Tak. Dodawanie i używanie kart w ramach Fitbit Pay jest bezpłatne. Opłaty za transakcje, pobieramy zgodne z TPiO.
Fitbit pay
-
Jakie karty można dodać do Fitbit Pay?
-
Listę kart, które możesz dodać do płatności mobilnych znajdziesz tutaj.
-
-
Jakie urządzenia umożliwiają płatności zbliżeniowe?
-
Listę zegarków sprawdzisz na stronie: https://www.fitbit.com/eu/fitbit-pay
-
-
Czy mogę korzystać z płatności zegarkiem, jeśli nie mam aplikacji mBanku?
-
Tak. Kartę możesz dodać bezpośrednio w aplikacji Fitbit.
-
-
Gdzie mogę płacić z Fitbit Pay?
-
Z Fitbit Pay zapłacisz w sklepach stacjonarnych, które umożliwiają płatności zbliżeniowe przy użyciu terminala płatniczego lub czytnika zbliżeniowego.
-
-
Czy przy użyciu Fitbit Pay mogę wypłacać gotówkę z bankomatów?
-
Tak. Każda wypłata jest potwierdzana PIN-em. Opłaty za wypłaty z bankomatów są zgodne z wysokością prowizji podanych dla Twojej karty podpiętej do płatności mobilnych. Możesz je sprawdzić w TPiO.
-
-
Czy mogę dodać kilka kart do jednego urządzenia mobilnego ?
-
Tak. Możesz dodać kilka kart (zarówno debetowych jak i kredytowych) do płatności mobilnych na tym samym urządzeniu.
-
-
Czy transakcje wykonane Fitbit Pay będą widoczne w historii operacji?
-
Tak. Transakcje będą standardowo widoczne w serwisie transakcyjnym i w aplikacji mobilnej.
-
-
Co zrobić w przypadku trudności w płaceniu kartą dodaną do płatności Fitbit Pay?
-
W przypadku trudności skontaktuj się z producentem urządzenia lub zadzwoń na mLinię.
-
-
Terminal odrzucił moją płatność, ale na urządzeniu mobilnym widnieje informacja o zakończonej transakcji. Czy transakcja doszła do skutku czy nie?
-
Najważniejsza jest informacja na terminalu i potwierdzeniu transakcji. Na urządzeniu mobilnym możesz otrzymać informacje o zakończonej transakcji niezależnie czy została ona zaakceptowana czy odrzucona.
-
-
Czy blokada transakcji zbliżeniowych na karcie plastikowej wpływa na transakcje kartą dodaną do Fitbit Pay?
-
Nie. Zablokowanie transakcji zbliżeniowych na plastikowej karcie nie ma wpływu na działanie karty dodanej do Fitbit Pay.
-
-
Czy mogę płacić Fitbit Pay za granicą?
-
Tak, o ile nie zablokowałeś swojej karty na transakcje zagraniczne i transakcje w sklepach stacjonarnych.
-
-
Czy płatności przy użyciu urządzenia mobilnego są bezpieczne?
-
Tak. Na urządzeniu przechowywane są wyłącznie Tokeny kart. Token to wirtualny odpowiednik karty plastikowej. Powstaje po dodaniu karty do płatności mobilnych. Ma zupełnie inny numer niż karta plastikowa posiadana w portfelu. Dlatego nawet po usunięciu karty z urządzenia Twoja plastikowa karta wciąż działa.
-
-
Jakie są limity na transakcje za pomocą Fitbit Pay?
-
Limity są identyczne z tymi ustawionymi na Twojej plastikowej karcie. Możesz je w każdej chwili sprawdzić logując się do serwisu transakcyjnego i wchodząc w Produkty > Karty > Szczegóły Karty > Limity > Transakcje bezgotówkowe lub w aplikacji mobilnej mBanku.
-
-
Czy zastrzeżenie karty plastikowej wpływa na kartę dodaną do Fitbit Pay?
-
Tak. Zastrzeżenie karty powoduje usunięcie kart powiązanych na urządzeniach mobilnych.
-
-
Co to jest karta domyślna?
-
To podstawowa karta, którą płacisz na danym urządzeniu.
-
-
Jak mogę zapłacić inną kartą niż domyślna?
-
Aby zapłacić inną kartą niż domyślnie ustawioną, uruchom aplikację i wybierz kartę, którą chcesz zapłacić, a następnie zbliż urządzenie do terminala.
-
-
Co się stanie, gdy zmienię lub zaktualizuję urządzenie?
-
Niektóre aktualizacje aplikacji powodują usunięcie kart z elektronicznych portfeli. Dodaj wtedy ponownie swoją kartę do płatności. W przypadku zmiany urządzenia, musisz dodać karty ponownie.
-