Zmiana regulaminu mBanku
Informujemy, że z dniem 15 września 2011 r. ulega zmianie Regulamin wydawania i używania debetowych kart płatniczych w mBanku.
Zmiana polega przede wszystkim na doprecyzowaniu wcześniej funkcjonujących zapisów Regulaminu w związku z sugestiami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz wewnętrznych zmian zasad odnowień kart w mBanku.
[MORE]
Główne zmiany Regulaminu wydawania i używania debetowych kart płatniczych w mBanku polegają na:
doprecyzowaniu zapisów z podrozdziałów „Używanie karty” dotyczących maksymalnego czasu, po jakim następuje rozwiązanie blokady autoryzacyjnej, w przypadku braku rozliczenia transakcji i wskazanie, że nie może on być dłuższy niż 14 dni,
modyfikacji zapisów w podrozdziałach "Zasady, tryb i terminy składania oraz rozpatrywania reklamacji", zgodnie z którą mBank zobowiązuje się do niezwłocznego rozpatrzenia reklamacji transakcji kartowej, a jeżeli reklamacja dotyczy informacji o transakcjach dokonywanych z udziałem akceptanta lub Organizacji Płatniczej nie później niż w okresie 5 dni roboczych od dnia uzyskania odpowiedzi od akceptanta lub Organizacji Płatniczej,
zmianie zapisów w podrozdziałach zatytułowanych "Postanowienia końcowe", który po modyfikacji wskazuje, że mBank ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym,
uszczegółowieniu zapisu w Rozdziale II, podrozdziale "Odnowienie karty" oraz w podrozdziale "Rozwiązanie Umowy" wskazującym konkretne warunki niewznowienia karty lub wypowiedzenia Umowy w przypadku, gdy rachunek bankowy Klienta nie wykazał żadnych transakcji przez okres 6 kolejnych miesięcy.
Regulamin obowiązujący od 15 września 2011 r.