których powinny znaleźć się duże i małe litery oraz cyfry.
Twoje hasło będzie silne, jeśli użyjesz znaków specjalnych:
1. wykrzyknik !
2. małpka @
3. hash #
4. dolar $
5. ^daszek
6. gwiazdka *
7. nawiasy zwykłe ()
8. podkreślenie _
9. plus +
10. minus -
11. znak równości =
12. apostrof lewy `
13. nawiasy kwadratowe []
14. nawiasy klamrowe {}
15. pałka |
16. średnik ;
17. dwukropek :
18. przecinek ,
19. kropka .
20. ukośnik prawy /
21. znak zapytania ?
22. spacja