Najwyższa jakość obsługi w placówkach mBanku
Obsługujemy 5,7 mln klientów detalicznych w sieci ponad 130 placówek stacjonarnych. W naszych placówkach pracuje 1300 wyjątkowych specjalistek i specjalistów. Wyróżniają nas nie tylko wysokie kompetencje, lecz także wspaniała atmosfera pracy. Działamy zespołowo, cenimy i szanujemy różne punkty widzenia, dzielimy się doświadczeniem. U nas wsparcie kolegów i koleżanek z zespołu masz po prostu jak w banku.
Sprawdź, co możesz zyskać i aplikuj do naszego zespołu.
Czym zajmujemy się na co dzień?
Obsługujemy klientów w zakresie rachunków indywidualnych, kredytów, produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych oraz ubezpieczeń.
Realizujemy dyspozycje, obsługujemy reklamacje oraz zapewniamy szybką i sprawną obsługę gotówkową.
Budujemy długofalowe relacje z naszymi klientami, służymy doświadczeniem i wsparciem – oferujemy rozwiązania finansowe dopasowane do potrzeb w różnych momentach życia.
Pracujemy na bogatym portfolio wysokiej jakości produktów, tworzonych z myślą o naszych aktywnych i nowoczesnych klientach.
Jesteśmy wizytówką mBanku, a swoim zaangażowaniem wpływamy na wizerunek całej organizacji.
Rodzaje placówek OBD
tradycyjne placówki bankowe zlokalizowane w budynkach biurowych w całej Polsce
nowoczesne placówki w galeriach handlowych
centra doradcze, oferujące usługi bankowości detalicznej, korporacyjnej oraz spółek z grupy
Dlaczego warto pracować w placówkach detalicznych mBanku?
Wyróżniają nas ludzie – nasi pracownicy polecają mBank ze względu na pozytywne relacje w zespołach.
Kierujemy się wartościami takimi jak: współpraca, odpowiedzialność, autentyczność, odwaga, empatia.
Dajemy różnorodne możliwości rozwoju.
W naszych placówkach mamy wiele specjalizacji – to jedno z najbardziej docenianych rozwiązań przez naszych pracowników.
Doceniamy inicjatywy pracowników, ich zaangażowanie oraz pomysły.
Potrafimy słuchać i otwarcie się komunikujemy. Pracownicy placówek cenią to, że mogą otwarcie wyrażać swoje opinie, również w rozmowie ze swoim bezpośrednim przełożonym.
Stale inspirujemy się nawzajem – nie tylko na gruncie zawodowym, ale również prywatnym. Dzielimy wspólne pasje i po prostu lubimy ze sobą spędzać czas.
Aktywnie angażujemy się w pomaganie innym. Od 2018 roku jesteśmy partnerem WOŚP (w tym Pol’and’Rock Festival) oraz innych, lokalnych inicjatyw.
Ufamy sobie i jesteśmy dla siebie wsparciem – zawsze możemy na siebie liczyć.
Work-life balance jest jednym z najważniejszych aspektów pracy docenianym przez naszych pracowników.
Nasze benefity
dofinansowania
dbamy o naszych pracowników, zapewniamy dofinansowania świąt, wypoczynku i dodatkowe świadczenia socjalne
prowizje, programy motywacyjne, nagrody
oferujemy system prowizyjny dostosowany do Twoich zadań, program rozwojowy, w którym nagrodami są podróże w najdalsze zakątki świata, akcje motywacyjne z nagrodami oraz nagrody pieniężne za skuteczne polecenia nowych pracowników w programie poleceń
narzędzia rozwoju osobistego
udostępniamy bogatą bazę wiedzy w formie LinkedIn Learning, audiobooków i ebooków na platformie Legimi oraz aplikacji z kursami języków obcych
prywatna opieka medyczna
zapewniamy pakiet prywatnej opieki lekarskiej w Lux Med
karta sportowa
karta MultiSport zapewnia dostęp do ponad 4000 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie całego kraju
mKluby
wspieramy pasje i zainteresowania, oferujemy dofinansowania różnych aktywności w ramach klubów prowadzonych przez pracowników
Dowiedz się więcej o możliwościach rozwoju.
Kogo szukamy?
-
Mł. specjalista / Mł. specjalistka ds. budowania relacji z klientem
-
Twoje zadania:
- sprzedajesz produkty bankowe dla klientów indywidualnych (m.in. konta, kredyty, depozyty),
- zajmujesz się obsługą kasowo-dysponencką,
- aktywnie pozyskujesz nowych klientów,
- promujesz zdalne kanały dostępu i edukujesz klientów w zakresie cyfrowej samoobsługi,
- realizujesz ilościowe oraz jakościowe cele sprzedażowe,
- budujesz pozytywny wizerunek mBanku.
Twój niezbędnik:
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży, mile widziane doświadczenie
w sprzedaży produktów bankowych, - umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów,
- chęć zdobywania nowych umiejętności,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, aplikacje i systemy bankowe),
- wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów - preferowane kierunki ekonomiczne.
-
-
Mł. specjalista / Mł. specjalistka / Specjalista / Specjalistka ds. operacyjnego wsparcia sieci placówek
-
Twoje zadania:
- wykonujesz transakcje kasowo-dysponenckie klientów,
- wspierasz doradców w obsłudze klientów,
- wspierasz pracowników innych placówek mBanku w codziennych zadaniach (w razie potrzeby),
- budujesz pozytywny wizerunek organizacji.
Twój niezbędnik:
- wykształcenie min. średnie,
- minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi kasowej,
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży (mile widziane w zakresie sprzedaży produktów bankowych),
- dyspozycyjność oraz gotowość do pracy w różnych punktach,
- prawo jazdy kat. B.
-
-
Specjalistka / Specjalista ds. budowania relacji z klientem
-
Twoje zadania:
- sprzedajesz produkty bankowych dla klientów indywidualnych (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje),
- aktywnie pozyskujesz nowych klientów,
- promujesz zdalne kanały dostępu i edukujesz klientów w zakresie cyfrowej samoobsługi,
- realizujesz ilościowe oraz jakościowe cele sprzedażowe,
- budujesz pozytywny wizerunku mBanku.
Twój niezbędnik:
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych,
- umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów,
- chęć zdobywania nowych umiejętności,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, aplikacje i systemy bankowe),
- wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów, preferowane kierunki ekonomiczne,
- gotowości do pracy zmianowej w galerii handlowej.
-
-
Specjalista / Specjalistka / St. specjalista / St. specjalistka ds. budowania relacji z klientem zamożnym
-
Twoje zadania:
- aktywnie sprzedajesz produkty bankowe (kredyty niezabezpieczone, rachunki, kredyty hipoteczne, inwestycje, ubezpieczenia),
- współpracujesz z obecnymi klientami banku w segmencie klientów zamożnych oraz pozyskujesz nowych (zarządzasz portfelem klientów),
- budujesz długotrwałe relacje z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie ich portfelem kapitałowym,
- promujesz zdalne kanały dostępu i edukujesz klientów w zakresie cyfrowej samoobsługi,
- realizujesz cele ilościowe i jakościowe.
Twój niezbędnik:
- 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta indywidualnego w zakresie produktów kredytowych, minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży produktów inwestycyjnych - warunek konieczny,
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne),
- komunikatywna znajomość jęz. angielskiego,
- znajomość rynków finansowych ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych,
- nastawienie na realizację celów.
-
-
Doradca hipoteczny / Doradczyni hipoteczna
-
Twoje zadania:
- sprzedajesz produkty bankowe dla klientów detalicznych (m.in. rachunki, kredyty, ubezpieczenia, hipoteki),
- pozyskujesz nowych klientów i opiekujesz się powierzonym portfelem klientów,
- pozyskujesz i nawiązujesz relacje z deweloperami i pośrednikami na rynku nieruchomości,
- realizujesz cele jakościowe i ilościowe.
Twój niezbędnik:
- 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą produktów kredytowych hipotecznych i pozyskiwaniem klientów,
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne),
- umiejętność budowania długofalowych relacji,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie we współpracy z pośrednikami kredytowymi, biurami nieruchomości, deweloperami.
-
-
Specjalistka / Specjalista ds. budowania relacji z klientem firmowym
-
Twoje zadania:
- współpracujesz z obecnymi klientami banku w segmencie klientów firmowych oraz pozyskujesz nowych (zarządzasz portfelem klientów),
- budujesz długotrwałe relacje z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie firmą,
- oferujesz szeroką gamę produktów firmowych, w tym kredytów zabezpieczonych oraz leasingu,
- promujesz zdalne kanały dostępu i edukujesz klientów w zakresie cyfrowej samoobsługi.
Twój niezbędnik:
- m.in. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów firmowych, także dla spółek z o.o.,
- doświadczenie w oferowaniu kredytów zabezpieczonych hipotecznie i/lub gwarancjami BGK,
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub finansowe,
- umiejętność budowania trwałych relacji z klientami,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
-
-
Specjalistka / Specjalista ds. budowania relacji z klientem premium
-
Twoje zadania:
- budujesz długotrwałe relacje z klientami zamożnymi bankowości detalicznej i współpracujesz z obecnymi klientami (zarządzasz portfelem klientów),
- prowadzisz aktywną sprzedaż produktów inwestycyjnych,
- promujesz zdalne kanały dostępu i edukujesz klientów w zakresie cyfrowej samoobsługi,
- realizujesz cele ilościowe i jakościowe,
- identyfikujesz potrzeby klientów w kontekście długoterminowych celów oszczędnościowych.
Twój niezbędnik:
- 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta indywidualnego w zakresie produktów inwestycyjnych - warunek konieczny,
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne),
- komunikatywna znajomość jęz. angielskiego,
- znajomość rynków finansowych ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych,
- nastawienie na realizację celów.
-
Jak wygląda rekrutacja?
zapoznamy się
z Twoim CV
wrócimy do Ciebie
z informacją zwrotną
zaprosimy Cię na spotkanie do placówki mBanku lub na rozmowę telefoniczną z rekruterem
damy znać, jak Ci poszło
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami: rekrutacja@mbank.pl