pytania i odpowiedzi
mOkazje zakupy
o mOkazje zakupy
pytania i odpowiedzi
dokumenty
w aplikacji mobilnej mBanku udostępniliśmy nową funkcjonalność – mOkazje zakupy
To rozszerzenie dotychczasowego programu mOkazje. Obecne mOkazje dają Ci korzyści w postaci moneybacku lub voucherów zniżkowych za transakcje, które wykonujesz u partnerów mOkazji.
W mOkazjach zakupy idziemy o krok dalej. Będziesz mieć możliwość szybko i wygodnie zamówić produkty z różnych kategorii oraz bezpiecznie zapłacić za nie bez wychodzenia z aplikacji mBanku. Za sprzedaż oraz obsługę posprzedażową odpowiada Morele.net lub inni sprzedawcy, którzy wystawiają produkty na platformie sprzedażowej Morele.net.
pytania i odpowiedzi
mOkazje zakupy to część Programu mOkazje przeznaczona dla pełnoletnich klientów indywidualnych mBanku. mOkazje zakupy znajdziesz w aplikacji mobilnej w zakładce zakupy. W mOkazjach zakupy będziemy prezentować produkty naszego partnera Morele.net oraz innych sprzedawców, dostępnych na platformie Morele.net. Za zamówienie możesz zapłacić szybko i bezpiecznie bezpośrednio w naszej aplikacji.
mOkazje zakupy są dostępne w aplikacji mobilnej dla wszystkich pełnoletnich klientów indywidualnych, którzy wyrazili zgodę na korzystanie z Programu mOkazje. Aby korzystać ze wszystkich funkcji mOkazji zakupy należy mieć aplikację w wersji min. 3.89. Znajdziesz ją w autoryzowanym sklepie: App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery (dla telefonów Huawei). Po aktualizacji mOkazje zakupy znajdziesz w zakładce zakupy.
Tak, z mOkazji zakupy korzystasz w bezpiecznej aplikacji mobilnej mBanku. Każdą transakcję zatwierdzasz PIN-em. Więcej o tym, jak chronimy naszą aplikację mobilną przeczytasz tutaj.
Konto klienta Morele.net dostępne w aplikacji mBanku nie będzie połączone z kontem, które masz na platformie Morele.net.
Nasz partner Morele.net, na podstawie Twojej zgody, utworzy konto, aby zrealizować Twoje zamówienie, które złożysz w aplikacji mobilnej mBanku w ramach programu mOkazje zakupy. Za Twoją zgodą, gdy złożysz zamówienie, przekażemy do partnera Twoje dane (imię, nazwisko, adres e-mail, adres do wysyłki zamówienia , numer telefonu, dane do faktury). Będą one służyć wyłącznie do realizacji zamówień w mOkazjach zakupy.
Będziemy regularnie prezentować Ci nowe produkty od naszego partnera Morele.net oraz innych sprzedawców, dostępnych na platformie Morele.net. W mOkazjach zakupy znajdziesz produkty z różnych kategorii m.in.: artykuły użytku codziennego, elektronikę, zabawki i małe AGD.
W aplikacji mBanku udostępniamy możliwość zamawiania produktów oraz szybkiej płatności za produkty naszego partnera Morele.net i innych sprzedawców. Odpowiadają oni za sprzedaż i realizację zamówień. Aby mogli zrealizować Twoje zamówienie, musimy za Twoją zgodą, przekazać Morele.net Twoje dane.
To limitowany produkt od Morele.net w wyjątkowej cenie, dostępny w mOkazjach zakupy w ograniczonym czasie i ograniczonej liczbie. Zegar wskazuje, ile czasu zostało, by zamówić ten produkt.
W mOkazjach Zakupy nie kupujesz produktów od mBanku. W aplikacji mBanku umożliwiamy zamawianie produktów od naszego partnera Morele.net oraz innych sprzedawców dostępnych na tej platformie oraz szybką płatność za produkty.
Wystarczy, że w aplikacji mobilnej wejdziesz w zakładkę zakupy. mOkazje zakupy są dostępne dla wszystkich pełnoletnich klientów indywidualnych, którzy wyrazili zgodę na Program mOkazje. Jeśli nie wyraziłeś jeszcze zgody na mOkazje poprosimy Cię o to, gdy po raz pierwszy wejdziesz w aplikacji mobilnej w zakładkę zakupy. Aby korzystać ze wszystkich funkcji mOkazji zakupy należy mieć aplikację w wersji min. 3.89. Znajdziesz ją w autoryzowanym sklepie: App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery (dla telefonów Huawei). Przed pierwszym zamówieniem w mOkazjach zakupy poprosimy Cię również o akceptację Regulaminu sklepu Internetowego Morele.net. Za wybrany produkt zapłacisz wygodnie bezpośrednio w naszej aplikacji. Wystarczy, że zaakceptujesz płatność PIN-em.
To proste! Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej mBanku wejdź w zakładkę zakupy-polecane i zapoznaj się z propozycją produktu. Jeśli chcesz go zamówić, wystarczy, że na karcie produktu klikniesz przycisk “dodaj do koszyka”. Następnie potwierdź swoje dane i wybierz sposób dostawy. Płatność zrealizujemy automatycznie zgodnie z wybranym przez Ciebie sposobem:
przelewem z Twojego konta w PLN w mBanku
przelewem z Twojej karty kredytowej.
mOkazje zakupy to nowa funkcjonalność Programu mOkazje. Jest ona dostępna w aplikacji mobilnej dla wszystkich pełnoletnich klientów indywidualnych, którzy wyrazili zgodę na Program mOkazje.
Jeśli nie chcesz, abyśmy wyświetlali Ci mOkazje zakupy możesz wycofać zgodę na Program mOkazje. Zrobisz to w aplikacji mobilnej. W zakładce zakupy wejdź w koło zębate w prawym górnym rogu, a następnie w zgody. Pamiętaj, jeśli wycofasz zgodę na mOkazje stracisz również dostęp do wszystkich funkcjonalności Programu mOkazje.
Nie. Podczas składania zamówienia w mOkazjach przesyłamy za Twoją zgodą do Morele.net dane, które posłużą wyłącznie do obsługi Twoich zamówień.
Zgody obowiązkowe, by móc korzystać z mOkazji zakupy to:
zgoda na mOkazje:
masz dostęp do Programu mOkazje i zgadzasz się na przekazanie danych osobowych parterom, gdy skorzystasz z ich ofert
Pamiętaj, gdy wycofasz zgodę na mOkazje:
- nie będziesz mieć dostępu do promocji w ramach programu mOkazje,
- nie zamówisz produktów w mOkazjach zakupy.
Zgoda na przekazanie do Morele.net danych objętych tajemnicą bankową:
zgadzasz się na przekazanie partnerowi danych: imię i nazwisko, adres do wysyłki zamówienia, e-mail, numer telefonu, dane do faktury.Akceptacja regulaminu sklepu internetowego Morele.net
zgadzasz się z treścią regulaminu sklepu internetowego Morele.net dla uczestników Programu mOkazje
Zgody nieobowiązkowe:
Zgoda na prezentowanie spersonalizowanych ofert
zgadzasz się na automatyczne przetwarzanie danych kontaktowych, transakcyjnych, lokalizacyjnych, np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, historia transakcji. Dzięki temu będziemy mogli prezentować Ci mOkazje zakupy dopasowane do Twoich potrzeb. Gdy wycofasz lub nie wyrazisz zgody na prezentowanie spersonalizowanych ofert nie będziemy mogli wyświetlić Ci produktów dopasowanych do Twoich preferencji.
Aby wprowadzić zmiany w swoich zgodach, czyli wyrazić lub odwołać zgodę lub wyrazić sprzeciw, zaloguj się do aplikacji mBanku. Na głównym pulpicie aplikacji, w prawym górnym rogu, kliknij ikonę “koła zębatego”, aby przejść do ustawień. Na liście znajdź “ustawienia mOkazji”.
Możesz tam również wyrazić swój sprzeciw na komunikację marketingową mOkazji zakupy, w której wysyłamy Ci informacje o mOkazjach zakupy (w szczególności w formie: e-maili, SMS-ów, powiadomień push) oraz prezentujemy informacje na pulpicie aplikacji mobilnej i w historii operacji.
Zgodę na przekazywanie danych objętych tajemnicą bankową do Morele.net możesz odwołać w aplikacji mobilnej mBanku. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę zakupy. W ustawieniach (koło zębate w prawym górnym roku) wybierz mOkazje. Kliknij „wycofaj” przy zgodzie na przekazywanie do Morele.net danych objętych tajemnicą bankową. Na kolejnym ekranie, kliknij przycisk „wycofaj akceptację”, aby zatwierdzić swoją decyzję.
Aby skorzystać z wyszukiwarki produktów otwórz aplikację mobilną i wejdź w zakładkę zakupy. W polu wyszukiwania wpisz interesującą Cię frazę np. “telefon” i kliknij przycisk “szukaj”. Pamiętaj, że wyszukiwane frazy przekazujemy do naszych partnerów. Nie wpisuj w wyszukiwarce swoich danych wrażliwych, np. nazwiska, numeru PESEL, telefonu, adresu, numeru konta itp.
Numer zamówienia wyświetlimy Ci w aplikacji mobilnej na ekranie z potwierdzeniem płatności za zamówienie. Znajdziesz go również:
w mailu od partnera z potwierdzeniem złożenia zamówienia, który otrzymasz z adresu no-reply@morele.net,
w aplikacji mobilnej w zakładce zakupy-polecane. Kliknij ikonę koła zębatego, w prawym górnym rogu. Na ekranie ustawień mOkazji wybierz zamówienia. Na liście zobaczysz wszystkie Twoje zamówienia i ich numery.
W aplikacji mobilnej, w zakładce zakupy, wyświetlimy Ci jeden limitowany produkt, dostępny w ograniczonej liczbie i przez krótki czas. Licznik z zegarem wskazuje, kiedy wygaśnie wyświetlana w aplikacji propozycja produktu.
Za realizację zamówienia i dostawę odpowiada Morele.net lub inny sprzedawca wystawiający produkty na platformie sprzedażowej Morele.net. Przewidywany czas dostawy zobaczysz w aplikacji mobilnej, zanim złożysz zamówienie. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
Skorzystaj z formularza, do którego link znajdziesz:
w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk zapytaj sprzedawcę, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza
w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj sprzedawcę".
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.morele.net/mbank/pomoc/
Jeśli chcesz zadać pytanie sprzedawcy innemu niż Morele.net, skorzystaj z formularza kontaktu, do którego link znajdziesz:
w aplikacji mobilnej mBanku, w szczegółach zamówienia. Wybierz zakładkę zakupy - ustawienia - zamówienia.
w mailu, który otrzymasz po złożeniu zamówienia z adresu no-replay@morele.net.
Status Twojego zamówienia sprawdzisz:
w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Obok informacji o numerze zamówienia, zobaczysz jego status. Możesz również sprawdzić status poszczególnych produktów w danym zamówieniu. Jeśli masz wątpliwości, możesz skorzystać z opcji “zapytaj sprzedawcę”
w mailu dotyczącym Twojego zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji.
Produkty zostają w koszyku. Masz do nich dostęp tak długo, jak będą dostępne w sprzedaży. Pamiętaj, że to nie oznacza, że rezerwujesz produkty i w każdej chwili mogą się wyprzedać.
Jeśli produkt wyprzeda się, damy Ci znać za pomocą komunikatu w koszyku w mOkazjach zakupy.
Tak. W jednym zamówieniu możesz zamówić maksymalnie 100 różnych produktów.
Przy jednym zamówieniu możesz maksymalnie dodać do koszyka 100 sztuk tego samego produktu.
Historię zamówień sprawdzisz w aplikacji mobilnej. W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia. Na liście znajdziesz wszystkie Twoje zamówienia i ich statusy.
W aplikacji mobilnej wejdź w zakładkę zakupy. Nad listą produktów znajdziesz ikonę sortowania “strzałki góra/dół” oraz aktywne przyciski filtrowania po: kategorii, cenie i producencie. Swój wybór zatwierdź przyciskiem “zastosuj”. Aktywne filtry i sortowanie będą zaznaczone na niebiesko.
Skorzystaj z formularza, aby zapytać sprzedawcę czy możesz anulować swoje zamówienie. Link do formularza znajdziesz:
w aplikacji mBanku
W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
w mailach ze statusem Twojego zamówienia,
Maile otrzymujesz z adresu no-reply@morele.net. Kliknij w informację “Zapytaj sprzedawcę”. Pamiętaj, że wypełniając formularz należy podać numer zamówienia, które chcesz anulować.
Za zwrot pieniędzy odpowiada Morele.net i inni sprzedawcy, którzy wystawiają swoje produkty na platformie sprzedażowej Morele.net. Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego zamówienie zostało opłacone www.morele.net/mbank/pomoc/
Nie każdy produkt wymaga oznaczenia klasy energetycznej. Produkty, które spełniają to kryterium mają specjalną etykietę, którą znajdziesz pod ceną produktu. Gdy ją klikniesz, wyświetli się dokument w formacie .pdf ze szczegółowymi informacjami.
Aby skorzystać z kodu rabatowego:
dodaj do koszyka interesujący Cię produkt z promocji
promocja dotyczy tylko jednej sztuki danego produktu
kod rabatowy obniży cenę produktu w koszyku
kod powinien naliczyć się automatycznie, jeśli nie - wpisz go samodzielnie w polu "kod rabatowy".
Tak, możesz usunąć kod rabatowy z koszyka. W każdej chwili możesz go ponownie wpisać. Kod rabatowy znajdziesz w aplikacji mobilnej przy cenie produktu.
W obu przypadkach sprzedawcy obniżają cenę produktu.
Ceny promocyjnej nie możesz zmienić.
Cenę produktu z kodem rabatowym możesz zmienić, gdy usuniesz kod w koszyku zakupowym.
Kod rabatowy działa wyłącznie przy zamówieniu jednej sztuki danego produktu. Jeśli chcesz kupić więcej produktów z kodem rabatowym dla każdego z tych produktów musisz złożyć odrębne zamówienie.
Tak, podczas jednego zamówienia możesz dodać do koszyka produkty z kodem i bez kodu rabatowego.
Za zwrot pieniędzy odpowiada Morele.net i inni sprzedawcy, którzy wystawiają swoje produkty na platformie sprzedażowej Morele.net. Informacje dotyczące terminu zwrotu pieniędzy znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/.
Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego było opłacone zamówienie.
Pieniądze pobierzemy bezpośrednio z konta lub karty kredytowej w mBanku, które wskażesz w trakcie zamówienia. Wystarczy, że zaakceptujesz płatność PIN-em w aplikacji mobilnej.
Za przelew z karty kredytowej, który wykonasz w ramach płatności za zamówienie w mOkazjach zakupy, nie pobierzemy prowizji. Wynika to z wprowadzonej przez nas akcji specjalnej, która obowiązuje do 06.05.2025 r. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Aby skorzystać z akcji specjalnej:
Przystąp do programu mOkazje.
W aplikacji wejdź do mOkazji zakupy, zakładka zakupy. Podczas zamówienia produktu, przy wyborze płatności, wskaż rachunek karty kredytowej.
Zatwierdź płatność PIN-em w aplikacji mobilnej.
Pozostałe opłaty pobieramy zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat.
W trakcie zamówienia zobaczysz wszystkie możliwe formy dostawy i ich koszty. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
Jeśli nie udało Ci się zapłacić za produkt, spróbuj zamówić jeszcze raz.
Podczas składania zamówienia wyświetlimy Ci Twoje konta (prowadzone w PLN) i karty kredytowe w mBanku, z których możesz opłacić zamówienie.
Zasil konto odpowiednią kwotą, lub jeśli masz inne konto, z którego możesz opłacić to zamówienie, wybierz je z listy dostępnej w aplikacji podczas składania zamówienia.
W mOkazjach zakupy możesz zamawiać produkty od Morele.net i od sprzedawców współpracujących z Morele.net. Każdy sprzedawca wysyła swoje produkty w osobnych paczkach. Możesz tez zamówić produkty od jednego sprzedawcy, które będą wymagały zapakowania w osobnych paczkach ze względu na ich wielkość.
Tak, wystarczy, że podczas składania zamówienia zaznaczysz, że chcesz otrzymać fakturę na inne dane i podasz je w aplikacji mBanku. Przekażemy te informacje wraz z Twoim zamówieniem do Morele.net. Fakturę otrzymasz z adresu no-reply@morele.net
Fakturę otrzymasz na adres e-mail, który podasz podczas składania zamówienia lub będzie ona załączona w paczce z Twoim zamówieniem.
Wynika to z Regulaminu Sklepu Internetowego Morele.net dla Uczestników Programu mOkazje. Zgodnie z jego zapisami klientem może być wyłącznie osoba, która kupuje w celach prywatnych. Dlatego Morele.net nie wystawi faktury na Twoją firmę za zamówienie złożone w mOkazjach zakupy.
Powiadomienia o statusie zamówienia otrzymasz z adresu no-reply@morele.net:na adres e-mail, który potwierdzisz w aplikacji mBanku podczas składania zamówienia.
Na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/ znajdziesz informacje co zrobić, jeśli nie otrzymasz powiadomienia o statusie zamówienia.
Status swojego zamówienia sprawdzisz też w aplikacji mobilnej mBanku. W zakładce zakupy – wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym, górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Obok informacji o numerze zamówienia, zobaczysz jego status. Możesz również sprawdzić status poszczególnych produktów w danym zamówieniu. Jeśli masz wątpliwości, możesz skorzystać z opcji “zapytaj sprzedawcę”.
Podczas składania zamówienia w aplikacji mBanku potwierdzisz adres, na który chcesz otrzymać zamówienie. Dla ułatwienia, podstawimy Ci adres, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić na inny adres na potrzeby zamówienia, Twoje dane w mBanku nie zmienią się.
Możesz zamówić produkt na dowolny adres w Polsce. Nie jest możliwa wysyłka za granicę. Podczas pierwszego zamówienia zobaczysz adres korespondencyjny, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić. Ten adres zapisze się na potrzeby tego i kolejnych zamówień. Przy każdym zamówieniu możesz podać inny adres dostawy.
Jeśli chcesz zmienić adres po złożeniu zamówienia, skontaktuj się jak najszybciej ze sprzedawcą. Skorzystaj z linku do formularza, który znajdziesz:
w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj sprzedawcę".
Przekażemy wyłącznie za Twoją zgodą (Zgoda na przekazanie do Morele.net danych objętych tajemnicą bankową) dane niezbędne do realizacji zamówienia. Będą to: imię i nazwisko, adres do wysyłki zamówienia, e-mail, numer telefonu, dane do faktury.
Przy pierwszym zamówieniu podstawimy Ci adres e-mail, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić podczas składania każdego zamówienia. Adres e-mail do realizacji zamówień możesz też zmienić w dowolnym momencie w aplikacji mobilnej, w ustawieniach mOkazji zakupy. W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego”, w prawym, górnym rogu. Wejdź w opcję “adres e-mail do realizacji zamówień”. Kliknij ikonę “ołówka” i wprowadź nowy adres e-mail. Zmianę potwierdź przyciskiem zapisz.
Pamiętaj! Jeśli zmienisz adres e-mail w trakcie realizacji złożonego zamówienia, wszystkie powiadomienia (zarówno z wcześniejszych, jak i przyszłych zamówień) otrzymasz na nowy adres e-mail.
Tak, dostawę możesz zamówić na dowolny adres na terenie Polski.
Zgodę na przekazywanie danych objętych tajemnicą bankową do Morele.net możesz odwołać w aplikacji mobilnej mBanku. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę zakupy. W ustawieniach (koło zębate w prawym górnym roku) wybierz mOkazje. Kliknij „wycofaj” przy zgodzie na przekazywanie do Morele.net danych objętych tajemnicą bankową. Na kolejnym ekranie, kliknij przycisk „wycofaj akceptację”, aby zatwierdzić swoją decyzję.
Jeśli chcesz zgłosić problem, który dotyczy aplikacji lub płatności za zamówienie, złóż reklamację w mBanku. Tutaj znajdziesz informacje, jak możesz to zrobić.
Jeśli chcesz złożyć reklamację, która dotyczy zamówienia (np. produkt był niezgodny z opisem, produkt nie dotarł lub dotarł na niewłaściwy adres) złóż reklamację do sprzedawcy. Skorzystaj z formularza, do którego link znajdziesz:
w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “reklamuj produkt”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "zgłoś reklamację". Więcej informacji znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/
Zasady zwrotów znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu produktu, możesz skorzystać z formularza, do którego link znajdziesz:
w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym, górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zwróć sprzedawcy”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "zgłoś zwrot”.
Skorzystaj z formularza, aby zapytać sprzedawcę czy możesz anulować swoje zamówienie. Link do formularza znajdziesz:
w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym, górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj sprzedawcę". Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
Za zwrot pieniędzy odpowiada Morele.net i inni sprzedawcy, którzy wystawiają swoje produkty na platformie sprzedażowej Morele.net
Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego. Termin zwrotu pieniędzy może być różny. Zależy on od tego czy zgłaszasz anulowanie zamówienia, odstąpienie od umowy, czy czekasz na zwrot pieniędzy w ramach reklamacji. Informacje dotyczące terminu zwrotu znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
Za zwrot pieniędzy odpowiada Morele.net i inni sprzedawcy, którzy wystawiają swoje produkty na platformie sprzedażowej Morele.net
Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego. Termin zwrotu pieniędzy może być różny. Zależy on od tego czy zgłaszasz anulowanie zamówienia, odstąpienie od umowy, czy czekasz na zwrot pieniędzy w ramach reklamacji. Informacje dotyczące terminu zwrotu znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
Jeśli chcesz zgłosić reklamację lub zwrot produktu do sprzedawcy innego niż Morele.net skorzystaj z formularza kontaktu, do którego link znajdziesz:
w aplikacji mobilnej mBanku, w szczegółach zamówienia. Wybierz zakładkę zakupy - ustawienia – zamówienia,
w mailu, który otrzymasz po złożeniu zamówienia z adresu no-replay@morele.net. Znajdziesz tam również informacje, jak dany sprzedawca realizuje zwroty, reklamacje i gwarancje.
mBank płacę później to bezpłatny limit (nieoprocentowana pożyczka). Pozwala zapłacić za Twoje zamówienie w mOkazjach zakupy środkami z Twojego limitu indywidualnego. W ramach tego limitu, możesz wykonać dowolną liczbę transakcji, pod warunkiem, że ich łączna kwota nie przekroczy przyznanego limitu. Spłatę każdej transakcji możesz zrobić do 30 dni kalendarzowych.
Wniosek o limit mBank płacę później możesz złożyć, jeśli otrzymałeś od nas taką propozycję. Udostępnimy go w Twojej aplikacji mobilnej na kaflu w sekcji produkty > kredyty. Wniosek o limit mBank płacę później możesz też złożyć w trakcie składania zamówienia w ramach mOkazji zakupy, podczas wyboru metody płatności.
Na wniosku wskazujesz kwotę limitu, która Cię interesuje oraz konto, które połączymy z Twoim limitem. Może to być konto w mBanku lub w innym banku. Limit możemy Ci przyznać po weryfikacji danych i zdolności kredytowej. Gdy otrzymasz limit, możesz wykonywać dowolną liczbę transakcji w ramach mOkazji zakupy do wysokości przyznanego limitu indywidualnego. Pamiętaj, że na spłatę każdej transakcji masz maksymalnie 30 dni kalendarzowych.
Na spłatę każdej transakcji masz maksymalnie 30 dni kalendarzowych. Informację o kwotach oraz terminach spłaty dla poszczególnych transakcji możesz sprawdzić w aplikacji mobilnej, w zakładce kredyty > limit płacę później. Każdą transakcję spłać jednorazowo. Każda spłata zwiększa dostępny limit o kwotę spłaty. Limit możesz spłacić samodzielnie w dowolnym momencie. Możesz to zrobić wyłącznie w swojej aplikacji, w zakładce kredyty > limit płacę później.
Jeśli nie spłacisz limitu samodzielnie, w 31. dniu od daty zakupu pobierzemy środki automatycznie z Twojego rachunku powiązanego z limitem. Pamiętaj, aby do czasu automatycznej spłaty zapewnić pieniądze na tym koncie.
Jeżeli na rachunku powiązanym nie znajduje się wystarczająca ilość środków, pobieramy środki na spłatę transakcji do wysokości salda na rachunku powiązanym. Od niespłaconej części transakcji będziemy naliczać odsetki jak dla należności przeterminowanych.
Jeżeli termin spłaty limitu przypada w sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin spłaty przesuwa się na najbliższy dzień roboczy przypadający po tej sobocie lub dniu wolnym.
Jeśli limit masz połączony z kontem w innym banku, pamiętaj, aby zapewnić środki na rachunku do spłaty. Numer tego rachunku znajdziesz na potwierdzeniu zawarcia umowy o limit mBank płacę później lub w aplikacji mobilnej, w zakładce kredyty > limit płacę później > szczegóły płatności.
Tak, limit mBank płacę później jest limitem nieoprocentowanym i możesz korzystać z niego bezpłatnie, do 30 dni od wykonania każdej z transakcji. Pamiętaj, że po przekroczeniu tego terminu, czyli od 31 dnia będziemy musieli pobrać odsetki od należności przeterminowanych.
Z limitu mBank płacę później mogą skorzystać klienci, którzy:
mają konto osobiste w mBanku (nie ma znaczenia czy masz konto indywidualne czy wspólne),
są uczestnikami Programu mOkazje i korzystają z mOkazji zakupy,
otrzymają od mBanku propozycję zawarcia umowy o limit mBank płacę później.
Nie każdy będzie mógł otrzymać limit, zależy to od indywidualnej oceny sytuacji finansowej danego klienta i jego zdolności kredytowej.
Kwotę, którą dla Ciebie przygotowaliśmy możesz sprawdzić na wniosku o limit mBank płacę później w aplikacji mobilnej mBanku. Na wniosek wejdziesz przez:
kafel w sekcji produkty> kredyty
zakładkę zakupy (mOkazje zakupy) podczas składania zamówienia
Zwrot pieniędzy od sprzedawcy wpłynie na Twój rachunek powiązany, który połączyłeś z limitem mBank płacę później. Nie oznacza, to jednak automatycznej spłaty transakcji z limitu mBank płacę później. Pamiętaj:
możesz spłacić transakcję samodzielnie w aplikacji. Wejdź w sekcję kredyty > limit płacę później
lub
31 dnia od daty transakcji automatycznie pobierzemy pieniądze z Twojego rachunku powiązanego z limitem mBank płacę później.
Tak, możesz powiązać rachunek w innym banku z limitem mBank płacę później. Zrobisz to w trakcie składania wniosku o limit.
Nie ma minimalnej kwoty transakcji. Maksymalna kwota, jaką możesz zapłacić za Twoje zamówienie to wysokość Twojego limitu indywidualnego.
Nie. Nie możesz zapłacić za zamówienie różnymi metodami płatności.
Aktualny stan limitu mBank płacę później znajdziesz w aplikacji mBanku > w zakładce kredyty > limit płacę później. W tym miejscu sprawdzisz stan limitu oraz historię transakcji w ramach przyznanego limitu. Znajdziesz tu również daty, do kiedy musisz spłacić każdą z transakcji.
W 31 dniu od daty transakcji, kwotę należności pobierzemy automatycznie z rachunku powiązanego z limitem. Jeśli na tym rachunku nie będzie wystarczających środków, to po przekroczeniu tego terminu zaczniemy naliczać odsetki od należności przeterminowanych od niespłaconej kwoty. Możemy zablokować Twój limit. Pamiętaj, jak uregulujesz zobowiązanie, to odblokujemy Twój limit mBank płacę później.
Nie ma takiej możliwości.
Tak, przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie spłaty. Wyślemy Ci wiadomość w aplikacji, znajdziesz ją w centrum informacji > powiadomienia.
Powiadomienia przypominające o spłacie transakcji będzie otrzymywać osoba, która jest właścicielem limitu mBank płacę później. Dostęp do limitu jest indywidualny, tylko właściciel, który podpisał umowę o limit mBank płacę później może zarządzać limitem w aplikacji.
Z limitu możesz zrezygnować w każdej chwili - w aplikacji, w zakładce kredyty > limit płacę później. W prawym górnym rogu kliknij ikonę koła zębatego i wybierz wypowiedzenie umowy limitu. Możesz wybrać na wniosku o wypowiedzenie umowy okres wypowiedzenia 30 dniowy lub natychmiastowy. Jeśli wybierzesz okres 30 dniowy możesz w tym czasie korzystać z limitu mBank płacę później. Pamiętaj jednak, aby przed upływem okresu wypowiedzenia spłacić wszystkie transakcje.
Wypowiedzenie możesz złożyć także w placówce lub na mLinii.