Wszystko co musisz zrobić to posiadać aplikację mobilną mBanku, wyrazić zgodę na dostęp do kontaktów w Twoim telefonie oraz pozwolić nam oznaczyć osoby, do których możesz wysłać prośbę o przelew (przy ich nazwisku zobaczysz logo BLIKA).
Prośba o przelew - pytania i odpowiedzi
-
Do kogo mogę wysłać prośbę o przelew?
-
Prośbę o przelew możesz wysłać do bliskich, których bank udostępnia funkcjonalność prośby o przelew BLIK.
-
-
Jaka jest maksymalna kwota prośby o przelew?
-
Maksymalnie możesz poprosić o 500 zł.
-
-
Nie otrzymuję powiadomień o prośbie o przelew, co mam zrobić?
-
Sprawdź w ustawieniach telefonu czy pozwoliłeś aplikacji mBanku na wysyłanie powiadomień.
-
-
Czy mogę włączyć/wyłączyć funkcjonalność prośba o przelew?
-
Tak, w każdym momencie możesz wyłączyć lub włączyć usługę prośba o przelew. Aby to zrobić zaloguj się do aplikacji mobilnej. Wejdź w Ustawienia, następnie Usługi BLIK i zaznacz lub odznacz Prośbę o przelew BLIK. Zmiana zostanie zapisana automatycznie i zadziała natychmiastowo.
-
-
Do ilu znajomych mogę wysłać prośbę o przelew?
-
W danym dniu możesz wysłać prośby o przelew maksymalnie do 50 znajomych.
-
-
Gdzie w aplikacji mobilnej znajdę prośbę o przelew?
-
Zaloguj się do aplikacji mobilnej i przejdź do Płatności. Następnie kliknij w pole Prośba o przelew.
-
-
Czy muszę mieć aplikację mobilną mBanku, żeby korzystać z prośby o przelew?
-
Tak, z prośby o przelew możesz korzystać tylko w aplikacji mobilnej. Aby mieć naszą aplikację potrzebujesz smartfona z systemem operacyjnym Android w wersji minimum 7.0 lub iOS 14.0 oraz wersję aplikacji 3.33 lub nowsze.
-
-
Czy wysłanie lub odebranie prośby coś mnie kosztuje?
-
Nie, zarówno wysłanie jak i odpowiedź na prośbę jest bezpłatne.
-
-
Czy dowiem się, że ktoś odpowiedział na moją prośbę?
-
Tak, poinformujemy Cię o tym powiadomieniem w aplikacji mobilnej.
-
-
Skąd będę wiedział, że znajomy wysłał do mnie prośbę o przelew?
-
Kiedy otrzymasz prośbę o przelew powiadomimy Cię o tym powiadomieniem w aplikacji mobilnej.
-
-
Co jeśli nie zaakceptuję prośby o przelew od znajomego?
-
Po upływie 72 godzin prośba przeterminuje się, a my powiadomimy o tym Twojego znajomego.
-
-
Czy mogę odpowiedzieć na prośbę o przelew od osoby, której numeru nie mam na swojej liście kontaktów?
-
Tak, jednak w pierwszej kolejności zapytamy Cię czy na pewno chcesz odpowiedzieć na prośbę od osoby, której nie masz w kontaktach.
-
-
Usunąłem powiadomienie o nowej prośbie. Jak mam teraz ją opłacić?
-
Nic się nie stało! Wszystkie prośby znajdziesz w zakładce Lista próśb. Te oczekujące opłacenia znajdą się na samej górze listy.
-
-
Gdzie znajdę prośby o przelew, które wysłałem?
-
Wszystkie wysłane prośby o przelew znajdziesz na Liście próśb. Wybierz Prośba o przelew, następnie kliknij zakładkę Lista próśb.
-