- Jeśli nie pamiętasz hasła do serwisu, musisz ustalić nowe. Możesz to zrobić na trzy sposoby. Wybierz najwygodniejszy dla siebie.
- Znasz swój identyfikator klienta?
- Wejdź na stronę aktywacji dostępu do konta.
- Wpisz wymagane dane i kliknij WYŚLIJ.
- Naadres e-mail, który u nas zarejestrowałeś, wyślemy Ci zaszyfrowany plik w formacie PDF. Znajdziesz w nim swój identyfikator klienta i tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło będzie ważne przez 48 godzin. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
- W wiadomości SMSwyślemy Ci hasło, którym odszyfrujesz plik z wiadomości e-mail.
- Przejdź dostrony logowania.
- Wpisz identyfikator i tymczasowe hasło do logowania z pliku. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
- W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet.
- Zmianę hasła na docelowe zatwierdzisz SMS-em lub mobilną autoryzacją.
Twój dostęp do konta jest już aktywny. Możesz zalogować się nowym hasłem.
- Masz dostęp do aplikacji mobilnej?
- Zaloguj się do aplikacji. Wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku.
- Następnie w sekcji Kanały dostępusprawdź status przy kanale serwis transakcyjny.
- Jeśli w polu internet widzisz status AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ.
- Jeśli w polu internet widzisz status ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ. Status zmieni się na AKTYWUJ, a Ty dostaniesz od nas SMS z informacją o zablokowaniu kanału internet. Następnie kliknij AKTYWUJ.
- W wiadomości SMS wyślemy Ci tymczasowy identyfikator Następnie zadzwonimy do Ciebie. Lektor podyktuje Ci10-cyfowe hasło. Zapamiętaj je. To będzie tymczasowe hasło do logowania - użyjesz go tylko raz. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania.
- Przejdź dostrony logowania.
- Wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a i tymczasowe hasło, które podał Ci lektor. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
- W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasła do logowania przez internet. Zmianę hasła na docelowe zatwierdzisz jednorazowo hasłem SMS.
- Podamy Ci też Twój docelowy, 8-cyfrowy identyfikator klienta.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
- Pamiętasz swój identyfikator i telekod?
Możesz ustalić nowe hasło na mLinii, bez konieczności rozmowy z konsultantem.
- Wymyśl tymczasowe hasłoskładające się z minimum 8, a maksymalnie 20 cyfr.
- Zadzwoń pod numer +48 42 6 300 800.
- Połączysz się z Markiem botem, który pomoże Ci ustalić nowe hasło.
- W pierwszym kroku Marek poprosi Cię o podanie Twojego tymczasowego hasła. Następnie poprosi Cię o zalogowanie na stronie internetowej banku
- Przejdź dostrony logowania.
- Wpisz 8-cyfrowy identyfikator klienta i tymczasowe hasło, które właśnie ustaliłeś na mLinii. Kliknij ZALOGUJ SIĘ.
- W ostatnim kroku poprosimy Cię o ustalenie Twojego docelowego hasłado logowania przez internet.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.