•  

    Języki na stronie, w aplikacji i serwisie transakcyjnym

    • Podstawowym językiem, w jakim się z Tobą komunikujemy jest język polski. Języka polskiego używamy:

      • na naszej stronie internetowej,
      • w serwisie transakcyjnym,
      • w aplikacji mobilnej.


      Naszym klientom udostępniliśmy wybrane części aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego w języku angielskim.


      Jak zmienić język w aplikacji i serwisie?

      • w aplikacji mobilnej wejdź w Ustawienia (ikona koła zębatego) i wybierz język
      • w serwisie transakcyjnym język zmienisz w menu (prawy, górny róg ekranu)

      Gdy zmienisz język w aplikacji mobilnej, to jednocześnie zmieni się on w serwisie transakcyjnym. Możesz to zrobić z języka polskiego na angielski i z języka angielskiego na polski.

       

      Na naszej stronie internetowej udostępniliśmy też ofertę dla klientów z Ukrainy w języku ukraińskim.