- aplikacja została stworzona przez mBank S.A. i udostępniona przez oficjalny sklep Play Google – dla swojego bezpieczeństwa unikaj pobierania aplikacji od osób trzecich (np. przesyłając przez Bluetooth)
- aplikacja nie przechowuje w telefonie Twojego identyfikatora i hasła. Dodatkowo, jeśli przez 20 minut nie wykonasz żadnej operacji – aplikacja wyloguje Cię.
Bezpieczeństwo aplikacji - pytania i odpowiedzi
-
Ważne informacje o aplikacji. Pamiętaj że:
-
-
Dlaczego nie mogę zalogować się do aplikacji mBanku przy użyciu nazwy użytkownika lub numeru aktywnej karty?
-
Logowanie za pomocą PIN-u jest zdecydowanie szybsze i prostsze. W nowej aplikacji masz także możliwość logowania się za pomocą odcisku palca.
-
-
Mam juz połaczoną aplikację z kontem. Po wejściu do aplikacji wyświetla się informacja, że muszę to zrobić jeszcze raz, dlaczego?
-
Prawdopodobnie Twoje urządzenie zostało zablokowane.
Sprawdź szczegóły postępując zgodnie ze wskazówkami:1. zaloguj się do serwisu transakcyjnego,
2. kliknij ikonkę koła zębatego z Ustawieniami,
3. wejdź w zakładkę Dostęp do banku i wyszukaj swoje urządzenie po nazwie nadanej podczas instalacji.
Jeżeli Twoje urządzenie zostało zablokowane, w okienku urządzenia zobaczysz informację na ten temat. W innej sytuacji skontaktuj się z mLinią.
-
-
Dlaczego mój telefon został zablokowany przez aplikację?
-
Urządzenie zostaje zablokowane:
- po wpisaniu błednego PIN-u 3 razy z rzędu,
- po wspisaniu błędnego PIN więcej niż 50 razy w ogóle.
-
-
Jak mogę odblokować dostęp do aplikacji?
-
W celu ponownego korzystania z aplikacji na danym urządzeniu, należy ponownie przejść proces połączenia aplikacji mobilnej z rachunkiem.
-
-
Widzę błąd w aplikacji, gdzie mogę to zgłosić?
-
Jeżeli widzisz błąd lub chcesz nam przekazać swoją sugestię dotyczącą aplikacji, prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@mbank.pl. Przekaż nam w mailu dodatkowe informacje, takie jak:
- model urządzenia
- wersja systemu zainstalowanego na telefonie
- opis błędu,
- zrzut ekranu przedstawiający zgłaszany przez Ciebie błąd, jeśli masz telefon z systemem iOS lub dokładny opis, którego ekranu dotyczy problem, jeśli masz telefon z systemem AND
- wersję aplikacji z której korzystasz
Im bardziej szczegółowy będzie Twój opis, tym łatwiej będziemy mogli zdiagnozować i usunąć ewentualną usterkę.
-
-
Czy aplikacja wyloguje mnie automatycznie? Po jakim czasie?
-
Tak. Jeżeli nie korzystasz z aplikacji, ze względów bezpieczeństwa nastąpi automatyczne wylogowanie po 20 minutach.
-
-
Nie pamiętam PIN-u do aplikacji mobilnej. Jak mogę go odzyskać?
-
Odzyskanie PIN-u nie jest możliwe. Musisz zalogować się do serwisu transakcyjnego, zablokować urządzenie i ponownie przejść proces połączenia urządzenia z aplikacją mobilną.
-
-
Chcę usunąć powiązanie swojego urządzenia z kontem?
-
Swoje urządzenie możesz rozłączyć bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Kliknij ikonę znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu, a następnie zaznacz ikonę ustawień (koło zębate). Przewiń ekran w dół i w sekcji Bezpieczeństwo kliknij Odłączanie urządzenia.
Powiązanie możesz także rozłączyć w serwisie transakcyjnym. W tym celu zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wybierz Ustawienia i zaznacz Dostęp do banku. Znajdź urządzenie i kliknij Usuń.
-