pytania i odpowiedzi
wpłatomaty
Umieść kartę we wpłatomacie (lub zbliż ją, jeśli korzystasz z wpłatomatu zbliżeniowego) i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
Przygotuj pieniądze, które chcesz wpłacić (banknoty nie mogą być spięte, zniszczone ani podarte). Na ekranie zobaczysz, ile banknotów możesz jednorazowo wpłacić.
Zaakceptuj wpłatę i odbierz kartę.
Listę wpłatomatów znajdziesz tutaj
To zależy od wpłatomatu. Konkretną liczbę zobaczysz na ekranie przy wpłacaniu. Najniższy limit banknotów to 50, a najwyższy to 300.
Pieniądze na Twoim koncie zobaczysz w ciągu godziny. W wyjątkowych sytuacjach ten czas może się wydłużyć do 4 godzin.
Awarie wpłatomatu zgłoś bezpośrednio firmie, do której należy wpłatomat (dane firmy znajdziesz na wpłatomacie). Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą transakcji lub bezpieczeństwa, szczegóły sprawdź tutaj.
Jeśli wpłatomat wyświetlił taki komunikat, wpłata nie zaksięguje się na Twoim koncie. Zabierz z wpłatomatu potwierdzenie wpłaty i wydruk nieudanej transakcji (może być potrzebny przy ewentualnej reklamacji). Przyjdź do nas lub zadzwoń (+48 42 6 300 800), a my pomożemy Ci odzyskać pieniądze.
Możesz też samodzielnie złożyć reklamację, sprawdź szczegóły tutaj.