pytania i odpowiedzi
przeglądarki internetowe wspierane przez serwis transakcyjny
pytania i odpowiedzi
Serwis transakcyjny będzie działał poprawnie tylko na wersjach przeglądarek, które są w pełni bezpieczne. Możesz je pobrać za darmo i korzystać bezpłatnie.
Rekomendujemy użycie jednej z 3 przeglądarek wspieranych przez serwis transakcyjny:
Korzystaj z najnowszej wersji przeglądarki zainstalowanej na kompatybilnych z nimi, wspieranych przez producenta, systemach operacyjnych.
Na innych wersjach przeglądarek serwis transakcyjny może nie działać lub działać nieprawidłowo. Jeżeli po zalogowaniu zauważysz problemy techniczne z serwisem, w pierwszej kolejności sprawdź, czy producent wspiera Twój system operacyjny i czy masz zainstalowaną na nim najbardziej aktualną wersję przeglądarki. W razie potrzeby zaktualizuj system operacyjny i/lub przeglądarkę.
Odwiedzaj regularnie strony poświęconych bezpieczeństwu poszczególnych przeglądarek i korzystaj z zawartych tam wskazówek. Nie ignoruj komunikatów dotyczących aktualizacji, wysyłanych przez program.
Więcej informacji:
Google Chrome:
Mozilla Firefox:
Microsoft Edge:
Pamięć podręczna – aktualne dane strony
Jeśli często odwiedzasz jakąś stronę internetową i zostaną wprowadzone na niej zmiany, możesz po powrocie ich nie zauważyć. Dzieje się tak, ponieważ przeglądarka ma zapamiętany stan sprzed zmian.
Jak więc mieć pewność, że widzimy aktualny stan prac na danej stronie internetowej?
Sprawdzając zmiany na stronie, należy ją odświeżyć, przez użycie przycisku „Odśwież”.
W każdej przeglądarce przycisk „odśwież” wygląda podobnie i jest umieszczony gdzieś w pobliżu pola z adresem strony.
Kiedy jednokrotne odświeżenie nie pomaga, trzeba odświeżyć 2 razy.
Jeśli mimo odświeżenia nie widzisz zmian, które chcesz zobaczyć, wyczyść pamięć podręczną.
Możesz to zrobić tradycyjnymi metodami.
Przykłady:
Google Chrome – https://support.google.com/chrome/answer/95582?hl=pl
Firefox – https://support.mozilla.org/pl/kb/jak-wyczyscic-pamiec-podreczna