pytania i odpowiedzi
dyspozycje
To wnioski umożliwiające obsługę oraz modyfikację Twoich produktów i usług.
Wybrane dyspozycję możesz złożyć:
na mLinii
w placówce
Czas realizacji zależy od rodzaju dyspozycji i może trwać od 1 do 60 dni. Robimy wszystko, aby w każdym przypadku był on jak najkrótszy. Gdy złożysz wniosek wyślemy Ci wiadomość z informacją o dalszych krokach.
Wzory dokumentów umieściliśmy na naszych stronach:
Dokumenty wysyłamy na adres korespondencyjny, podany do wiadomości banku. A jeśli go nie mamy, dokumenty wyślemy na adres zameldowania.
Możesz zamówić dowolną liczbę dokumentów, jednak każdy dokument wymaga złożenia osobnej dyspozycji.
Zapewnij środki na rachunku na realizację dyspozycji. Możemy poprosić Cię o wpłatę na rachunek techniczny banku. Dotyczy to sytuacji, gdy np. Twoje konto jest już zamknięte lub gdy saldo rachunku jest niewystarczające na pokrycie opłaty.
Niestety nie. Możesz tylko anulować dyspozycję (jeśli jeszcze jej nie zrealizowaliśmy) i złożyć ją ponownie.
Zadzwoń na mLinię lub przyjdź do placówki. Przygotuj numer dyspozycji. Rezygnację możesz złożyć jeśli jeszcze nie zrealizowaliśmy Twojego wniosku.
Dyspozycję może złożyć każdy posiadacz/współposiadacz produktu, którego dotyczy dyspozycja. W przypadku produktów dla firm dyspozycję może złożyć każdy wspólnik umocowany do reprezentowania firmy. Dodatkowo w przypadku rachunków dla klientów fizycznych / firmowych pełnomocnik rodzajowy może zawnioskować o następujące dokumenty:
potwierdzenie salda na rachunku
zaświadczenie o posiadaniu rachunku
opinia o rachunku
potwierdzenie wykonania operacji
historia operacji
wyciąg