Kontakt |
Serwis transakcyjny |
Aplikacja mobilna |
mLinia |
Placówka |
Czego potrzebujesz |
Zaloguj się na swoje konto i wybierz: > Pomoc > Załatw swoje sprawy > Zmień dane |
Zaloguj się na swoje konto w aplikacji i wybierz: Ustawienia>zmień dane osobowe |
Przygotuj swój identyfikator i telekod |
Zabierz ważny dokument tożsamości |
Dane, które możesz zmienić |
- adres zamieszkania - adres korespondencyjny - adres podatkowy - adres e-mail -serię i numer dokumentu tożsamości (nie dotyczy dokumentu mObywatel oraz paszportu polskiego) - nazwisko - dane Urzędu Skarbowego - wykonywany zawód |
- wszystkie dane serwisu transakcyjnego |
- wszystkie dane serwisu transakcyjnego oraz: - numer telefonu - stan cywilny - dane drugiego dokumentu tożsamości (w przypadku obywateli innych niż PL) - wykształcenie - miejsce pracy - dane na kartach indywidualnych |
- wszystkie dane z serwisu transakcyjnego, mLinii oraz: - serię i numer dokumentu tożsamości - typ dokumentu tożsamości - imiona - nazwisko panieńskie matki - imię ojca, - imię matki - PESEL - data i miejsce urodzenia - płeć - NIP - obywatelstwo - wzór podpisu |
wskazówka! · oryginały dokumentów, · poświadczone notarialnie, kopie dokumentów, które potwierdzają zmianę danych.
|