mBank społecznie


CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

Jeśli pracujesz w mBanku, Twoi znajomi pewnie nas znają i wiedzą, że mBank jest pionierem nowoczesnej bankowości. Ale czy wiesz, że oprócz usług finansowych, realizuje też inne działania – także te z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu? Dobrze mieć świadomość, że Twój pracodawca robi więcej.

 

 Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!

Ten zaskakujący komunikat to tytuł kampanii społecznej mBanku, której celem jest uświadomienie internautom, jakie zagrożenia mogą na nich czyhać w Internecie. W sposób przewrotny pokazujemy w niej to, co zdarza nam się robić w sieci, a czego normalnie nie zrobilibyśmy w realu. W ten sposób zwracamy uwagę na fakt, że skoro pewne zachowania związane z bezpieczeństwem poza Internetem wyglądają podejrzanie, to nie ma powodu, aby traktować je inaczej w sieci.

W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, które opierają się na koncepcji przeniesienia ryzykownych sytuacji z Internetu do rzeczywistości. Skłaniamy w nich do refleksji zarówno nad tym, w jaki sposób przekazujemy swoje dane w sieci, jak i komu udostępniamy swoje urządzenia, np. smartfony.

Kolejnym elementem akcji mBanku jest specjalny serwis pod adresem mbank.pl/uwazniwsieci, gdzie wyjaśniamy co i dlaczego może być zagrożeniem dla użytkowników w Internecie oraz jak się przed tym chronić.

 

 

Kampania społeczna to tylko jeden z wielu elementów naszej strategii CSR

Działania CSR mBanku są zgodne z międzynarodowymi normami. Siedem prowadzonych przez nas praktyk zostało wyróżnionych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Przeczytaj o tym, co robimy dla pracowników, społeczności lokalnych i naszych Klientów.