Aby móc korzystać z najnowszej wersji aplikacji mobilnej, niezbędne jest zainstalowanie systemu operacyjnego Android (od wersji 7.0) lub iOS (od wersji 15.0)
Pytania i odpowiedzi dotyczące systemu
-
Czy aplikacja działa na urządzeniach po tzw. rootowaniu, jailbreak?
-
Zablokowaliśmy możliwość łączenia z kontem urządzeń, na których wykonano tzw. rootowanie. Blokada dotyczy urządzeń z systemem Android w wersji od 5 do 7. Zrobiliśmy to ze względów bezpieczeństwa. Jeśli masz takie urządzenie, nie połączysz swojego konta także w placówce, na mLinii oraz z poziomu strony internetowej banku.
Pamiętaj, że urządzenia zrootowane, z nieoryginalnym lub zmodyfikowanym systemem operacyjnym narażone są na działanie innych, złośliwych aplikacji. Mogą one próbować uzyskać dostęp do pamięci chronionej, z której korzysta aplikacja mBanku.
Nie wykluczamy rozszerzenia blokady na pozostałe wersje po tzw. rootowaniu czy jailbreak. Dlatego zachęcamy – korzystaj z aplikacji mBanku na urządzeniu z oryginalnym systemem operacyjnym lub loguj się do banku za pośrednictwem strony internetowej.
-
-
Czy aplikacja mobilna mBanku jest płatna?
-
Aplikacje mobilne mBanku na telefony z systemami Android i iOS są bezpłatne. Nie dotyczy to aplikacji mBank CompanyMobile.
-