Bezpieczeństwo aplikacji - pytania i odpowiedzi

  •  

    Ważne informacje o aplikacji.  Pamiętaj że:

      • aplikacja została stworzona przez mBank S.A. i udostępniona przez oficjalny sklep Play Google – dla swojego bezpieczeństwa unikaj pobierania aplikacji od osób trzecich (np. przesyłając przez Bluetooth)
      • aplikacja nie przechowuje w telefonie Twojego identyfikatora i hasła. Dodatkowo, jeśli przez 20 minut nie wykonasz żadnej operacji – aplikacja wyloguje Cię.
  •  

    Widzę błąd w aplikacji, gdzie mogę to zgłosić?

    • Jeżeli widzisz błąd lub chcesz nam przekazać swoją sugestię dotyczącą aplikacji, prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@mbank.pl. Przekaż nam w mailu dodatkowe informacje, takie jak:

      • model urządzenia
      • wersja systemu zainstalowanego na telefonie
      • opis błędu,
      • zrzut ekranu przedstawiający zgłaszany przez Ciebie błąd, jeśli masz telefon z systemem iOS lub dokładny opis, którego ekranu dotyczy problem, jeśli masz telefon z systemem AND
      • wersję aplikacji z której korzystasz

      Im bardziej szczegółowy będzie Twój opis, tym łatwiej będziemy mogli zdiagnozować i usunąć ewentualną usterkę.

  •  

    Chcę usunąć powiązanie swojego urządzenia z kontem?

    • Swoje urządzenie możesz rozłączyć bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Kliknij ikonę znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu, a następnie zaznacz ikonę ustawień (koło zębate). Przewiń ekran w dół i w sekcji Bezpieczeństwo kliknij Odłączanie urządzenia.

       

      Powiązanie możesz także rozłączyć w serwisie transakcyjnym. W tym celu zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wybierz Ustawienia i zaznacz Dostęp do banku. Znajdź urządzenie i kliknij Usuń.