System operacyjny:
- Windows XP
- Windows 7
- Windows 8, 8.1
- Windows 10
- Mac OS X (Intel) - wersje wspierające SL
- Wersje OSX supportowane przez MS w kontekście SL (MacOS 10.5.7 , w przeglądarce Safari 4)
Przeglądarka internetowa:
- Internet Explorer 11
- Google Chrome – najnowsza dostępna wersja
- Mozilla Firefox – najnowsza dostępna wersja
- Safari 4 i kolejne na MacOSX
- Microsoft Egde - najnowsza dostępna wersja
HTML5:
Aplikacja w wersji HTML-5 wspierana jest na przeglądarce Chrome od wersji 39, Firefox od wersji 46, Egde na następujących systemach operacyjnych: Windows XP SP3, Windows 7, Vista, Windows 8.0, Windows 8.1. Na tych przeglądarkach nie wymagamy instalowania żadnych dodatkowych pluginów do prawidłowego przebiegu rozmowy.
Microsoft Silverlight:
Dla starszych wersji przeglądarek Internet Explorer, Firefox oraz Safari wymagamy zainstalowania wtyczki MS SilverLight. Zobacz jak zainstalować wtyczkę Silverlight.
Łącze internetowe:
Dla prowadzenia rozmów wideo rekomendowane jest łącze o minimalnej przepustowości 1,5 Mbps. Dla prowadzenia rozmów audio rekomendowane jest łącze o minimalnej przepustowości 256 kbps. Do prowadzenia rozmów z ekspertami banku wymagany jest dostęp do portu sieciowego 4504. Jeżeli przy próbie nawiązania połączenia zobaczysz komunikat informujący o niewłaściwej konfiguracji połączenia sieciowego, oznacza to jego blokadę poprzez ustawienia routera lub zapory ogniowej (firewalla). Port ten może być również zablokowany przez dostawcę usług internetowych lub administratora sieci. Jeśli korzystasz z połączenia internetowego w sieci firmowej, upewnij się, że ma ona otwarty port 4504.
Kamera i mikrofon:
Do przeprowadzenia rozmowy z Ekspertem online wystarczą mikrofon i głośniki wbudowane lub podłączone do komputera. Rekomendujemy korzystanie z słuchawek z mikrofonem w celu uzyskania najlepszej jakości rozmów. Kamera i mikrofon powinny być podłączone do Twojego komputera jeszcze przed próbą nawiązania połączenia z ekspertem. Odłączanie i podłączanie urządzeń w trakcie rozmowy może powodować błędy i utratę obrazu lub fonii. Pamiętaj, że przy każdym połączeniu mikrofon i kamera, z których korzystasz są domyślnie wyłączone. Aby włączyć przekaz głosu lub obrazu z Twojego komputera uaktywnij urządzenia za pomocą przycisków z symbolem kamery i mikrofonu w oknie rozmowy z Ekspertem online. Przy pierwszym uruchomieniu i próbie włączenia mikrofonu lub kamery, przeglądarka poprosi o zgodę na dostęp do urządzeń zainstalowanych na Twoim komputerze.
Jaka wersja systemu jest wymagana, aby korzystać z czata i wideo w aplikacji mobilnej?
Dla użytkowników systemu Android aby móc korzystać z najnowszej wersji aplikacji mobilnej, niezbędne jest zainstalowanie systemu operacyjnego Android (od wersji 4.4.)
Dla użytkowników systemu iOS aby móc korzystać z najnowszej wersji aplikacji mobilnej, niezbędne jest zainstalowanie systemu operacyjnego iOS (od wersji 9.0.)