Karty i transakcje - pytania i odpowiedzi

  •  

    Gdzie sprawdzę historię transakcji?

    • Zaraz po zalogowaniu się do aplikacji widzisz 3 ostatnio wykonane transakcje. Przesuwając ekran w dół zobaczysz 7 ostatnich transakcji.

      Jeśli chcesz zobaczyć pełną historię, na dole skróconej listy ostatnich operacji wybierz Pełną historię lub kolejno kliknij w Płatności, a następnie Historię. Możesz też w łatwy sposób wyszukać interesującą Cię operację, korzystając z ikony lupy, która znajduje się w górnym, prawym rogu ekranu. Wystarczy, że wpiszesz 3 znaki szukanej operacji (nazwę odbiorcy albo tytuł przelewu).

  •  

    Ile transakcji pokazuje historia w aplikacji?

    • Aplikacja mobilna mBanku automatycznie pokazuje 50 ostatnich operacji z historii.

      Gdy dojdziesz do końca ekranu historii aplikacji, pokaże się kolejne 50 operacji.

      Istnieje również możliwość filtrowania operacji (z określonych dat, rachunków, kart, itp. analogicznie jak w systemie transakcyjnym).

  •  

    Czy w historii mogę wyszukać transakcję po dacie?

    • Tak. Wystarczy, że skorzystasz z filtrów dostępnych w aplikacji.

      1. Wybierz płatności a następnie Historia na górze ekranu.

      2. Zaznacz ikonę znajdującą się w prawym, górnym rogu ekranu.

      3. Kliknij w pole Cała historia i wybierz Zakres czasowy, lub w historii kliknij na etykietę daty i zmień ją na poszukiwaną

  •  

    W jaki sposób zmienić limit kwotowy dla transakcji przez aplikację mobilną?

    • Dzienny limit kwotowy oraz limit tymczasowy można zmodyfikować na 2 sposoby:

       

      1. w serwisie transakcyjnym

      • Zaloguj się do serwisu transakcyjnego.
      • Kliknij ikonkę koła zębatego z ustawieniami.
      • Wejdź w "Limity i autoryzacje” i podaj limity.
      • Zmianę zatwierdź hasłem SMS.

      2. przez mLinię

       

      Nowe limity obowiązują od chwili ich zmiany.

  •  

    Czy doładowania jednorazowe telefonu podlegają limitom kwotowym / ilościowym?

    • Tak, doładowania jednorazowe oraz doładowania zdefiniowane wymagające autoryzacji, podlegają limitom przelewów autoryzowanych, których wysokość może być konfigurowana indywidualnie w serwisie transakcyjnym. Doładowania zdefiniowane niewymagające autoryzacji wykonywane po zalogowaniu się do aplikacji nie podlegają limitom.

  •  

    Jak zmienić limit karty kredytowej?

    • 1. Wybierz Produkty, a następnie Karty na górze ekranu.

      2. Zaznacz kartę, której limit chcesz zmienić, a następnie kliknij czerwone kółko znajdujące się w środkowej części ekranu.

      3. Kliknij „Zmień limity” i ustaw odpowiednie wartości za pomocą suwaków.

  •  

    Czy za pomocą aplikacji mobilnej mogę zastrzec kartę?

    • Tak, aby zastrzec kartę:

      1. Wybierz Produkty, a następnie Karty na górze ekranu.

      2. Zaznacz kartę, którą chcesz zablokować i kliknij kółko „Zablokuj kartę” znajdujące się w środkowej części ekranu.

      3. Kliknij Zastrzeż kartę.