pytania i odpowiedzi
prośba o przelew
Wszystko, co musisz zrobić to posiadać aplikację mobilną mBanku, wyrazić zgodę na dostęp do kontaktów w Twoim telefonie oraz pozwolić nam oznaczyć osoby, do których możesz wysłać prośbę o przelew (przy ich nazwisku zobaczysz logo BLIKA).
Prośbę o przelew możesz wysłać do bliskich, których bank udostępnia funkcjonalność prośby o przelew BLIK.
Maksymalnie możesz poprosić o 500 zł.
Sprawdź w ustawieniach telefonu, czy pozwoliłeś aplikacji mBanku na wysyłanie powiadomień.
Tak, w każdym momencie możesz wyłączyć lub włączyć usługę prośba o przelew. Aby to zrobić zaloguj się do aplikacji mobilnej. Wejdź w Ustawienia > Ustawienia BLIK > przelewy BLIK i włącz lub wyłącz Prośbę o przelew BLIK. Zmianę zapiszemy automatycznie i zadziała natychmiastowo.
W danym dniu możesz wysłać prośby o przelew maksymalnie do 50 znajomych.
Zaloguj się do aplikacji mobilnej i przejdź do Płatności. Następnie kliknij pole Prośba o przelew.
Tak, z prośby o przelew możesz korzystać tylko w aplikacji mobilnej. Aby mieć naszą aplikację, potrzebujesz smartfona z systemem operacyjnym Android lub iOS.
Nie, zarówno wysłanie, jak i odpowiedź na prośbę jest bezpłatne.
Tak, poinformujemy Cię o tym powiadomieniem w aplikacji mobilnej.
Kiedy otrzymasz prośbę o przelew, wyślemy Ci powiadomienie w aplikacji mobilnej.
Po upływie 72 godzin prośba przeterminuje się, a my powiadomimy o tym Twojego znajomego.
Tak, jednak w pierwszej kolejności zapytamy Cię, czy na pewno chcesz odpowiedzieć na prośbę od osoby, której nie masz w kontaktach.
Nic się nie stało! Wszystkie prośby znajdziesz w zakładce Lista próśb. Te oczekujące opłacenia znajdą się na samej górze listy.
Wszystkie wysłane prośby o przelew znajdziesz na Liście próśb. Wybierz Płatności > Prośba o przelew, następnie kliknij zakładkę Lista próśb.