Zmiany w „Regulaminie otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.”
Od dn. 03.01.2020 r. zmieniamy „Regulamin otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A. Część II „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.”:
dodaliśmy zapisy dot. „białej listy”,
zaktualizowaliśmy rozdział dot. bezpieczeństwa systemu CompanyNet oraz certyfikatów,
usunęliśmy informacje o możliwości korzystania z „Wniosku o zmianę uprawnień w systemie mBank CompanyNet” (zmiany te może wprowadzać administrator),
dodatkowo zaktualizowaliśmy Aneks do ZURB (usługa CompanyConnect Partner). Wprowadziliśmy też Wniosek o zakup certyfikatów, niebędących certyfikatami kwalifikowanymi w ramach systemu mBank CompanyNet.
Jednolity tekst tego dokumentu znajduje się w sekcji Formularze i regulaminy.