Skontaktuj się z Centrum Alarmowym – nr tel. +48 22 599 91 85. Centrum Alarmowe działa 7 dni w tygodniu przez całą dobę.
Podróż - pytania i odpowiedzi
-
Jak przekazać formularz zgłoszenia szkody?
-
Formularz szkody zgłosisz w prostych krokach:
- wypełnij formularz, który znajdziesz na stronie UNIQA
- wyślij wypełniony formularz w wygodny dla Ciebie sposób:
- mailem pod adres: likwidacja-turystyka@isoncare.eu
- pocztą na adres:
ISON Care Sp. z o.o.
ul. Sienna 73
00-833 Warszawa
-
-
Jak zamówić kopię polisy?
-
Skontaktuj się z UNIQA TU S.A. Możesz to zrobić na 2 sposoby:
- zadzwoń do UNIQA TU S.A.: tel. +48 22 444 70 00. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
- napisz maila: serwis@uniqa.pl
-
-
Jak wypowiedzieć umowę?
-
Rezygnację możesz złożyć na 2 sposoby:
- mailem: wyślij wiadomość na adres serwis@uniqa.pl
- przez telefon: zadzwoń na infolinię UNIQA TU S.A. pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
-
-
Jak odstąpić od umowy?
-
Możesz odstąpić od umowy tylko wtedy, gdy zawarłeś ją na dłużej niż 6 miesięcy, w terminie:
- do 30 dni od jej zawarcia, jeżeli jesteś konsumentem;
- do 7 dni od jej zawarcia, jeżeli jesteś przedsiębiorcą.
W tym celu wyślij wiadomość na adres serwis@uniqa.pl
Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
-
-
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
-
Zadzwoń do UNIQA pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
-