Najwyższa jakość obsługi w placówkach mBanku

Obsługujemy 5,7 mln klientów detalicznych w sieci ponad 130 placówek stacjonarnych. W naszych placówkach pracuje 1300 wyjątkowych specjalistek i specjalistów. Wyróżniają nas nie tylko wysokie kompetencje, lecz także wspaniała atmosfera pracy. Działamy zespołowo, cenimy i szanujemy różne punkty widzenia, dzielimy się doświadczeniem. U nas wsparcie kolegów i koleżanek z zespołu masz po prostu jak w banku.

 

Sprawdź, co możesz zyskać i aplikuj do naszego zespołu.

 

Czym zajmujemy się na co dzień?

  • Obsługujemy klientów w zakresie rachunków indywidualnych, kredytów, produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych oraz ubezpieczeń.

  • Realizujemy dyspozycje, obsługujemy reklamacje oraz zapewniamy szybką i sprawną obsługę gotówkową.

  • Budujemy długofalowe relacje z naszymi klientami, służymy doświadczeniem i wsparciem – oferujemy rozwiązania finansowe dopasowane do potrzeb w różnych momentach życia.

  • Pracujemy na bogatym portfolio wysokiej jakości produktów, tworzonych z myślą o naszych aktywnych i nowoczesnych klientach.

  • Jesteśmy wizytówką mBanku, a swoim zaangażowaniem wpływamy na wizerunek całej organizacji.

Rodzaje placówek OBD

tradycyjne placówki bankowe zlokalizowane w budynkach biurowych w całej Polsce

nowoczesne placówki w galeriach handlowych

centra doradcze, oferujące usługi bankowości detalicznej, korporacyjnej oraz spółek z grupy

 

 

 

 

Poznaj nas bliżej i zobacz, jak pracujemy.

Kliknij, aby obejrzeć film.

 

Dlaczego warto pracować w placówkach detalicznych mBanku?

  • Wyróżniają nas ludzie – nasi pracownicy polecają mBank ze względu na pozytywne relacje w zespołach.

  • Kierujemy się wartościami takimi jak: współpraca, odpowiedzialność, autentyczność, odwaga, empatia.

  • Dajemy różnorodne możliwości rozwoju.

  • W naszych placówkach mamy wiele specjalizacji – to jedno z najbardziej docenianych rozwiązań przez naszych pracowników.

  • Doceniamy inicjatywy pracowników, ich zaangażowanie oraz pomysły.

  • Potrafimy słuchać i otwarcie się komunikujemy. Pracownicy placówek cenią to, że mogą otwarcie wyrażać swoje opinie, również w rozmowie ze swoim bezpośrednim przełożonym.

  • Stale inspirujemy się nawzajem – nie tylko na gruncie zawodowym, ale również prywatnym. Dzielimy wspólne pasje i po prostu lubimy ze sobą spędzać czas.

  • Aktywnie angażujemy się w pomaganie innym. Od 2018 roku jesteśmy partnerem WOŚP (w tym Pol’and’Rock Festival) oraz innych, lokalnych inicjatyw.

  • Ufamy sobie i jesteśmy dla siebie wsparciem – zawsze możemy na siebie liczyć.

  • Work-life balance jest jednym z najważniejszych aspektów pracy docenianym przez naszych pracowników.

 

Nasze benefity
 

dbamy o naszych pracowników, zapewniamy dofinansowania świąt, wypoczynku i dodatkowe świadczenia socjalne

oferujemy system prowizyjny dostosowany do Twoich zadań, program rozwojowy, w którym nagrodami są podróże w najdalsze zakątki świata, akcje motywacyjne z nagrodami oraz nagrody pieniężne za skuteczne polecenia nowych pracowników w programie poleceń

udostępniamy bogatą bazę wiedzy w formie LinkedIn Learning, audiobooków i ebooków na platformie Legimi oraz aplikacji z kursami języków obcych

zapewniamy pakiet prywatnej opieki lekarskiej w Lux Med

karta MultiSport zapewnia dostęp do ponad 4000 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie całego kraju

wspieramy pasje i zainteresowania, oferujemy dofinansowania różnych aktywności w ramach klubów prowadzonych przez pracowników

 

Dowiedz się więcej o możliwościach rozwoju.

 
Kogo szukamy?

  •  

    Mł. specjalista / Mł. specjalistka ds. budowania relacji z klientem

    • Twoje zadania:

      • sprzedajesz produkty bankowe dla klientów indywidualnych (m.in. konta, kredyty, depozyty),
      • zajmujesz się obsługą kasowo-dysponencką,
      • aktywnie pozyskujesz nowych klientów,
      • promujesz zdalne kanały dostępu i edukujesz klientów w zakresie cyfrowej samoobsługi,
      • realizujesz ilościowe oraz jakościowe cele sprzedażowe,
      • budujesz pozytywny wizerunek mBanku.

       

      Twój niezbędnik:

      • doświadczenie w aktywnej sprzedaży, mile widziane doświadczenie
        w sprzedaży produktów bankowych,
      • umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów,
      • chęć zdobywania nowych umiejętności,
      • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, aplikacje i systemy bankowe),
      • wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów - preferowane kierunki ekonomiczne.
  •  

    Mł. specjalista / Mł. specjalistka / Specjalista / Specjalistka ds. operacyjnego wsparcia sieci placówek

    • Twoje zadania:

      • wykonujesz transakcje kasowo-dysponenckie klientów,
      • wspierasz doradców w obsłudze klientów,
      • wspierasz pracowników innych placówek mBanku w codziennych zadaniach (w razie potrzeby),
      • budujesz pozytywny wizerunek organizacji.

      Twój niezbędnik:

      • wykształcenie min. średnie,
      • minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi kasowej,
      • doświadczenie w aktywnej sprzedaży (mile widziane w zakresie sprzedaży produktów bankowych), 
      • dyspozycyjność oraz gotowość do pracy w różnych punktach,
      • prawo jazdy kat. B.
  •  

    Specjalistka / Specjalista ds. budowania relacji z klientem

    • Twoje zadania:

      • sprzedajesz produkty bankowych dla klientów indywidualnych (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje),
      • aktywnie pozyskujesz nowych klientów,
      • promujesz zdalne kanały dostępu i edukujesz klientów w zakresie cyfrowej samoobsługi,
      • realizujesz ilościowe oraz jakościowe cele sprzedażowe,
      • budujesz pozytywny wizerunku mBanku.

       

      Twój niezbędnik:

      • doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych,
      • umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów,
      • chęć zdobywania nowych umiejętności,
      • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, aplikacje i systemy bankowe),
      • wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów, preferowane kierunki ekonomiczne,
      • gotowości do pracy zmianowej w galerii handlowej.
  •  

    Specjalista / Specjalistka / St. specjalista / St. specjalistka ds. budowania relacji z klientem zamożnym

    • Twoje zadania:

      • aktywnie sprzedajesz produkty bankowe (kredyty niezabezpieczone, rachunki, kredyty hipoteczne, inwestycje, ubezpieczenia),
      • współpracujesz z obecnymi klientami banku w segmencie klientów zamożnych oraz pozyskujesz nowych (zarządzasz portfelem klientów),
      • budujesz długotrwałe relacje z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie ich portfelem kapitałowym,
      • promujesz zdalne kanały dostępu i edukujesz klientów w zakresie cyfrowej samoobsługi,
      • realizujesz cele ilościowe i jakościowe.

       

      Twój niezbędnik:

      • 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta indywidualnego w zakresie produktów kredytowych, minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży produktów inwestycyjnych - warunek konieczny,
      • wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne),
      • komunikatywna znajomość jęz. angielskiego,
      • znajomość rynków finansowych ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych,
      • nastawienie na realizację celów.
  •  

    Doradca hipoteczny / Doradczyni hipoteczna

    • Twoje zadania:

      • sprzedajesz produkty bankowe dla klientów detalicznych (m.in. rachunki, kredyty, ubezpieczenia, hipoteki),
      • pozyskujesz nowych klientów i opiekujesz się powierzonym portfelem klientów,
      • pozyskujesz i nawiązujesz relacje z deweloperami i pośrednikami na rynku nieruchomości,
      • realizujesz cele jakościowe i ilościowe.

       

      Twój niezbędnik:

      • 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą produktów kredytowych hipotecznych i pozyskiwaniem klientów,
      • wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne),
      • umiejętność budowania długofalowych relacji,
      • dodatkowym atutem będzie doświadczenie we współpracy z pośrednikami kredytowymi, biurami nieruchomości, deweloperami.
  •  

    Specjalistka / Specjalista ds. budowania relacji z klientem firmowym

    • Twoje zadania:

      • współpracujesz z obecnymi klientami banku w segmencie klientów firmowych oraz pozyskujesz nowych (zarządzasz portfelem klientów),
      • budujesz długotrwałe relacje z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie firmą,
      • oferujesz szeroką gamę produktów firmowych, w tym kredytów zabezpieczonych oraz leasingu,
      • promujesz zdalne kanały dostępu i edukujesz klientów w zakresie cyfrowej samoobsługi.

       

      Twój niezbędnik:

      • m.in. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów firmowych, także dla spółek z o.o.,
      • doświadczenie w oferowaniu kredytów zabezpieczonych hipotecznie i/lub gwarancjami BGK,
      • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub finansowe,
      • umiejętność budowania trwałych relacji z klientami,
      • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
  •  

    Specjalistka / Specjalista ds. budowania relacji z klientem premium

    • Twoje zadania:

      • budujesz długotrwałe relacje z klientami zamożnymi bankowości detalicznej i współpracujesz z obecnymi klientami (zarządzasz portfelem klientów),
      • prowadzisz aktywną sprzedaż produktów inwestycyjnych,
      • promujesz zdalne kanały dostępu i edukujesz klientów w zakresie cyfrowej samoobsługi,
      • realizujesz cele ilościowe i jakościowe,
      • identyfikujesz potrzeby klientów w kontekście długoterminowych celów oszczędnościowych.

       

      Twój niezbędnik:

      • 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta indywidualnego w zakresie produktów inwestycyjnych - warunek konieczny,
      • wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne),
      • komunikatywna znajomość jęz. angielskiego,
      • znajomość rynków finansowych ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych,
      • nastawienie na realizację celów.

 

Jak wygląda rekrutacja?
 

Masz pytania? 

Skontaktuj się z nami: rekrutacja@mbank.pl