Pytania i odpowiedzi dotyczące systemu

  •  

    Czy aplikacja działa na urządzeniach po tzw. rootowaniu, jailbreak?

    • Zablokowaliśmy możliwość łączenia z kontem urządzeń, na których wykonano tzw. rootowanie. Blokada dotyczy urządzeń z systemem Android w wersji od 5 do 7. Zrobiliśmy to ze względów bezpieczeństwa.  Jeśli masz takie urządzenie, nie połączysz swojego konta także w placówce, na mLinii oraz z poziomu strony internetowej banku.

      Pamiętaj, że urządzenia zrootowane, z nieoryginalnym lub zmodyfikowanym systemem operacyjnym narażone są na działanie innych, złośliwych aplikacji. Mogą one próbować uzyskać dostęp do pamięci chronionej, z której korzysta aplikacja mBanku.
      Nie wykluczamy rozszerzenia blokady na pozostałe wersje po tzw. rootowaniu czy jailbreak. Dlatego zachęcamy – korzystaj  z aplikacji mBanku na urządzeniu z oryginalnym systemem operacyjnym lub loguj się do banku za pośrednictwem strony internetowej.