pytania i odpowiedzi
mLinia na klik
mLinia na klik to funkcjonalność w aplikacji mobilnej, dzięki której szybko i wygodnie połączysz się z pracownikiem banku. Wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji i wybierzesz ikonę Centrum informacji w prawym górnym rogu ekranu, a następnie Kontakt > mLinia. Połączysz się z konsultantem mLinii jako klient zidentyfikowany. Nie potrzebujesz identyfikatora i telekodu.
Nie potrzebujesz telekodu, żeby połączyć się z mLinią na klik. Zaloguj się do aplikacji mobilnej, w prawym górnym rogu wybierz ikonę słuchawki i porozmawiaj z konsultantem.
Połączenie przez mLinię na klik to połączenie z numerem stacjonarnym. Opłatę za połączenie sprawdź w cenniku Twojego operatora sieci telefonicznej.
Tak, status kanału mLinia nie ma znaczenia przy połączeniu z mLinii na klik.
Jeśli Twój numer telefonu jest zastrzeżony, nie połączysz się z konsultantem przez mLinię na klik. Żeby porozmawiać z pracownikiem banku, włącz opcję prezentacji numeru lub skorzystaj z tradycyjnego połączenia z mLinią.
Tak, połączysz się z mLinią, ale poprosimy Cię o podanie identyfikatora oraz wybranych cyfr telekodu. Jeśli nie chcesz ich podawać, połącz się z nami ponownie. W aplikacji mobilnej wybierz ikonę słuchawki w prawnym górym rogu ekranu.
Przez mLinię na klik załatwisz większość swoich spraw. W niektórych sytuacjach, będziemy potrzebowali Cię dodatkowo zidentyfikować. Poprosimy Cię wtedy o podanie identyfikatora i wybranych cyfr telekodu.
Nie, połączenie przez mLinię na klik jest realizowane jako standardowa rozmowa telefoniczna (GSM). Połączenie internetowe jest jednak potrzebe by zalogować się do aplikacji mobilnej.
Tak, połączenie przez mLinię na klik jest bezpieczne tak samo, jak korzystanie z aplikacji mobilnej. Sprawdź jak dbamy o bezpieczeństwo aplikacji mobilnej.