Dlaczego warto wybrać kartę debetową Intensive?
0 zł za wypłaty z bankomatów za granicą
0zł za wypłaty z każdego bankomatu w Polsce, jeśli wypłacasz
min. 300 zł (znajdź bankomat)
bezpłatnie wpłacasz gotówkę we wszystkich wpłatomatach
nie płacisz za wydanie i korzystanie z karty
oszczędzasz czas z usługą Concierge
Sprawdź, jak płacić kartą
-
1.
Tradycyjnie
-
-
Czekaj na komunikat na terminalu
-
Podaj swoją kartę sprzedawcy lub włóż ją do terminalu
-
Gdy pojawi się kwota do zapłaty, wprowadź PIN i zatwierdź transakcję zielonym przyciskiem
-
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą
-
-
-
2.
Zbliżeniowo
-
-
Czekaj na komunikat na terminalu
-
Przyłóż swoją kartę płatniczą do terminala
-
Jeśli kwota do zapłaty jest mniejsza lub równa 100 zł – Twoja transakcja zrealizuje się automatycznie.
Transakcję powyżej 100 zł potwierdź PIN-em.
-
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą
-
-
-
3.
Przez internet
-
-
Sprawdź swoje limity autoryzacyjne w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej
-
Na stronie sklepu, w którym chcesz zrobić zakupy, wybierz opcję płatności kartą
-
Upewnij się, że strona jest bezpieczna. Wprowadź dane karty i kod CVV2/CVC2. Znajdziesz go na odwrocie karty
-
Zaakceptuj płatność i poczekaj, aż sklep ją potwierdzi
-
-
-
4.
Bezpieczniej z 3-D Secure
-
3-D Secure to dodatkowa ochrona transakcji przy płatnościach kartą przez internet.
Zobacz, jak działa:
-
-
Wejdź na stronę sklepu, który obsługuje płatności 3-D Secure.
-
Wybierz opcję płatności kartą i wpisz dane, o które poprosi Cię sklep.
-
Sprawdź, czy wpisane dane są poprawne.
-
Może pojawić się dodatkowe okno. Wpisz w nim kod 3-D Secure, który otrzymasz SMS-em lub powiadomieniem autoryzacyjnym w aplikacji mobilnej
-
-
-
Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?
-
- Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon. Właścicielem aplikacji Visa Mobile jest Visa.
- Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez mBank do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej.
- W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!
-
-
Co zrobić by płacić z Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay zanim otrzymam kartę plastikową?
-
Tuż po wydaniu karty możesz dodać ją do płatności (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay). Jak to zrobić? Sprawdź tutaj
-
-
Jak odsłonić dane karty w aplikacji mobilnej?
-
W aplikacji mobilnej umożliwiamy odsłonięcie danych karty, takich jak pełen numer karty oraz kod CVV2/CVC2.
By je odsłonić wejdź w sekcję Produkty → Karty → Szczegóły karty. Na wizerunku karty zobaczysz w prawym górnym roku ikonkę z okiem. Po kliknięciu na nią i podaniu kodu PIN do aplikacji mobilnej, odsłonisz dane karty.
-
-
Kiedy otrzymam zamówioną kartę debetową/do konta?
-
Przesyłamy nieaktywne karty płatnicze pocztą, listem zwykłym lub priorytetowym, w zależności od rodzaju karty. Kartę otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych. Przed aktywacją możesz dodać kartę do płatności na urządzeniu mobilnym.
-
-
Czym jest usługa Concierge i jak z niej skorzystać?
-
Usługa Concierge to specjalny serwis informacyjno-organizacyjny udostępniany bezpłatnie dla posiadaczy kart debetowych Intensive. Asystent Concierge znajdzie dla Ciebie oferty, dokona rezerwacji i zorganizuje dostawę. To proste i komfortowe - dzwonisz pod numer +48 22 575 98 12, podajesz numer karty debetowej i zlecasz zadania.
Więcej na stronie https://www.mbank.pl/oferta-indywidualna-intensive/uslugi/concierge/
-
-
Co to jest Visa Mobile?
-
Visa Mobile to nowa, prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie.
Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer telefonu komórkowego a transakcję potwierdzane są w specjalnej aplikacji Visa Mobile.
Visa Mobile - płatności online
- Nie podajesz danych karty w sklepach
- Na stronie płatności wpisujesz tylko swój numer telefonu
- Visa Mobile jest płatnością przy użyciu karty płatniczej dlatego przysługują Ci te same prawa jak przy użyciu karty. Oznacza to, że reklamację transakcji rozpatrzymy w taki sam sposób jak w przypadku korzystania z kart debetowych.
-
To nie jest oferta. Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za konto oraz kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. oraz Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A, dostępnych na stronie www.mBank.pl/indywidualny/konta/konta-osobiste/mkonto-intensive/. Opłata za prowadzenie mKonta Intensive wynosi 0 zł przy wpływie min. 10 000 zł miesięcznie lub łączna kwota depozytów i inwestycji ulokowanych w mBanku wynosi minimum 100 000 zł. W przypadku niespełnienia tych warunków opłata za prowadzenie mKonta Intensive wynosi 49,50 zł miesięcznie. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.
Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.
W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki za granicą w walucie innej niż waluta, w której jest prowadzony rachunek dodatkowa prowizja (łącznie z marżą), którą pobieramy za przewalutowanie transakcji bezgotówkowej i wypłaty gotówki kartą w walucie obcej 5,9% od wartości transakcji lub 3,5% od wartości transakcji dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową.
Dla kart Visa Świat Intensive nie pobieramy dodatkowej prowizji za przewalutowanie transakcji
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczych objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.
Szczegółowe informacje na temat Apple Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Apple Pay dostępnym na www.mbank.pl/apple-pay. Usługa dostępna dla urządzeń mobilnych marki Apple: iPhone 6, iPad (5 generacji), Apple Watch i nowszych modeli urządzeń mobilnych marki Apple, posiadających aplikację Wallet. Apple Pay to znak towarowy należący do Apple Inc.
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc