Najwyższy komfort podczas użytkowania serwisu transakcyjnego można osiągnąć...
Serwis transakcyjny będzie działał poprawnie tylko na wersjach przeglądarek, które są w pełni bezpieczne. Możesz je pobrać za darmo i korzystać bezpłatnie. Obecnie rekomendujemy następujące wersje przeglądarek:
Kliknij w logo, aby pobrać daną przeglądarkę
|
|
|
Google Chrome1 |
Mozilla Firefox1 |
Microsoft Edge1 |
1 najnowsza wersja przeglądarki zainstalowana na kompatybilnych z nimi, wspieranych przez producenta
systemach operacyjnych
|
Na innych wersjach przeglądarek serwis transakcyjny może nie działać lub działać nieprawidłowo.
Jeżeli po zalogowaniu zauważysz problemy techniczne z serwisem, w pierwszej kolejności sprawdź czy producent wspiera Twój system operacyjny i czy masz zainstalowaną na nim najbardziej aktualną wersję przeglądarki.
W razie potrzeby zaktualizuj system operacyjny i/lub przeglądarkę.
Odwiedzaj regularnie strony poświęconych bezpieczeństwu poszczególnych przeglądarek i korzystaj z zawartych tam wskazówek. Nie ignoruj komunikatów dotyczących aktualizacji, wysyłanych przez program. Więcej informacji:
Google Chrome:
Mozilla Firefox Nie należy ignorować komunikatów dotyczących aktualizacji, wysyłanych przez program. Więcej informacji:
Microsoft Edge:
Pamięć podręczna – aktualne dane strony
Jeśli często odwiedzasz jakąś stronę internetową i zostaną wprowadzone na niej zmiany, możesz po powrocie ich nie zauważyć. Dzieje się tak, ponieważ przeglądarka ma zapamiętany stan sprzed zmian. Jak więc mieć pewność, że widzimy aktualny stan prac na danej stronie internetowej?
Sprawdzając zmiany na stronie, należy ją odświeżyć, przez użycie przycisku „Odśwież”.
W każdej przeglądarce przycisk „odśwież” wygląda podobnie i jest umieszczony gdzieś w pobliżu pola z adresem strony.
Kiedy jednokrotne odświeżenie nie pomaga, trzeba odświeżyć 2 razy.
Jeśli mimo odświeżenia nie widzisz zmian, które chcesz zobaczyć, wyczyść pamięć podręczną.
Możesz a to zrobić tradycyjnymi metodami.
Przykłady:
Google Chrome – https://support.google.com/chrome/answer/95582?hl=pl
Firefox – https://support.mozilla.org/pl/kb/jak-wyczyscic-pamiec-podreczna