Samochód - pytania i odpowiedzi

  •  

    Jak zgłosić szkodę?

    • Wypełnij formularz dostępny na stronie UNIQA - Zgłoś szkodę

       

      Zajmie Ci to tylko kilka minut – jest to najwygodniejszy i najszybszy sposób zgłoszenia szkody.

       

      Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zgłoszenia, kliknij tutaj

       

      Przygotuj swój PESEL i telefon, na który otrzymasz kod do uzyskania informacji w Twojej sprawie.

  •  

    Jak zgłosić sprzedaż auta?

    • Najszybsza i najwygodniejsza forma to wypełnienie formularza na stronie UNIQA.

       

      Przygotuj:

      • Imię i nazwisko, PESEL i adres kupującego i sprzedającego pojazd
      • Datę sprzedaży
      • Numer rejestracyjny
  •  

    Jak zmienić dane na polisie?

    • Zmianę danych takich jak: adres zamieszkania/korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, numer rejestracyjny zgłosisz poprzez formularz na stronie UNIQA: 
      Zmianę danych możesz również zgłosić:

      • mailem: serwis@uniqa.pl
      • na infolinii UNIQA TU S.A. Zadzwoń pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
  •  

    Jak ustanowić cesję?

    • Nie wpisałeś we wniosku informacji o cesji praw z polisy AC na rzecz banku? Wyślij do UNIQA TU S.A. mail z dyspozycją i  własnoręcznym podpisem zawierającą dane:

      • nazwa banku – cesjonariusza
      • dane adresowe banku: ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy, miejscowość
      • numer umowy kredytowej
      • NIP instytucji (banku)

      Chcesz znieść informację o cesji? Na adres mailowy serwis@uniqa.pl wyślij do UNIQA TU S.A. kopię zaświadczenia z banku informującego o spłacie kredytu.

      Masz pytania? Zadzwoń pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

  •  

    Jak zmienić zakres ubezpieczenia?

    • Zakres ubezpieczeń dodatkowych możesz zmienić w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy.
      Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę:

      • Wypełnij formularz kontaktowy na stronie UNIQA
      • Napisz mail: serwis@uniqa.pl
      • Zadzwoń do UNIQA pod numer +48 22 444 70 00, do piątku w godzinach 9:00-17:00.
  •  

    Jak wypowiedzieć umowę?

    • Jeśli złożyłeś nowy wniosek o ubezpieczenie komunikacyjne dla tego samego pojazdu, wypowiedz dotychczas obowiązującą polisę.

      Umowę odnowioną automatycznie możesz wypowiedzieć na 3 sposoby:

      • przez formularz dostępny na stronie UNIQA. Przygotuj numer polisy i PESEL.
      • przez telefon: zadzwoń do UNIQA TU S.A. pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
      • mailem: wyślij wiadomość na adres serwis@uniqa.pl
  •  

    Jak odstąpić od umowy OC?

    • Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i chcesz odstąpić od umowy ubezpieczenia, masz na to 7 dni od momentu jej zawarcia. Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą masz na to 30 dni.
      Umowę rozwiążemy z dniem, w którym UNIQA otrzyma Twoje oświadczenie o odstąpieniu.
      Odstąpienie możesz zgłosić:
      • przez formularz dostępny na stronie UNIQA. Przygotuj numer polisy i PESEL
      • mailem: wyślij wiadomość na adres serwis@uniqa.pl
      • przez telefon: zadzwoń do UNIQA TU S.A. pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.