powrót

mBank ikoną mobilności

5 maja 2014 rozpoczęła się nowa kampania mBanku, którą możecie oglądać w TV, internecie, w kinach, na billboardach i w komunikacji miejskiej. Kampania potrwa do końca czerwca.

Naszym celem było pokazanie Wam, że mBank to prawdziwie mobilny Bank, pozwalający klientom przenieść całą ich bankowość do telefonu. W spotach telewizyjnych zdradzamy również, że literka „m” w naszej nazwie pochodzi od przymiotnika „mobilny”, a więc mobilny Bank = mBank.

W telewizji będą emitowane trzy różne spoty – na razie możecie zobaczyć pierwszy z nich, który będzie również pokazywany w kinach sieci Cinema City, IMAX, Helios i Kinoplex.



Koncepcję kampanii przygotowała agencja BBDO, a wszystkie spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, który w 2007 roku wyreżyserował spot reklamowy pt. "Piaskownica" i dzięki któremu zdobył nagrodę w konkursie na najlepszą reklamę audiowizualną podczas Europejskiego Roku Równych Szans Dla Wszystkich w Lizbonie. Śliwa jest również realizatorem teledysków "Leszek Żukowski" oraz „Spadam” zespołu Coma.

Tłem muzycznym do nowego spotu mBanku jest zapewne znany większości przebój „Feel The Love” z repertuaru brytyjskiej grupy Rudimental (feat. John Newman).