pytania i odpowiedzi
karty debetowe
Jeżeli nie jesteś naszym klientem otwórz konto, a na wniosku wybierz kartę.
Jeżeli jesteś już naszym klientem możesz:
- wejść na naszą stronę i zamówić kartę
- zalogować się na swoje konto w serwisie transakcyjnym i wybierać Produkty >Karty >Nowa karta.
- zalogować się do aplikacji, wybierać Produkty > Karty >Karty debetowe >Nowa karta.
Kiedy zapłacę za używanie karty debetowej?
Jeśli nie spełnisz warunków zwalniających z opłaty za używanie z karty debetowej w danym miesiącu, za kartę zapłacisz dopiero w drugiej połowie następnego miesiąca, np. opłatę za styczeń pobierzemy w drugiej połowie lutego. Warunki zwolnienia z opłaty za swoją kartę znajdziesz tutaj.
Kiedy zapłacę za używanie karty Visa Świat Intensive?
Opłatę za używanie z karty Visa Świat Intensive pobieramy zawsze na początku miesiąca, np. opłatę za styczeń pobieramy w pierwszym dniu roboczym stycznia.
Wnioskuję o kartę w mBanku, kiedy zapłacę za jej używanie?
Opłatę za kartę debetową pobierzemy w zależności od tego, kiedy o nią wnioskujesz.
Jeśli składasz wniosek o kartę:
w pierwszej połowie miesiąca
Za kartę zapłacisz dopiero za dwa miesiące, np. jeśli wnioskujesz o kartę 5 stycznia, opłatę pobierzemy dopiero za luty, czyli za kartę zapłacisz w drugiej połowie marca.
w drugiej połowie miesiąca
Opłatę pobierzemy dopiero za trzy miesiące, np. jeśli wnioskujesz o kartę 28 stycznia, opłatę pobierzemy dopiero za marzec, czyli za kartę zapłacisz w drugiej połowie kwietnia.
Nieaktywne karty wysyłamy pocztą – listem zwykłym lub priorytetowym. Możemy również kartę wysłać kurierem, jeśli o to poprosisz na wniosku.
Dla pełnomocnika rodzajowego i szczególnego możesz zamówić karty debetowe:
Visa payWave
Mastercard PayPass
Visa Pionowa
Mastercard Pionowa
Visa Foto – galeria (możesz wybrać tylko grafikę z naszej galerii)
Visa Me – karta podstawowa i galeria (możesz wybrać tylko grafikę z naszej galerii)
Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w EUR
Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w GBP
Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w USD
Mastercard opaska
Dla pełnomocnika rodzajowego możesz zamówić także:
eKartę wirtualną
To zależy od limitów, które ustawiasz na swojej karcie oraz od sieci bankomatów, z których wypłacasz pieniądze, np.:
Euronet – 800 zł.
Planet Cash – 4 000 zł.
Santander – 30 banknotów.
Przed wypłatą pieniędzy sprawdź swoje limity na karcie. Najszybciej zrobisz to w aplikacji mobilnej, w Szczegółach karty.
Możesz mieć trzy różne karty do tego samego konta, ale jednorazowo zamówisz tylko jedną kartę. Zrobisz to na 3 sposoby:
wejdź na stronę kart i zamów kartę;
zaloguj się na swoje konto w serwisie transakcyjnym: Produkty >Karty >Nowa karta.
zaloguj się do aplikacji, wybierz Produkty > Karty > Karty debetowe i zamów nową kartę.
Opłatę za kartę do konta naliczamy niezależnie od tego, czy karta jest aktywna, czy nie. Nie pobieramy opłat, jeśli korzystasz z karty i robisz wymaganą liczbę lub wartość transakcji. Nie zapłacisz również za kartę zastrzeżoną (np. skradzioną lub zgubioną).
Jeśli zgubisz kartę, możesz tymczasowo ją zablokować lub zastrzec na stałe.
Kartę możesz zastrzec:
w aplikacji mobilnej: zaloguj się i wybierz Produkty > Karty > Karty debetowe > Wybierz kartę, która Cię interesuje i kliknij Blokada karty > Zastrzeżenie karty
serwisie transakcyjnym: zaloguj się i wybierz zakładkę Produkty -> Karty -> Wszystkie. Wybierz kartę, która Cię interesuje i kliknij Zastrzeż
w placówce
na mLinii: +48 42 6 300 800
Zastrzeżenie karty jest bezpłatne i nie można go cofnąć. – musisz zamówić nową kartę.
Kartę możesz tymczasowo zablokować:
w serwisie transakcyjnym: Produkty -> Karty->Wszystkie Wybierz kartę, która Cię interesuje > Tymczasowa blokada
w aplikacji: Produkty > Karty > Blokada karty > Tymczasowa blokada
Blokadę możesz wyłączyć w dowolnej chwili, zrobisz to w ten sam sposób.
O tym, jak tymczasowo zablokować swoją kartę w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym przeczytasz tutaj.
Kartę możesz zastrzec:
w aplikacji mobilnej: zaloguj się i wybierz Produkty > Karty > Karty debetowe > Wybierz kartę, która Cię interesuje i kliknij Blokada karty > Zastrzeżenie karty
serwisie transakcyjnym: zaloguj się i wybierz zakładkę Produkty > Karty > Wszystkie. Wybierz kartę, która Cię interesuje i kliknij Zastrzeż
w placówce
na mLinii: +48 42 6 300 800.
Zastrzeżenie karty jest bezpłatne i nie można go cofnąć. – musisz zamówić nową kartę.
Jest to możliwe, ponieważ przy transakcjach zbliżeniowych offline nie sprawdzamy salda na rachunku. Pamiętaj o tym, aby na Twoim koncie było wystarczająco dużo pieniędzy na rozliczenie płatności.
Nie, PIN zostaje taki sam.
Masz na koncie pieniądze, a nie możesz zapłacić kartą? Najpierw sprawdź wiadomość od nas w serwisie lub aplikacji - podajemy tam przyczynę nieudanej płatności.
Możesz spróbować zapłacić inaczej np. BLIKIEM, inną kartą (także mobilną lub w telefonie) czy przelewem na telefon.
Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, zgłoś nam to w:
serwisie transakcyjnym - zakładka Załatw swoje sprawy,
aplikacji mobilnej - ikona Usługi w prawym dolnym rogu ekranu.
Jeśli stracisz kartę, jak najszybciej ją zastrzeż. Do tego czasu odpowiadasz za płatności zgubioną lub skradzioną kartą do równowartości 150 euro w złotówkach. Wartość ustalamy na podstawie średniego kursu ogłaszanego przez NBP w dniu płatności.
Jeśli ubezpieczyłeś swoją kartę (Pakiet bezpieczna karta), Twój ubezpieczyciel zwróci Ci pieniądze (do 150 euro), zgodnie z warunkami ubezpieczenia.
Płatności zbliżeniowe pozwalają szybko płacić za zakupy - nie podajesz karty sprzedawcy.
Gdy kwota za zakupy wyświetli się na terminalu, wystarczy, że zbliżysz do niego kartę (lub telefon/zegarek pozwalający na takie płatności) i gotowe. Zakupy powyżej 100 zł potwierdzisz PIN-em.
Jeśli płacisz do 100 zł, zwykle nie musisz podawać PIN-u. Jednak czasem, ze względów bezpieczeństwa, może pojawić się taka prośba.
To płatności np. telefonem lub zegarkiem, do których dodasz kartę. Szczegóły sprawdź tutaj.
Jest to 3-cyfrowy kod zabezpieczający. Przy jego pomocy sprawdzamy autentyczność Twojej karty.
Znajdziesz go na odwrocie swojej karty (zwykle obok swojego podpisu). Jeśli masz kartę Mastercard Mobilną, kod znajdziesz w aplikacji mobilnej. Jeśli masz eKartę Wirtualną, kod znajdziesz w aplikacji mobilnej i serwisie transakcyjnym.
To zależy od rodzaju wpłatomatu, konkretną liczbę zobaczysz na ekranie przy wpłacaniu. Najniższy limit wpłat to 50 sztuk, a najwyższy nawet 300 sztuk.
To poufny czterocyfrowy cyfrowy numer, którym potwierdzasz swoje płatności. Zabezpiecza Twoje karty przed nieuprawnionym użyciem. Jest potrzebny przy płatnościach w sklepie (najczęściej powyżej 100 zł), wypłatach z bankomatu czy wpłatach pieniędzy we wpłatomacie.
Blokada autoryzacyjna to blokada pieniędzy na Twoim koncie. Maksymalny czas blokady autoryzacyjnej wynosi do 30 dni.
Przy nierozliczonej transakcji, niezależnie od jej rodzaju, maksymalny czas blokady autoryzacyjnej wynosi do 30 pełnych dni
w serwisie transakcyjnym: zaloguj się w wybierz Produkty > Karty->Wszystkie. Wybierz kartę, która Cię interesuje > Tymczasowa blokada
w aplikacji: Produkty > Karty > Blokada karty > Tymczasowa blokada
Blokadę możesz wyłączyć w dowolnej chwili, zrobisz to w ten sam sposób
Zastrzeżenie kartyserwisie transakcyjnym: zaloguj się i wybierz zakładkę Produkty > Karty > Wszystkie. Wybierz kartę, która Cię interesuje i kliknij Zastrzeż
w placówce
na mLinii: +48 42 6 300 800
Zastrzeżenie karty jest bezpłatne i nie można go cofnąć – musisz zamówić nową kartę.
PIN możesz ustalić lub zmienić w serwisie transakcyjnym oraz aplikacji mobilnej.
Nie. Wszystkie opłaty sprawdzisz w TPiO.
Wszystkie płatności powyżej 100 zł. Jeśli płacisz do 100 zł, zwykle nie musisz podawać PIN-u. Jednak czasem, ze względów bezpieczeństwa, może pojawić się taka prośba.
Pieniądze pojawią się na Twoim koncie maksymalnie do czterech godzin od momentu ich wpłacenia.
Żeby płacić w ten sposób zmień limity w kategorii Internet, ponieważ domyślnie wynoszą 0 zł.
Możesz to zrobić:
w serwisie transakcyjnym: zaloguj się, wybierz zakładkę Produkty > Karty > szczegóły karty > Limity autoryzacyjne i kliknij Modyfiku.
w aplikacji: zaloguj się, wybierz Produkty > Karty > Karty debetowe > Szczegóły karty > Zmiana limitów > Internet.
Mamy limity na:
zakupy w sklepach stacjonarnych,
zakupy w sklepach internetowych,
wypłatę pieniędzy z bankomatu.
Limity na swojej karcie sprawdzisz w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej.
Aktualne limity dla wszystkich kart debetowych sprawdzisz tutaj.
Limity dla swojej karty sprawdzisz:
Nowy serwis transakcyjny: Produkty, Karty, Wybierz kartę, która Cię interesuje, Limity autoryzacyjne, Zmień.
w aplikacji: zaloguj się, wybierz Produkty > Karty > Karty debetowe > Szczegóły karty > Zmiana limitów >
Aktualne limity dla wszystkich kart znajdziesz: https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/karty/karty-debetowe/limity/.
Zwrot zwykle trwa do 7 dni.
Jeżeli płacisz kartą i na terminalu pojawia się „Błąd odczytu karty” sprawdź czy twoja karta jest aktywna. Jeśli tak, skontaktuj się z nami.
Rozliczenie następuje niezależnie od rodzaju twojej karty w złotówkach.
Limity dla swojej karty sprawdzisz:
Nowy serwis transakcyjny: Produkty, Karty, Wybierz kartę, która Cię interesuje, Limity autoryzacyjne, Zmień.
w aplikacji: zaloguj się, wybierz Produkty > Karty > Karty debetowe > Szczegóły karty > Zmiana limitów >
Aktualne limity dla wszystkich kart znajdziesz tutaj.
To, czy pobierzemy opłatę, sprawdzisz na wniosku o kartę oraz w TPiO.
Nie.
Kiedy zauważysz, że nie masz swojej karty, skorzystaj z tymczasowej blokady i zabezpiecz swoje pieniądze. Gdy znajdziesz kartę, odblokuj ją i ponownie z niej korzystaj.
O tym, jak tymczasowo zablokować swoją kartę w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym przeczytasz tutaj.
Jeśli przy którejś z transakcji widzisz ikonę karty z kłódką, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą. Poproś go, by wycofał jedną płatność. Kiedy sprzedawca to zrobi - pieniądze wrócą do Twojej dyspozycji.
Co, jeśli nie uda Ci się skontaktować ze sprzedawcą? Czekamy na potwierdzenie płatności. Sprzedawca ma na to 7 dni dla transakcji z fizycznym użyciem karty i 14 dni dla transakcji internetowych. Jeśli tego nie zrobi w tym czasie, ponownie będziesz mógł korzystać z tych pieniędzy.
Jeśli dotyczy to np. opłaty za hotel czy wynajem auta, właściciel może szybciej anulować jedną kwotę. Najczęściej dotyczy to tzw. preautoryzacji, czyli pieniędzy zablokowanych na poczet przyszłej płatności za pobyt w hotelu czy wynajem auta.
Jeśli przy każdej z dwóch płatności widzisz ikonę karty bez kłódki, oznacza to, że otrzymaliśmy rozliczenia obu płatności. Możemy Ci pomóc odzyskać pieniądze. Złóż reklamację, na podstawie, której skontaktujemy się ze sprzedawcą i poprosimy o zwrot kwoty. sprawdź jak złożyć reklamację.
Jeśli w historii operacji widzisz płatność kartą, której sobie nie przypominasz:
w szczegółach operacji sprawdź kategorię, do której przypisaliśmy płatność. Najbardziej popularne kategorie to np. Żywność i chemia domowa; Odzież i obuwie; Zdrowie i uroda; Rozrywka; Tv, internet, telefon. Jeśli nie znalazłeś podpowiedzi i nadal nie rozpoznajesz płatności,
sprawdź, kto był sprzedawcą. W wyszukiwarce internetowej wpisz nazwę sprzedawcy. Pamiętaj, że czasami właściciel sklepu, który jest odbiorcą płatności, podaje inny opis niż nazwa sklepu. Na przykład płaciłeś za akcesoria telefoniczne w sklepie „Wymyślony sklep z akcesoriami”. W opisie pojawia się nazwa właściciela sklepu: Jan Kowalski lub PHU Jan Kowalski,
sprawdź, czy wcześniej nie płaciłeś już u tego sprzedawcy. Pomocna będzie wyszukiwarka i filtry w historii operacji. Upewnij się, że nie jest to płatność cykliczna (roczna/kwartalna/miesięczna). Zastanów się czy płacisz np. za abonament kablówki, subskrypcję, oprogramowanie antywirusowe, gry, serwisy VOD, serwisy z muzyką, karnet na siłownię itp.,
zwróć uwagę na datę operacji. Niektóre płatności pojawiają się w historii z opóźnieniem (od kilku do kilkunastu dni). Może się tak zdarzyć, jeśli płaciłeś w Internecie, a sprzedawca kompletował zamówienie przez kilka dni.
Jeśli nie rozpoznajesz płatności, podejrzewasz, że zgubiłeś kartę, ktoś Ci ją ukradł lub skopiował, natychmiast ją zastrzeż. W ten sposób zapobiegniesz kolejnym płatnościom przez osoby nieuprawnione. Sprawdź jak zastrzec kartę.
Aby zareklamować transakcje zrealizowane po utracie lub kradzieży karty, będziemy potrzebować raportu policji. Skontaktuj się z policją i uzyskaj raport.
Gdy rozliczymy transakcję, czyli pojawi się przy niej ikona karty bez kłódki, złóż reklamację.
Wybierz obszar: Karty i bankomaty.
Zaloguj się w serwisie i wybierz: Pomoc > Załatw Swoje sprawy > Zgłoś reklamację.
W aplikacji mobilnej wejdź w historię operacji. Wybierz transakcję i kliknij w czerwoną ikonę z prawej strony. Kliknij: Reklamuj transakcję. Możesz też skorzystać ze ścieżki: Profil > Kontakt > Reklamacje.
Gdy płacisz kartą w sklepie, do banku dociera prośba o zablokowanie na Twoim koncie pieniędzy za ten zakup (blokada autoryzacyjna). Oznacza to, że blokujemy pieniądze do momentu, aż sklep prześle do nas rozliczenie. W historii operacji przy tej płatności zobaczysz ikonę karty z kłódką.
Rozliczenie otrzymamy w ciągu:
7 dni (fizyczne użycie karty) lub
14 dni (zakupy w internecie)
Na podstawie rozliczenia zdejmiemy blokadę i prześlemy pieniądze na konto sklepu. Przy rozliczonym zakupie pojawi się karta bez kłódki.
Dopóki płatność się nie rozliczy, nie pobierzesz jej potwierdzenia i nie złożysz reklamacji na tę transakcję (np. jeśli to nie jest Twoja płatność).
Jeśli w wyznaczonym czasie nie otrzymamy rozliczenia transakcji – blokada wygasa (pieniądze są do Twojej dyspozycji). Nierozliczonej transakcji nie będzie w historii operacji.
Więcej informacji znajdziesz w regulaminie kart.
Gdy płacisz kartą w sklepie, do banku dociera prośba o zablokowanie na Twoim koncie pieniędzy za ten zakup (blokada autoryzacyjna). Oznacza to, że blokujemy pieniądze do momentu, aż sklep prześle do nas rozliczenie. W historii operacji przy tej płatności zobaczysz ikonę karty z kłódką – oznacza to transakcję nierozliczoną.
Blokadę autoryzacyjną utrzymujemy maksymalnie do 30 dni.
Na podstawie rozliczenia zdejmiemy blokadę i prześlemy pieniądze na konto sklepu. Przy rozliczonym zakupie pojawi się karta bez kłódki.
Dopóki płatność się nie rozliczy, nie pobierzesz jej potwierdzenia i nie złożysz reklamacji na tę transakcję (np. jeśli to nie jest Twoja płatność).
Jeśli w wyznaczonym czasie nie otrzymamy rozliczenia transakcji blokada wygasa (pieniądze są do Twojej dyspozycji). Nierozliczonej transakcji nie będzie w historii operacji.
Więcej informacji znajdziesz w regulaminie kart.
Jeśli w historii operacji przy transakcji, dla której chcesz pobrać potwierdzenie, widzisz ikonę karty z kłódką, oznacza to, że transakcja jest nierozliczona. Blokujemy pieniądze do momentu, aż sklep prześle do nas rozliczenie. Nie możesz pobrać potwierdzenia takiej transakcji.
Blokadę autoryzacyjną utrzymujemy maksymalnie do 30 dni.
Na podstawie rozliczenia zdejmiemy blokadę i prześlemy pieniądze na konto sklepu. Przy rozliczonym zakupie pojawi się karta bez kłódki. Wtedy możesz pobrać potwierdzenie.
Zaloguj się na swoje konto i sprawdź historię operacji. Jeśli widzisz wypłatę z ikoną karty z kłódką, oznacza to, że czekamy na rozliczenie transakcji od właściciela bankomatu. Do tego czasu blokujemy pieniądze. Jeśli:
nie otrzymamy rozliczenia wypłaty od właściciela bankomatu, po 7 dniach zdejmiemy blokadę, a pieniądze będą dostępne na Twoim koncie.
właściciel bankomatu przekaże nam rozliczenie wypłaty, w historii operacji, przy wypłacie, pojawi się ikona portfela. Wtedy możesz złożyć reklamację, a my poprosimy właściciela bankomatu o wyjaśnienie sytuacji.
Sprawdź historię operacji:
jeśli wypłata jest nierozliczona (ikona karty z kłódką w historii operacji) - oznacza to, że czekamy na potwierdzenie kwoty transakcji od właściciela bankomatu. Blokujemy pieniądze na poczet tej wypłaty. Właściciel bankomatu ma do 7 dni, aby przesłać potwierdzenie i wskazać kwotę wypłaty do rozliczenia,
jeśli wypłata jest rozliczona (ikona portfela w historii operacji ) - oznacza to, że rozliczyliśmy już transakcję na kwotę, jaką otrzymaliśmy w potwierdzeniu od właściciela bankomatu. Jeśli kwota nie zgadza się z tą, którą wypłaciłeś, złóż reklamację. Poprosimy właściciela bankomatu o wyjaśnienie tej sytuacji.
Jak możesz złożyć reklamację wypłaty z bankomatu?
Możesz to zrobić w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej.
Zaloguj się w serwisie i wybierz: Pomoc > Załatw Swoje sprawy > Zgłoś reklamację.
Wejdź w historię operacji w aplikacji mobilnej. Wybierz transakcję i kliknij w czerwoną ikonę z prawej strony. Kliknij Reklamuj transakcję. Możesz też skorzystać z tej ścieżki Profil > Kontakt > Reklamacje.
W reklamacji wybierz obszar: Karty i bankomaty.
Zaloguj się na swoje konto i wybierz: Pomoc -> Załatw Swoje sprawy -> Zgłoś reklamację.
W aplikacji mobilnej wejdź w historię operacji, wybierz transakcję i kliknij czerwoną ikonę z prawej strony. Wybierz Reklamuj transakcję. Możesz też skorzystać ze ścieżki Profil > Kontakt > Reklamacje (Karty i bankomaty).
Jeśli przy płatności kartą widzisz ikonę karty z kłódką, oznacza to, że pieniądze jeszcze nie zeszły z Twojego konta. Blokujemy je na poczet tej płatności. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o odblokowanie pieniędzy. Sprzedawca może anulować transakcję. Kiedy dostaniemy potwierdzenie, że sprzedawca anulował płatność, zdejmiemy blokadę i znów będziesz mógł korzystać z tych pieniędzy.
Pieniądze blokujemy do 14 dni. Jeśli sprzedawca nie prześle anulowania lub rozliczenia zakupu w tym czasie, blokada wygaśnie po 14 dniach.
Jeśli przy płatności kartą widzisz ikonę karty bez kłódki, oznacza to, że już rozliczyliśmy transakcję i wysłaliśmy pieniądze do sklepu. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o ich zwrot. Jeśli Twoja interwencja będzie nieskuteczna, możemy zareklamować tę płatność dla Ciebie.
Złóż reklamację w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej.
Zaloguj się w serwisie i wybierz: Pomoc > Załatw Swoje sprawy > Zgłoś reklamację.
Wejdź w historię operacji w aplikacji mobilnej. Wybierz transakcję i kliknij w czerwoną ikonę z prawej strony. Kliknij Reklamuj transakcję. Możesz też skorzystać z tej ścieżki Profil > Kontakt > Reklamacje.
W reklamacji wybierz obszar: Karty i bankomaty.
Na podstawie reklamacji skontaktujemy się ze sprzedawcą i poprosimy o zwrot Twoich pieniędzy.
Jeśli nie widzisz płatności internetowej w historii operacji, prawdopodobnie sklep nie przesłał do nas zapytania autoryzacyjnego.
Mogłeś napotkać na chwilowe trudności po stronie sprzedawcy (np. problemy z internetem lub terminalem). Może to również wynikać z konfiguracji Twojego urządzenia bądź przeglądarki internetowej, wykorzystanej do płatności kartą.
Najlepiej skontaktuj się ze sprzedawcą i ustal, czy u niego płatność przebiegła prawidłowo.
Jeśli była to płatność kartą z dodatkowym zabezpieczeniem 3-D Secure, przed kolejną próbą, wyczyść pamięć podręczną z plikami typu cookies. Sprawdź ustawienia prywatności i akceptację plików cookies. Zalecane ustawienia tej opcji w przeglądarkach internetowych to:
zawsze pozwalaj (Firefox),
zawsze zezwalaj (Safari),
zezwalaj witrynom na zapisywanie danych w plikach cookie i ich odczytywanie (Chrome).
Zwróć uwagę na dodane do przeglądarki wtyczki (typu AdBlock), które mogą powodować trudności z transakcjami ze standardem 3-D Secure.
Możesz również skorzystać z innej formy płatności, którą udostępnia sklep internetowy, np. BLIK czy przelew (mTransfer).
Tradycyjnie
Poczekaj na komunikat na terminalu.
Włóż kartę do terminala.
Wprowadź PIN i zatwierdź transakcję.
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty.
Zbliżeniowo
Poczekaj na komunikat na terminalu.
Przyłóż kartę do terminala.
Transakcję powyżej 100 zł potwierdź PINem.
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty.
Przez Internet
Sprawdź limity autoryzacyjne.
Wybierz opcję płatności kartą.
Wprowadź dane karty.
Bezpieczniej z 3 D-Secure
Wejdź na stronę sklepu.
Wybierz opcję płatności kartą.
Wprowadź dane karty.
Sprawdź czy dane karty są prawidłowe.
Potwierdź płatność 3-D Secure.
Karty możesz używać, w tym wykonywać nią transakcje, w Polsce i za granicą. Możesz to robić u akceptantów, w bankomatach lub wpłatomatach oraz w innych punktach. Muszą one być oznaczone w widocznym miejscu logiem Organizacji Płatniczej Visa i Mastercard.
Visa Mobile to nowa, prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie.
Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer telefonu komórkowego a transakcję potwierdzane są w specjalnej aplikacji Visa Mobile.
Visa Mobile - płatności online
Nie podajesz danych karty w sklepach
Na stronie płatności wpisujesz tylko swój numer telefonu
Visa Mobile jest płatnością przy użyciu karty płatniczej dlatego przysługują Ci te same prawa jak przy użyciu karty. Oznacza to, że reklamację transakcji rozpatrzymy w taki sam sposób jak w przypadku korzystania z kart debetowych.
Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon. Właścicielem aplikacji Visa Mobile jest Visa.
Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez mBank do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej.
W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!