Zmieniamy produkty i usługi, dostosowujemy się do zmian w przepisach

Sprawdź, co zmieniamy.

Dokumenty

28 czerwca 2025 r. wchodzi w życie tzw. ustawa o dostępności (ustawa z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze). Aby się do niej dostosować, zmieniamy wygląd naszych dokumentów.  

Ustawa o dostępności obejmuje wiele obszarów naszej działalności, dlatego będziemy dostosowywać się do niej stopniowo.

O tym, jak dziś jesteśmy dostępni oraz o kolejnych zmianach, które będziemy wprowadzać przeczytasz na naszej stronie internetowej w zakładce Pomoc>Dostęp zdalny>Bankowość bez barier.  

 

Moje cele

Ostatnio pisaliśmy o zmianach dla konta Moje cele. Przypominamy, że m.in.:

  • wpłatę na to konto zrobisz tylko z powiązanego z nim konta osobistego, przez opcję zasil,

  • wypłatę z tego konta zrobisz tylko na powiązane z nim konto osobiste, przez opcję wypłać,


Od 25 czerwca 2025 r. wprowadzamy kolejną zmianę. Jeśli masz zaplanowane zlecenie stałe lub przelew na Moje cele (Twoje lub innego klienta banku), nie będziemy ich już realizować. Usuniemy je też z Twojej listy płatności (nie będą dla Ciebie widoczne).

 

mOkazje i BLIK

Od 28 maja 2025 r. z mOkazji skorzystasz tylko w aplikacji mobilnej (gdzie znajdziesz także mOkazje zakupy). W serwisie transakcyjnym mOkazje nie będą już dostępne. 

Od 25 czerwca 2025 r. transakcję mTransfer potwierdzisz tylko w serwisie transakcyjnym. Nie zrobisz już tego kodem BLIK.   

Karty debetowe 

Od 1 września 2025 r. nie będziemy wydawać kart w formie naklejek oraz opaski Mastercard. Jeśli masz takie karty, możesz nadal z nich korzystać, ale tylko do końca daty ich ważności. 

Te oraz inne zmiany wpływają na regulaminy i taryfę, dlatego je aktualizujemy. Więcej szczegółów znajdziesz w wykazie zmian.

 

Zestawienie dokumentów

wyniki wyszukiwania