Płatności cykliczne – najczęściej zadawane pytania

 

Zlecenia stałe

  •  

    Jak uruchomić zlecenie stałe w serwisie transakcyjnym?

    • Zaloguj się na swoje konto w serwisie transakcyjnym i wejdź w Płatności. Z menu w Płatnościach cyklicznych wybierz Zlecenie stałe.

       

      Określ częstotliwość przelewów, kwotę i tytuł. Możesz wpisać datę końcową zlecenia stałego oraz zdecydować kiedy ma być wysłany przelew, gdy data przelewu przypada na dzień wolny.

       

      Możesz również włączyć opcję "Ponawiaj próbę przez 3 dni", gdy nie będzie wystarczającej kwoty na rachunku, będziemy próbowali wysłać przelew przez 3 dni.

      W każdej chwili możesz samodzielnie zmienić lub usunąć zlecenie stałe

 

Seria przelewów

  •  

    Jak ustanowić serię przelewów w serwisie transakcyjnym?

    • Zaloguj się na swoje konto. Wejdź w Płatności, Przelewy, w części z Płatnościami Cyklicznymi znajdziesz Serię przelewów.

       

      Wskaż z listy nazwę odbiorcy, jeśli jego dane masz zapisane w książce odbiorców lub wcześniej wykonywałeś do niego przelew. Możesz też utworzyć nowego odbiorcę, kliknij Kontynuuj przelew do wpisanego odbiorcy.

       

      Wybierz rachunek, z którego chcesz wykonać serię przelewów oraz podaj numer rachunku odbiorcy.

       

      Wpisz kwoty przelewów, tytuły oraz określ datę ich realizacji. Jeśli chcesz dodać kolejny przelew w tej serii skorzystaj z opcji Dodaj kolejny przelew do tego odbiorcy.

       

      Maksymalnie możesz zdefiniować 24 płatności w ramach jednej serii. Wpisz swoją nazwę dla tej serii przelewów.

       

      Jeśli chcesz otrzymać SMS o niewykonanych płatnościach zaznacz opcję „Powiadamiaj SMS-em o niezrealizowanych transakcjach”. Opcja ta aktywuje płatne powiadomienia SMS (20gr/SMS), dla wszystkich przelewów wykonywanych z wybranego rachunku.

       

      Jeśli wybierzesz „Ponawiaj próbę wykonania przez 3 dni”, będziemy próbowali zlecić przelew przez 3 kolejne dni, gdy na Twoim koncie zabraknie środków w zaplanowanym dniu.

       

      Kliknij Wyślij przelew, zatwierdź transakcję hasłem SMS-owym lub przez mobilną autoryzację.

       

      Dodatkowe informacje:

      Przelewy, które zlecisz w serii z datą przypadającą na dzień wolny, wyślemy przed tym dniem wolnym (np. przelew zaplanowany na niedzielę wykonamy w piątek).

      Serię przelewów możesz również zdefiniować podczas przelewu jednorazowego. Wybierz opcję „Zamień na serię przelewów” i tam podaj szczegóły płatności.

 

Doładowania stałe

  •  

    Dla kogo jest stałe doładowanie?

    • Stałe doładowanie telefonu w mBanku dostępne jest dla użytkowników telefonów w sieciach: Orange, Plus, T-mobile, Play, Heyah oraz NJU mobile. Nie trzeba być posiadaczem danego numeru telefonu, aby móc ustawić na nim stałe doładowania. Dzięki temu możesz wygodnie zasilać telefon np. dzieciom, rodzicom, czy też pracownikom swojej firmy.

  •  

    Jak ustanowić stałe doładowanie?

    • Zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wybierz zakładkę Płatności, a następnie w części Płatność Cykliczna wybierz Doładowanie Stałe.

       

      Uzupełnij nazwę odbiorcy i wybierz rachunek z którego mamy pobierać cyklicznie kwotę doładowania. Wprowadź numer telefonu, który ma być cyklicznie zasilany. Następnie wybierz operatora z listy. Dokonaj właściwego wyboru – pomyłka może spowodować brak zasilenia.

       

      Wybierz kwotę doładowania. Pamiętaj, aby wybrania kwota pozwoliła na zachowanie ważności konta przy określonej częstotliwości doładowania.

       

      Uzupełnij nazwę własną zlecenia, abyś mógł łatwo odróżnić doładowanie od pozostałych płatności cyklicznych.

       

      Wybierz co jaki okres ma być doładowywany telefon i określ datę pierwszego i ostatniego doładowania.

       

      Powyższe kroki pozwolą Ci cieszyć się wygodą automatycznych zasileń telefonu.

       

      Pamiętaj, aby po ustanowieniu stałego doładowania nie modyfikować tytułu przelewu zlecenia stałego. Mogłoby to spowodować brak zasilenia telefonu. Stałe doładowanie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami. To kolejna darmowa usługa w mBanku, z której na pewno będziesz zadowolony.

 

Polecenie zapłaty

  •  

    Jak uruchomić polecenie zapłaty?

    • Zaloguj się do serwisu transakcyjnego, następnie wybierz Płatności i Polecenie zapłaty. Uzupełnij dane niezbędne do utworzenia Polecenia zapłaty. Wskaż odbiorcę płatności. Wpisz Identyfikator płatności. Ustal limit, datę ważności polecenia zapłaty.

       

      Jeśli chcesz możesz nadać własną nazwę poleceniu zapłaty. Sprawdź poprawność wpisanych danych i kliknij Utwórz Płatność.

 
 
Twoje rachunki (Qlips)

  •  

    Jak uruchomić usługę Twoje rachunki (Qlips)?

    • Zaloguj się do serwisu transakcyjnego i wybierz sekcję Ustawienia>Asystent Płatności> Propozycje płatności przygotowane na podstawie faktur od wybranych dostawców. Następnie wybierz dostawców, których faktury chcesz opłacać.