Pulpit (ekran główny) - pytania i odpowiedzi

  •  

    Jakie informacje znajdę na ekranie głównym aplikacji?

    • Na ekranie głównym znajdziesz kafle produktowe. Gdy przesuniesz je w prawą lub lewą stronę, masz dostęp do najważniejszych informacji:

      • na pierwszym kaflu zobaczysz, ile masz dostępnych pieniędzy na swoim rachunku (możesz zmienić wyświetlany rachunek, gdy wybierzesz 3 kropki w prawym górnym rogu kafla),
      • jeśli przesuniesz kafel w lewą stronę, zobaczysz dostępny limit na karcie kredytowej (jeżeli nie masz karty możesz o nią w tym miejscu zawnioskować),
      • kolejne przesunięcie w lewo pokaże kafel Twoich oszczędności lub inwestycji,
      • jeśli przesuniesz kafel w prawą stronę od Twojego rachunku, znajdziesz przygotowane dla Ciebie propozycje kredytowe.

       

      Na kaflach produktów umieściliśmy przyciski przydatnych akcji, np.

      • przy kaflu z kontem: przelej i na własne
      • na koncie oszczędnościowym: na własne,
      • na karcie kredytowej: spłać i na raty

      W prawym górnym rogu kafli zobaczysz 3 kropki.

      Gdy w nie klikniesz, wysuną się skróty do przydatnych i najczęściej wykorzystywanych opcji produktu, na którym aktualnie się znajdujesz, np.:

      • przejście do historii,
      • kopiowanie numeru rachunku,
      • kopiowanie numeru IBAN,
      • zmiana limitów na karcie,
      • ustawienie innego produktu,
      • wypłata pieniędzy z celu oszczędnościowego

      Dla każdego produktu zestaw skrótów jest inny.
      Do skrótów możesz przejść także, jeśli dłużej przytrzymasz palcem kafelek, tzw. long click.

  •  

    Jak włączę / wyłączę powiadomienia push z aplikacji?

    • Powiadomienia push możesz dowolnie zmieniać w zależności od Twoich potrzeb.

      1. Wejdź w ustawienia – ikona koła zębatego w prawym górnym rogu aplikacji.
      2. Wybierz powiadomienia.
      3. Przesuń suwak, aby włączyć lub wyłączyć wybrane powiadomienie.
  •  

    Jakie powiadomienia push mogę otrzymywać w aplikacji?

    • Możesz otrzymywać powiadomienia o:

       

      • operacjach przychodzących (gdy zaksięgujemy przelew przychodzący i wpłatę we wpłatomacie),
      • operacjach wychodzących (gdy zrobisz przelew i zapłacisz BLIKIEM),
      • operacjach kartowych (w momencie, gdy zrobisz transakcję kartą),
      • niezrealizowanych operacjach,
      • powiadomienia od Asystenta płatności,
      • nowych mOkazjach w ofercie i o naliczeniu zwrotu z mOkazji,
      • mOkazjach w pobliżu,
      • nowych promocjach i ofertach mBanku.
  •  

    Czym są wolne środki?

    • Wolne środki to różnica między dostępnymi środkami na koncie, a operacjami zaplanowanymi na najbliższy miesiąc.

      Datę, od której zaczynają się zliczać zaplanowane operacje, możesz ustawić w serwisie transakcyjnym. Zaloguj się i wybierz w prawym górnym rogu Ustawienia (ikona koła zębatego) > Pulpit w aplikacji > Początek mojego miesiąca.

      Jeśli masz kredyt odnawialny do rachunku lub kredyt w rachunku bieżącym, to wolne środki będą uwzględniać prowizję za odnowienie kredytu.